بازدید 6664

بررسی امنیت اقتصادی و قاچاق در کمیسیون اقتصادی

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در نشست امروز مقرر شد قوانینی مانند قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و ساماندهی تولید و انتقال رمز ارز‌ها در کار گروه‌های مشترک و تخصصی بررسی شوند.
کد خبر: ۱۰۵۹۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴ 22 June 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس, سیدکاظم موسوی نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره نشست عصر امروز (سه شنبه ۱ تیرماه) کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بحث موضوع امروز کمیسیون دستور جلسه در ارتباط با امنیت اقتصادی کشور از نگاه ناجا در حوزه قاچاق کالا بررسی شد و فرماندهی محترم قاچاق کالا گزارشی ارائه کرد.

وی افزود: همچنین در این جلسه مقرر شد قوانینی مانند قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و ساماندهی تولید و انتقال رمز ارز‌ها در کار گروه‌های مشترک و تخصصی بررسی شوند.

موسوی تصریح کرد: دستور کار دیگر کمیسیون اقتصادی بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعاده شده از شورای نگهبان بود؛ در همین راستا موضوع ترکیب اعضای ستاد مبارزه با قاچاق مورد بررسی قرار گرفته و وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، وزارت ارتباطات و سازمان برنامه و بودجه به این ستاد اضافه شدند.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خطر نشان کرد: بررسی طرح تبیین وضعیت شاخص‌های اقتصادی در پایان دولت‌ها دستور کار دیگر کمیسیون اقتصادی مجلس بود؛ بر اساس این طرح مجموعه‌ای از شاخص‌هایی تعیین می‌شود تا دولت‌ها در پایان مسئولیت خود بر اساس آن‌ها وضعیت اقتصادی کشور را تبیین کرده و اطلاعات به صورت شفاف به دولت و مردم منتقل شده تا قابل مقایسه باشد
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل