بازدید 7158

انتقال کریستیانو رونالدو به PSG جدی شد

با اینکه این روزها کریستیانو رونالدو درگیر یورو ۲۰۲۰ است، اما ظاهرا او به پاری سن ژرمن نزدیک شده است.
کد خبر: ۱۰۵۹۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸ 24 June 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین؛ کوریره دلو اسپورت ادعا می‌کند که کریستیانو رونالدو به پاری‌سن ژرمن نزدیک‌تر شده است. اگرچه شایعات زیادی در رابطه با آینده کریستیانو رونالدو شنیده می‌شود اما به طور قطع باید منتظر ماند تا رقابت های یورو تمام شود چراکه فوق ستاره پرتغالی روی موفقیت با تیم ملی کشورش در این مسابقات تمرکز کرده است.

با این وجود گزارش حاکی از آن است که پاری‌سن‌ژرمن از بیشترین شانس برای جذب کریستیانو رونالدو برخوردار است. همسر رونالدو یعنی جورجینا رودریگز ترجیح می دهد که او در یوونتوس باقی بماند اما اکنون تصور می‌شود که او در آستانه ترک بیانکونری قرار گرفته است.
یوونتوس می خواهد کریستیانو رونالدو را حفظ کند اما اگر نهایتاً او تصمیم به جدایی داشته باشد، از فروش او با ۶۰ میلیون یورو استقبال خواهد کرد. بر اساس گزارشی که کوریره دلو اسپورت منتشر کرده خورخه مندس، مدیر برنامه کریستیانو رونالدو، طی روزهای آینده به ایتالیا سفر خواهد کرد تا در مورد آینده این بازیکن بحث کند. همچنین شایعات حکایت از آن دارد که مندس بعد از آن راهی فرانسه خواهد شد تا با سران پاری سن ژرمن برای انتقال احتمالی رونالدو به پارک دو پرنس مذاکره کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر