بازدید 8221

بیت کوین کانال ۳۰ هزار دلاری را پس گرفت

فارس به نقل از کوین مارکت کپ نوشت: در حالی که عصر دیروز قیمت بیت کوین روند زیر ۲۹ هزار دلار را لمس کرده بود، اما طی ساعات گذشته رشد خوبی را به ثبت رسانده است.
کد خبر: ۱۰۵۹۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰ 23 June 2021

به گزارش تابناک، در معاملات ساعات گذشته بازار جهانی ارزهای مجازی قیمتب یت کوین ۷.۸ درصد رشد کرده و به ۳۳ هزار و ۹۸۸ دلار رسیده است.

این درحالی است که همین دیشب قیمت بیت کوین برای ساعاتی وارد کانال ۲۸ هزار دلاری شد و قیمت ۲۸ هزار و ۹۵۰ دلار را لمس کرد.

قیمت کنون بیت کوین نسبت به هفته پیش ۱۵.۳ درصد پایین‌تر است و ارزش کل بازار این ارز مجازی را به ۶۳۶ میلیارد دلار رسانده است.

در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۶۳ میلیارد دلار پول در معاملات بیت کوین جابجا شده و یک میلیون ۸۷۳ هزار بیت کوین در بازار جهانی خرید و فروش شده است.

 

تعداد کل بیت کوین های موجود در بازار جهانی هم امروز به ۱۸ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۴۳ واحد رسید.

اتریوم هم ۶.۷ درصد رشد کرد و هم اکنون ۱۹۹۵ دلار در حال معامله است که نسبت به هفته پیش ۲۱ درصد افت کرده است. باینانس کوین ۹ درصد، و کاردانو هم ۱۳.۸ درصد رشد قیمت داشت، و به ترتیب ۲۸۷ دلار و ۱.۲۵ دلار در حال خرید و فروش شدن هستند که این ارزها هم نسبت به هفته پیش حدود ۲۰ درصد پایین‌ترند.

ریپل و دوج کوین که در میان ارزهای مطرح بیشترین افت را نسبت به هفته پیش داشته‌اند، به ترتیب ۸.۶ درصد و ۱۵.۶ درصد در ۲۴ ساعت گذشته رشد کرده و به ۶۳ سنت و ۲۱ سنت رسیدند.

به طور کلی ارزش کل بازار ارزهای مجازی جهان هم به یک هزار و ۳۶۰ میلیارد دلار افزایش یافته که نسبت به دیروز ۷.۳ درصد بالاتر است.

در این بازار همچنین ۱۵۱ میلیارد دلار پول جابجا شده است و تعداد ارزهای مجازی هم به ۱۰ هزار و ۵۸۰ نوع رسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار