بازدید 9488
۱

زمان آبگیری سد «نرماب»

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: تکمیل بدنه سد نرماب چهل چای مینودشت سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار لازم دارد.
کد خبر: ۱۰۵۹۲۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸ 21 June 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سید محسن حسینی اظهارکرد: سد نرماب چهل چای شهرستان مینودشت تا کنون ۸۸ درصد پیشرفت داشته است.

وی گفت: با توجه به هماهنگی با وزارت نیرو و شرکت مدیریت منابع آب ایران، آبگیری اولیه این سد اواسط تیر ماه امسال با هدف کنترل و مهار سیلاب آغاز می‌شود.

سیدمحسن حسینی بیانکرد: تکمیل بدنه سد نرماب چهل چای به سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز دارد که در قانون بودجه امسال حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای آن تصویب شده است.

وی افزود: در صورت تخصیص کامل بودجه امسال و تامین دوهزار میلیارد ریال اعتبار دیگر از سایر منابع، عملیات احداث مخزن سد نرماب تا پایان فصل بهار سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

حسینی همچنین اعتبار مورد نیاز برای احداث تونل ۶ کیلومتری از رودخانه خرمارود به سد نرماب، جابجایی سه روستای «محمدزمان خان، باقرآباد و پس پشته» و اجرای شبکه آبیاری زهکشی سد را ۱۶ هزارمیلیارد ریال اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان ابراز امیدواری کرد: با تخصیص کامل اعتبارات، عملیات احداث مخزن سد در موعد تعیین شده، پایان یابد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
لطفا سازمان محیط زیست در اخرین روزهای دولت تدبیر مدبرانه اعلام کند که این سد بر محیط زیست منطقه اثر سو فوق العاده ای نمی گذارد اگر این منطقه که از اسمش پیداست دشت مینو بوده به دشت جهنم تبدیل شد مقصر کیست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار