بازدید 13974
۱
بیشترین جست و جو‌های ایرانیان در گوگل در ۴۸ ساعت گذشته

گوگل مرتب متوقف می‌شود؛ مشکل فراگیری که سئو شد/ کاربران اینترنت به دنبال دلیل فوت برادرزاده نرگس محمدی/ ماجرای ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺕ ﻏﯿﺮﻣﺠﺎﺯ ﻭﺭﺯﺷﮕﺎﻩ ﺁﺯﺍﺩﯼ چه بود؟

در بازه زمانی مورد اشاره، مفاهیم و عباراتی، چون «علت فوت برادرزاده نرگس محمدی»، «پوکر چیست؟»، «سوپرجام چیست؟»، «وحید حقانیان»، «ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺕ ﻏﯿﺮﻣﺠﺎﺯ ﻭﺭﺯﺷﮕﺎﻩ ﺁﺯﺍﺩﯼ»، «بازار خرسی چیست»، «گوگل مرتب متوقف می‌شود» و... از مهم‌ترین موضوعاتی بود که کاربران ایرانی در اینترنت به دنبال اطلاعاتی در مورد آن‌ها بودند.
کد خبر: ۱۰۵۹۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 23 June 2021

گوگل مرتب متوقف می شود؛ مشکلی فراگیری که سئو شد/ کاربران اینترنت به دنبال دلیل فوت برادرزاده نرگس محمدی/ ماجرای ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺕ ﻏﯿﺮﻣﺠﺎﺯ ﻭﺭﺯﺷﮕﺎﻩ ﺁﺯﺍﺩﯼ چه بود؟

روزانه عبارت و مفاهیم متعدد و صد البته متفاوتی از سوی کاربران فضای مجازی در شبکه‌های اجتماعی و موتور‌های جستجوگر جست و جو می‌شود؛ مفاهیمی که بعضاً با تحولات خبری ارتباط تنگاتنگی دارند و کاربران به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد آن‌ها هستند. در بسته خبری پیش روی، به مهم‌ترین مفاهیم جست و جو و بیان دیگر ترند‌های گوگل در ۴۸ ساعت گذشته اشاره شده است.

به گزارش «تابناک»؛ در بازه زمانی مورد اشاره، مفاهیم و عباراتی چون «علت فوت برادرزاده نرگس محمدی»، «پوکر چیست؟»، «سوپرجام چیست؟»، «وحید حقانیان»، «ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺕ ﻏﯿﺮﻣﺠﺎﺯ ﻭﺭﺯﺷﮕﺎﻩ ﺁﺯﺍﺩﯼ»، «بازار خرسی چیست»، «گوگل مرتب متوقف می شود» و... از مهم‌ترین موضوعاتی بود که کاربران ایرانی در اینترنت به دنبال اطلاعاتی در مورد آن‌ها بودند.

در ادامه در مورد این مفاهیم بیشتر توضیح خواهیم داد.

علت فوت برادرزاده نرگس محمدی

نرگس محمدی- بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان اخیراً خبر فوت بردارزاده خردسالش را در شبکه های اجتماعی رسانه ای کرده است و در ادامه این خبرT تعداد زیادی از هنرمندان و دوستداران او این ضایعه را به وی و خانواده اش تسلیت گفته اند.

گوگل مرتب متوقف می شود؛ مشکلی فراگیری که سئو شد/ کاربران اینترنت به دنبال دلیل فوت برادرزاده نرگس محمدی/ ماجرای ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺕ ﻏﯿﺮﻣﺠﺎﺯ ﻭﺭﺯﺷﮕﺎﻩ ﺁﺯﺍﺩﯼ چه بود؟

از آنجا که نرگس محمدی یکی از بازیگران معروف کشورمان است و بازی های او در فصل های مختلف سریال ستایش نیز دنبال کنندگان زیادی داشت، حالا برای بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی، علت این رخداد سوال شده و برای یافتن پاسخ آن به گوگل مراجعه می کنند.

در مورد نرگس محمدی در ویکی تابناک بیشتر بخوانید

آنگونه که در رسانه ها آمده، برادرزاده خانم محمدی به دلیل خفگی در وان حمام از دنیا رفته است.

پوکر چیست؟

پوکر یا پوکر قهرمانی یکی از اصطلاحاتی بود که در روزهای اخیر به شدت از سوی کاربران در گوگل جست و جو می شد؛ اصطلاحی که پس از پوکر قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام مورد توجه قرار گرفت.

دبل کردن یک بازیکن در یک بازی اصطلاحی رایج است و زمانی می‌گویند یک بازیکن دبل کرده که در یک بازی دو گل بزند. همین طور اگر یک تیم در یک لیگ دو بار پشت سر هم قهرمان شود، باز هم اصطلاح دبل برای آن تیم به کار می‌رود.

اصطلاح بعدی هت‌تریک است و زمانی از آن استفاده می‌شود که یک بازیکن در یک بازی سه گل را به ثمر برساند. در این میان اگر یک تیم سه بار پشت سر هم قهرمان لیگ شود، باز هم از همین واژه استفاده می‌شود و می‌گویند آن تیم هت‌تریک کرده است. واژه بعدی پوکر است. وقتی یک بازیکن در یک بازی ۴ گل را به ثمر برساند می‌گویند او پوکر کرده است.

 از آنجا که خیلی به ندرت پیش می‌آید ۴ گل توسط یک بازیکن در یک بازی زده است، اصطلاح پوکر کردن هم کمتر کاربرد دارد.

 از سویی اگر یک تیم چهار بار متوالی قهرمان لیگ شود، باز هم گفته می‌شود آن تیم پوکر کرده است و پوکر قهرمانی‌اش را جشن می‌گیرد.

تیم پرسپولیس تهران در دهه ۹۰ شمسی چهار بار قهرمان لیگ برتر به صورت پیاپی شد و اصطلاحا پوکر قهرمانی را جشن گرفت. این تیم همچنین چهار بار قهرمان سوپرجام شد و پوکر قهرمانی انجام داد.

سوپرجام چیست؟

همانند پوکر قهرمانی، سوپرجام نیز به واسطه بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس در مسابقه سوپرجام سال گذشته که به واسطه شیوع ویروس کرونا و دیگر مسائل با تأخیر برگزار شد، مورد توجه قرار گرفت و پر جست و جو بود.

اگر شما هم به دنبال یافتن پاسخ سوال سوپرجام چیست، هستید باید بدانیم که به صورت عرف در ایران و بسیاری از کشورها و بین تیم های قهرمان لیگ و جام حذفی یک مسابقه تحت عنوان سوپرجام برگزار می شود.

وحید حقانیان

وحید حقانیان یا سردار وحید معاون اجرایی دفتر رهبر معظم انقلاب است که اساساً فردی رسانه ای نیست، ولی هر از گاهی در رسانه ها ظاهر می شود و اتفاقاً مباحثی که مطرح می کند نیز حاشیه ساز می شوند.

ماجرا این بود که سید وحید حقانیان از اعضای بلندپایه و قدیمی دفتر مقام معظم رهبری و چهره ای که مردم تا سال های اخیر همواره او را در کنار رهبر معظم انقلاب می دیدند در نامه ای بی سابقه به تحلیل انتخابات ریاست جمهوری 1400 پرداخت و ضمن تحلیل آرایش نامزدها در آن، از باقی ماندن سه رقیبِ سید ابراهیم رئیسی در صحنه انتخابات تشکر کرد.

گلایه آقای خواننده ، پس از تزریق واکسن ایرانی

حقانیان نوشت: نکته ای را می خواستم صادقانه و از روی اطلاع خدمتتان عرض کنم، و آن اینکه لازم است توجه داشته باشیم که در این مقطع حساس، لازم است از تلاش های صبورانه جناب آقای محسن رضایی و جناب آقای دکتر امیر حسین قاضی زاده هاشمی، کمال تشکر را داشته باشیم.

این برادران با وجود فشارهای شدید عده ای  و با تحلیل و افکار خاص، صحنه انتخابات را ترک و خود را نامزد پوششی فرض نکرده و تا آخر رقابت های انتخاباتی، با انرژی، باور و جدیت در صحنه ماندند تا انتخابات ۱۴۰۰ علیرغم تبلیغات چندین ماهه و سنگین دشمنان، رنگ و بوی واقعی و رقابتی به خود بگیرد و درصد مشارکت، از پیش بینی های حضرات بالاتر  برود.

در اینجا لازم است این نکته را اضافه کنم که آقای دکتر همتی هم به این معنا کمک کردند، زیرا ضد انقلاب و دشمنان کشور، انتخابات را تحریم کردند و عده ای هم متأسفانه در داخل، نا آگاهانه و یا از سر غفلت، شعار «رأی بی رأی» را سر می دادند.

حضور این سه رقیب برای جناب آقای رئیسی، امداد الهی به حساب آمده و یقینا باید گفت اینها خود را به گونه ای دانسته یا ندانسته خرج انقلاب کردند، وگرنه با توجه به شرایط رد صلاحیت ها، تحریم انتخابات توسط بیگانگان و حتی احمدی نژاد، اگر بعد از کنار کشیدن نامزدهای  پوششی، این سه نفر نیز اعلام انصراف کرده بودند، ولو وزارت کشور هم قبول نمی کرد، یقینا چالش بزرگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به وجود می آمد.

این اظهار نظرها همانطور که اشاره شد با حواشی فراوانی رو به رو شد و برخی رسانه ها مثل تسنیم در برابر آن موضع گیری کردند.

ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺕ ﻏﯿﺮﻣﺠﺎﺯ ﻭﺭﺯﺷﮕﺎﻩ ﺁﺯﺍﺩﯼ

پیش از بازی تیم های استقلال تهران و پدید مشهد که در روز سه شنبه 31 خرداد برگزار شد، حواشی فراوانی در مورد تبلیغات غیر مجاز در ورزشگاه آزادی و احتمال لغو این مسابقه مطرح شد.

مدیریت تیم استقلال و نیز سازمان لیگ مدعی بودند که مدیران ورزشگاه آزادی تبلیغاتی را بدون اجازه و هماهنگی با آنها در استادیوم آزادی قرار داده است که این سبب خواهد شد دو تیم برای بازی در میدان حاضر نشوند.

در توضیح این موضوع رضا موسوی معاون ورزشی مجموعه ورزشی آزادی به رسانه ها گفت: مصاحبه سهیل مهدی را خواندم و متوجه نشدم که او به چه دلیلی این مصاحبه را انجام داده است. تبلیغی که روی سکوها قرار داشت، توسط سازمان لیگ زده شده بود، اما حالا چطور مدعی شده‌اند؟

استادیوم آزادی بدونِ تماشاگر - تابناک | TABNAK

وی ادامه داد: تبلیغاتی در دیدار روز گذشته پرسپولیس و تراکتور وجود داشت توسط نیروهای خودشان نصب شد و به دلیل تعلل، کم‌کاری و اینکه شاید فرصت نکرده‌اند آنها را بردارند، باقی مانده بود. مسابقه دیشب تا دیر وقت ادامه داشت و پس از آن هم جشن قهرمانی گرفته شد و در واقع فرصتی برای جمع کردن تبلیغات نبود. این تبلیغات صبح امروز روی سکوها بود، اما بعدازظهر که به ورزشگاه رفتم، جمع کرده بودند.

معاون ورزشی مجموعه ورزشی آزادی عنوان کرد: اصلاً تبلیغات برای ما نیست. ما سازه و کاسه استادیوم را به تیم‌ها اجاره می‌دهیم. اینکه چه تبلیغاتی نصب می‌کنند و چه کاری انجام می‌دهند، در اختیار ما نیست. این تبلیغات را هم خودشان نصب کرده بودند و صبح روی سکوها بود. با توجه به اینکه پرسپولیس میزبان بود، احتمالا این باشگاه با سازمان لیگ سهیم بوده‌ است. در چند و چون این مسائل نیستیم و تبلیغات هم برای ما نیست. به هر حال تبلیغات جمع آوری شده است. ما هم در تبلیغات دخیل نیستیم.

بازار خرسی چیست؟

بازار سرمایه پس از یک دوره طولانی سقوط و روند نزولی، چند روزی است که سبزپوش است.

هر چند استمرار این روند اساساً قابل پیش بینی نیست، باز هم سبب شده تا توجه بسیاری به این بازار جلب شود.

دو اصطلاح بازار خرسی و بازار گاوی از جمله اصطلاحاتی است در چنین مواقعی که بازار قصد آغاز یک روند جدید صعودی و یا نزولی را دارد، مورد توجه قرار می گیرند.

بازار گاوی چگونه به بازار خرسی تبدیل می‌شود؟ - تابناک | TABNAK

در روزهای اخیر نیز بازار خرسی از سوی کاربران بارها جست و جو شده است؛ اصطلاحی که ناظر بر تلاش بازار برای ادامه روند نزولی دارد.

گوگل مرتب متوقف می شود

اخیراً مشاهده شده است که بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند اندرویدی با پیغام« گوگل مرتب متوقف می شود» روی گوشی های خود مواجه می شوند.

اگر شما هم با چنین پیغامی روی گوشی خود رو به رو شده اید، باید بدانید که تنها نیستید و این، مساله ای فراگیر است که برخی معتقدند به سرورهای اصلی خود گوگل ارتباط دارد و شما با کمی صبر و حوصله می توانید شاهد برطرف شدن این مشکل باشید.

برخی در نیز در سایت های تخصصی برای رفع موقت و دائمی این مشکل راهکارهایی ارائه داده اند که اینجا برای اطلاع شما ذکر می شود:

روش اول برطرف کردن خطای Google مرتب متوقف می شود

شما برای برطرف کردن این خطا می توانید به راحتی مراحل زیر را بروید؛

1-وارد Google Play Store یا فروشگاه Google Play شوید.

2- از لیست نرم افزارها، Google را پیدا کنید.

3- گزینه لغو نصب یا Uninstall را بزنید.

روش دوم رفع خطای Google مرتب متوقف می شود

این روش برای آن هایی که شاید در گوگل پلی استور نتوانند Google را پیدا کنند مفید است.

توجه کنید که این تصویر شاید در گوشی های مختلف اندرویدی به شکل متفاوتی باشد.

از بخش تنظیمات یا Setting گوشی خود، وارد لیست نرم افزارها (Apps) شوید.

 ۲- نرم افزار Google را پیدا کنید.

     ۳- گزینه لغو نصب یا Uninstall Updates را بزنید.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
با سلام این قسمت از اخبار سایت شما بسیار مفید است
با تشکر و آرزوی موفقیت شما
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها