بازدید 6139

اخاذی آرایشگر قلابی به بهانه ازدواج

کد خبر: ۱۰۵۹۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲ 22 June 2021

مرد شیاد با معرفی خود به‌عنوان آرایشگر معروف تهران قصد اخاذی و سوءاستفاده از دختر جوان را داشت اما با تلاش پلیس فتا دستگیر شد.

به‌ گزارش ایران، چندی قبل زن جوانی با مراجعه به پلیس فتای پایتخت از مرد شیادی که در فضای مجازی با او آشنا شده و قصد اخاذی داشت شکایت کرد و گفت: در شبکه اجتماعی تلگرام با شخصی که خود را از آرایشگران معروف تهران معرفی کرد آشنا شدم و روز به روز ارتباط ما با یکدیگر نزدیکتر شد تا جایی که این فرد به من وعده ازدواج داد و با این بهانه تصاویری از من گرفت و بعد از گذشت مدتی درخواست‌های غیراخلاقی و نامتعارف داشت و تهدید می‌کرد اگر به او پول ندهم آبروی من را می‌برد و تصاویرم را پخش می‌کند.

سرهنگ داوود معظمی گودرزی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ گفت: پس از این شکایت کارشناسان متخصص پلیس فتای پایتخت اقدام‌های خود را آغاز و پس از بررسی‌های تخصصی سایبری موفق شدند مجرم را در فضای مجازی شناسایی کنند.

کارشناسان فنی این پلیس با تحقیقات گسترده در فضای مجازی ضمن به دست آوردن اطلاعات هویتی متهم با دریافت دستور قضایی، مجرم را در یکی از مناطق غربی تهران بزرگ دستگیر و به همراه ادله دیجیتال به پلیس فتا منتقل کردند.

گودرزی بیان داشت: متهم پس از حضور در پلیس فتای تهران بزرگ هرگونه جرمی را رد می‌کرد اما پس از روبه‌رو شدن با شاکی لب به اعتراف گشود و اظهار داشت فقط با انگیزه کسب مال دست به این اقدام زدم و از عمل خود پشیمان هستم.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: باتوجه به اینکه هویت‌ها در فضای سایبر، مجازی است باید در ارتباط‌ گیری با افراد ناشناس در این فضا جانب احتیاط را در نظر گرفت و از ارسال تصاویر و اطلاعات شخصی برای افراد ناشناس خودداری کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر