بازدید 4632

خسارات گردباد و رعد و برق در منطقه شیکاگو

اداره ملی هواشناسی آمریکا اعلام کرد گردبادی بزرگ و به شدت خطرناک حومه‌ی غربی شهر شیکاگو را در نوردیده و خساراتی به بار آورده است.
کد خبر: ۱۰۵۹۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹ 22 June 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از رویترز، پس از اعلام اداره ملی هواشناسی آمریکا مبنی بر اینکه «گردبادی بزرگ و به شدت خطرناک» حومه‌ی غربی شهر شیکاگو را در نوردیده و خساراتی به بار آورده است، یک شنبه شب چندین رعد و برق همراه با غرش‌های سهمگین در آسمان منطقه شیکاگو اتفاق افتاد.

تصاویری که صبح روز دوشنبه منتشر شد نشان می‌داد سقف و دیوار خانه‌ها فرو ریخته، درختان از ریشه کنده شده و آوار سرتاسر منطقه را فراگرفته است.

بر اساس این گزارش، رعد و برق و گردباد سبب شد برق بیش از ۲۲ هزار مشترک در نزدیکی دریاچه میشیگان در شمال ایالت الینوی در آمریکا قطع شود.

گردباد یک شنبه ساعت ۱۱ به وقت محلی ناحیه‌ی وودریج را در دوپیج کانتی درهم نوردید. بیش از ۱۲ باب منزل مسکونی آسیب دید و ۴ نفر به علت جراحت به بیمارستان‌های منطقه انتقال یافتند.

گزارشگر شبکه‌ی تلویزیونی سی بی اس شیکاگو در پیامی توئیتری نوشت در مجموع شش نفر زخمی شدند و برخی از ساکنان هم پس از تخلیه خانه‌ها به پناهگاه‌های نزدیک رفتند. آتش سوزی گزارش نشده، اما موارد نشت گاز فراوان بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی