بازدید 20812
۸
دفاع پرفسور از کارنامه اسکوچیچ

پاسخ برانکو به احتمال سرمربیگری تیم ملی ایران

کد خبر: ۱۰۵۸۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸ 19 June 2021

برانکو که در حال حاضر با تیم ملی فوتبال عمان به مرحله نهایی صعود کرده است در حالی به عنوان جانشین احتمالی اسکوچیچ مطرح می‌شود که هنوز با عمانی‌ها قرارداد دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو درباره شایعه بازگشت خود به فوتبال ایران و حضور در رأس کادر فنی تیم ملی ایران گفت: من هیچ پیشنهادی از ایران ندارم و به آن فکر هم نمی‌ کنم.

سرمربی پیشین تیم پرسپولیس افزود: من با فدراسیون فوتبال عمان قرارداد دارم. وظیفه دارم این تیم را در راستای هدف گذاری مشترک با تمام اعضای تیم به موفقیت برسانم. آنچه واضح است من به قراردادم به عنوان یک مربی حرفه ای پایبند هستم.


برانکو در پاسخ به اینکه عملکرد دراگان اسکوچیچ را در تیم ملی ایران چطور ارزیابی می‌کنید یادآور شد: او درخشان کار کرد. توانست بهترین نتایج را برای صعود تیم ملی ایران بگیرد. عملکرد اسکوچیچ به عنوان یک انسان با شخصیت و حرفه ای کم نظیر بوده است.

پاسخ برانکو به احتمال سرمربیگری تیم ملی ایران

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
اسکوچیچ لیاقت سرمربی ماندن رو داره اگر دلالها بزارن.
پاسخ ها
محمدددد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
من علیرغم علاقه بسیار به برانکو اسکوچیچ را مستحق ادامه
راه میدانم
برخورد ایرانی و لایق شان ایرانی با این مربی فهیم و قدرشناس و مودب مخصوصا بعد از راهیابی ایران به مرحله بعدی نشده است و اصلا زیبا و برازنده ایران نیست.
اولاْ مثل همیشه رفتار حرفه ای آقای برانکو در بابر اینگونه سوالات بسیار ستودنی است که ایشان به تیمی که در آن فعالیت میکنند احساس مسولیت و پایبندی دارند. در پرسپولیس هم علیرغم عقب افتادن چندین ماهه مطالباتش رفتاری مانند بیار دیگر مثلاْ استراماچونی از خود نشان نداد و تا لحظه فتح هر سه جام و موفقیت تیم سکوت کرد و سپس از ایران رفت که در نیای حرفه ای بسیار قابل احترام است. ولی از سوی دیگر عملکرد مثبت آقای اسکوچیچ باید محترم شمرده شود و به ایشان و عنوان تقدیر اجازه ادامه همکاری داده شود. مطمنان عملکرد ایشان بسیار بهتر از امثال کیروش با هزینه های چندین برابری و ایجاد جو متشنج در فوتبال است.
درود بر مربی بزرک آقای پروفسور برانکوی دوست داشتنی
قطعا برانکو لایق ترین است اما با توجه به قراردادی که دارد اسکوچیچ مربی لایقی است که باید بماند.
اسکوچیچ باید بمونه ... مرگ بر دلال هاااا
برخوردی که با آقای اسکوچیچ خواهد شد همانند برخورد با آقای ولدیر ویرا خواهد بود .
این خط این نشون
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل