بازدید 5697

جانشین راموس در رئال مادرید مشخص شد

کد خبر: ۱۰۵۹۰۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲ 20 June 2021

باشگاه رئال مادرید که پس از 16 سال به همکاری‌اش با سرخیو راموس پایان داد، جانشین این مدافع اسپانیایی را شناسایی کرده است. براساس گزارش نشریه اسپانیایی «مارکا» چاپ مادرید مدیران این باشگاه اسپانیایی، ژولز کنده مدافع فرانسوی سویا را به‌عنوان جانشین راموس 35 ساله در نظر گرفته‌اند. پیش از این گفته می‌شد که رئالی‌ها، پائو تورس از ویارئال را به‌عنوان جانشین راموس در نظر گرفته‌اند.

باشگاه رئال مادرید در حال برنامه‌‌ریزی برای ارائه پیشنهاد رسمی به سویا برای جذب این مدافع فرانسوی است، اما قصدی برای پرداخت رقم فسخ قرارداد 80 میلیون یورویی این بازیکن ندارد. مدیران این باشگاه اسپانیایی ممکن است رافائل واران را در این تابستان بفروشند تا بودجه لازم برای خرید کنده 22 ساله را تأمین کنند.

ژولز کنده که در سال 2019 از بوردو به سویا پیوست، تاکنون در 88 بازی برای این تیم اسپانیایی به میدان رفته و شش گل نیز به ثمر رسانده است. او که تا سال 2024 با سویا قرارداد دارد، ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات 60 میلیون یورو تخمین زده شده است.

راموس در این 16 سال‌ به رئال مادرید برای کسب 22 جام مختلف از جمله پنج قهرمانی در لالیگا، دو قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد.

او که در سال 2005 از سویا به جمع سفیدپوشان مادریدی ملحق شد، در 671 بازی برای این تیم به میدان رفت و 101 گل هم به ثمر رساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار