بازدید 5851

انتخابات پایتخت در امنیت کامل / آماده باش پلیس

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد که فرآیند انتخابات از زمان آغاز تا کنون در امنیت کامل در حال برگزاری است و هیچ مورد امنیتی خاصی گزارش نشده است.
کد خبر: ۱۰۵۸۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۱ 19 June 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی در ساعات پایانی رای گیری در جلسه‌ای که با حضور رییس سازمان حفاظت اطلاعات ناجا برگزار شد، گفت: نیروی انتظامی از ماه‌ها قبل و در چندین بخش اقدامات خود پیرامون انتخابات را آغاز کرده و از بامداد روز جمعه نیز بیش از ۱۷ هزار مامور پلیس پایتخت نسبت به تامین امنیت ۴۶۰۰ شعبه اخذ رای در تهران بزرگ و نیز مدیریت ترافیک و ... اقدام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه با تدابیر و تمهیدات صورت گرفته تا کنون هیچ گونه مشکل امنیتی در پایتخت نداشتیم، گفت: انتخابات در کمال امنیت و آرامش و با استقبال مردم در حال انجام است.

رحیمی ۲۸ خرداد ماه را یوم الله توصیف کرد و گفت: مردم ایران علیرغم تلاش دشمنان کور دل برای مایوس و نا امید کردن مردم و دلسرد کردن آن‌ها از نظام و انقلاب، حضوری پرشور درپای صندوق‌های رای داشته و نقشه دشمنان را نقش بر آب کردند. مردم نشان دادند که با وجود همه مشکلات با انقلاب و نظام خود همراه هستند و همواره انقلابی خواهند ماند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل