بازدید 5893

شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در ایلام

رئیس پلیس امنیت عمومی استان ایلام از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی و چاقو کشی در شهر ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۰۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸ 25 June 2021

به گزارش «تابناک»، علی جمشید پور در گفتگو با مهر اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی و چاقوکشی توسط یکی از اراذل اوباش در یکی از محله‌های شهر ایلام و در پی آن مجروحیت سه نفر از شهروندان، با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری این فرد هنجار شکن به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت

وی با اشاره به متواری شدن متهم قبل از رسیدن ماموران انتظامی به محل، افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی عامل تیراندازی و در پیگیری‌ها مشخص شد متهم به خارج از استان متواری شده است.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان ایلام ادامه داد: کارشناسان پلیس با انجام تحقیقات گسترده و رصد اطلاعاتی رد پای این فرد هنجارشکن در مرکز یکی از استان‌های همجوار پیدا کردند.

وی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و در یک عملیات موفق پلیسی متهم را که با یک خودروی عبوری قصد ورود به استان ایلام را داشت با رعایت جوانب حقوق شهروندی خودرو حامل متهم در محور حمیل به ایلام متوقف و وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان با بیان اینکه عامل تیراندازی هدفش را از این کار، خصومت شخصی عنوان کرد، خاطرنشان کرد: متهم در جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار