بازدید 176095

زاکانی: نگفتم تا آخر در رقابت‌ها می‌مانم

علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه تهران، گفت: بنده ناظر به عملکرد خود در ۴۲ سال گذشته پاسخگو هستم، این امر ناشی از تفکر انقلابی و بسیجی بنده است که نشان‌دهنده عدالتخواهی، آزادی طلبی، استقلال جویی و معنویت خواهی است.
کد خبر: ۱۰۵۸۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲ 16 June 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر؛ وی تصریح کرد: در ماجرای پرونده آقای مرتضوی، من هر چه نامه به آیت الله شاهرودی در مورد مرتضوی می نوشتم گم می‌شد، از آیت الله شاهرودی خواستم که حَکم بگذارند. در جلسه اول او آیت الله رئیسی، جمشیدی، رئیس دادگاه انتظامی، رحیمی رئیس دیوان محاسبات و نکونام رئیس کمیسیون اصل ۹۰ حَکم شدند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه جلسه اول در دفتر آقای رئیسی برگزار شد، اظهار داشت: ۵ ساعت، بنده با آقای مرتضوی مناظره کردیم و در پایان جلسه او گریه کرد و گفت دست از سر من بردارید.

زاکانی با اشاره به اینکه در جلسه دوم آقای دهقان و ابوترابی حَکم شدند که حدود ۳ ساعت طول کشید، افزود: جلسه سوم آقای توکلی حکم شد و ۱۳ ساعت طول کشید و در آخر او حق را به بنده داد و آقای مرتضوی به توکلی فُحش داد.

وی در پاسخ به سوالی در مورد نامزد اصلح در انتخابات، گفت: صالح مقبول در انتخابات همان اصلح است. عقلانیت جزئی از سیاست وزی است. اگر کسی عقلانیت نداشته باشد و بخواهد با احساس، کاری را انجام دهد، اشتباه است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری همچنین درباره عدم استیضاح روحانی در مجلس، تصریح کرد: در موضوع استیضاح روحانی باید بگویم که آمریکا در آن زمان دنبال دولت های بی سر بود، پایان کار ترامپ بود و جمهوری اسلامی را تهدید می‌کردند؛ به فرمان رهبری ۱۰ مانور برگزار شد

زاکانی گفت: استیضاح روحانی هم در مجلس جواب نمی‌داد و بی‌حاصل بود، من معتقد بودم که نباید برای کار بی حاصل و احساسی کشور را به هم ریخت.

وی با بیان اینکه در همان زمان تاکید کردم که باید جریانِ روحانی استیضاح شود نه شخص او، تاکید کرد: بعد از انتشار صحبت‌های من در مورد استیضاح روحانی عده‌ای از نمایندگان از بنده به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کردند و بنده در این هیئت به مدت پنج ساعت استدلال خود را بیان کردم و در پایان اعضای هیئت حق را به من دادند.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در پاسخ به سوالی درباره به کارگیری جوانان در دولت او، گفت: فردی که مسئولیت را به عهده می‌گیرد باید سلامت اعتقادی، انقلابی و فردی داشته باشد. علاوه بر این باید در حوزه مدیریتی اش تخصص، علم و دانش داشته باشد. همچنین باید عُرضه، نشاط و تلاش داشته باشد.

زاکانی تاکید کرد: به خاطر همین به دولت انتقاد می‌کنیم و می‌گوییم که از کاخ سعدآباد نمی‌شود کشور را اداره کرد، باید در متن جامعه حضور یافت و اگر کسی این ویژگی را داشت می‌تواند مدیریت را به عهده بگیرند.

وی گفت: امروز جوانان همه این ویژگی‌ها را دارند، البته کسی که همه این ویژگی‌ها را دارد و از تجربه کاری برخوردار است، ارجح است. کسی نمی‌تواند بگوید شهید چمران و سردار سلیمانی جوان نبودند، جوانی به سن نیست به کیفیت است.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری تأکید کرد: دولت بنده، دولت جوانِ حزب‌اللهی است. همچنین به دنبال تمرکززدایی هستیم تا برای هر شهرستان و استان ماموریتی را تعریف کنیم.

زاکانی در عین حال گفت: بنده با وزارت اطلاعات بر سر حق تحصیل دانشجویی که در ماجرای سال ۸۸ در جبهه مخالفان من بود، در گیر شدم و حق او را گرفتم.

وی با بیان اینکه نظام مسائل ۴۵۱ شهرستان را استخراج کردیم، افزود: اینجا جوانان می توانند کار را به عهده بگیرند و قاعده هرم اجتماعی را گسترش دهند. من با جوانان کار کردم و می فهمم جوانان چه قیمتی دارند.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در ادامه درباره کارکرد کمیسیون برجام در مجلس نهم، خاطرنشان کرد: نمایندگان معتقد بودند که شیوه برگزاری این کمیسیون بی‌نظیر بوده است، علت این بود که ما از نخبگان استفاده کردیم و آنها را با پول جیب خودم به تهران آوردم، آقای لاریجانی از بودجه مجلس هیچ کمکی به ما نکرد.

زاکانی اضافه کرد: پس از بررسی های دقیق به این نتیجه رسیدیم که سند برجام عیب ها و نقص هایی دارد. عیب هایش، امکان سوء استفاده به دشمن می‌داد و نقص هایش نیز موجب می‌شد که حق ملت ایران استیفاء نشود.

وی گفت: گزارش کمیسیون برجام در مجلس قرائت شد و رهبر انقلاب از کمیسیون برجام تشکر کردند و اسم بنده را مقدم بر رئیس مجلس برای تشکر آوردند که افتخاری برای بنده است.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه گزارشی که آن روز ما نوشتیم ۱۰۰% با واقعیت‌های امروز برجام تطبیق دارد، گفت: کمیسیون ویژه برجام ۱۵ عضو داشت که هفت نفر از آن‌ها در اتاق رئیس مجلس نقشه می کشیدند تا کمیسیون را زمین بزنند.

زاکانی تاکید کرد : اگر آمریکا می‌خواهد به برجام برگردد باید همه تحریم‌ها را بردارد و ضمانت حقوقی بدهد که هیچ تحریمی را باز نمی گرداند، در غیر اینصورت صنعت هسته‌ای را توسعه می‌دهیم، پس از راستی‌آزمایی، اجازه می دهیم که آمریکا به برجام بازگردد.

وی همچنین با بیان اینکه هیچ کدام از نامزدهای فعلی پیشینه ارتباط با جوانان رابه اندازه بنده ندارند، گفت: من برای تحول، عدالت، آزادی استقلال و پیشرفت کشور نامزد شده‌ام، نگاهم این نیست کشور را کاریکاتوری اداره کنیم، وقتی وارد عرصه عدالت خواهی شدم با گردن کلفت‌ها مبارزه کردم. هیچ وقت لگد به مرده نزدم، بلکه با عناصر اصلی مقابله کردم.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه آمده ام صدای مردم غارت زده باشم، درباره ادامه حضور ۵ نامزد جریان انقلاب در انتخابات، گفت: بنده صریح گفتم که هیچ کدام ازاین ۵ نامزد حق بازیگری ندارند. دو جریان غرب گرا و راه ولایت با یکدیگر رقابت می کنند، پس جریان برای ما از نامزد مهمتر است، مگر ما آدم پرست هستیم که برایمان شخص مهم باشد. ما دنبال جریان انقلاب هستیم، پس نباید کسی در جریان انقلاب شروع به زدن یکدیگر کند تا همچون سال ۹۲ بدهکار شوند، چون در انتخابات سال ۹۲ عده ای بدهکار شدند و نتیجه اش این بود که روحانی تا ۸ سال کشور را به بیچارگی کشاند.

زاکانی ادامه داد: من کسی را مخاطب خود قرار ندادم، حتی گفتم اولین نفری که به رای ۵ کاندیدای انقلاب تمکین می کند، من هستم. ما ۵ نفر باید با هم حرف بزنیم، اگر نتوانیم با هم صحبت کنیم و منطق درستی برای جبهه انقلاب داشته باشیم، چطور می خواهیم ادعای کشور داری کنیم؛ ما در کنار هم معنا پیدا می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه رویکر ما ۵ نامزد، یکی است، افزود: پس باید تصمیمی بگیریم که به مصلحت مردم باشد از این رو اگر کسی از ما ۵ نفر مردم را به خودش دعوت کنند، گناه بزرگی کرده است.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری اضافه کرد: ما ۵ نفر به عنوان آدم عاقل و بالغِ انقلابی باید با یکدیگر صحبت کنیم و براساس منطق به این نتیجه برسیم چطور جبهه انقلاب می تواند پیروز شود. این همان چیزی است که باید بر مدار آن حرکت کرد.

زاکانی با اشاره به اینکه من نگفتم تا آخر در رقابت‌ها می مانم، اظهار داشت: ما تجربه تاریخی داریم، باید فرد اصلح انتخاب شود و براساس آن حرکت کنیم. من برای کسی تعیین تکلیف نکردم بلکه برای خودم تعیین تکلیف کردم.

وی اظهار داشت : بنده ۱۵ روز از مجلس مرخصی گرفتم اما دوستانی که از نمایندگان مجلس در ستاد بنده حضور دارند در جلسات صحن علنی و کمیسیون ها حضور می یابند و کارهای ستاد را هم انجام می‌دهند.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: وظیفه من در مناظرات صیانت از چارچوب‌های انقلاب و امید زایی در کشور بود که به وظیفه خود عمل کردم، خیلی سخت بود که بتوانم این کار را انجام دهم.

زاکانی گفت: در مناظره سوم در بدو ورود به نامزدها ۷ سوال دادند، پاسخ‌های نامزدها به ۷ سوال را بررسی کنید، ببینید کدام نامزد پاسخ دقیق تری داده است.

وی تاکید کرد: در مناظرات وظیفه من این بود که از کیان انقلاب دفاع کنم، مشت جریان مقابل را باز کنم و اجازه ندهم کلاه سر مردم بگذارند. کار سختی بود، اما انجام دادم. صحبت‌های ایجابی هم در مناظرات داشتم. در سایر برنامه‌های تلویزیون نیز برنامه‌های خود را تشریح کردم.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: در انتخابات سال ۹۲ عده‌ای می‌گفتند که ما به تکلیف عمل می‌کنیم و کاری به نتیجه نداریم من با این افراد به شدت بحث کردم.

زاکانی اظهار داشت: بعد از سال ۹۶ آقای رئیسی دعوت کردند که برای دفاع از جریان انقلاب ۱۳ نفر دور هم جمع شویم. آقایان ضرغامی، جلیلی، رضایی و قالیباف در این جمع حضور داشتند. بنده در آن جلسه موضوعی را تحت عنوان انقلاب سوم تبیین کردم. معتقدم باید انقلاب در همه ابعاد صورت گیرد.اعضای جلسه اعلام کردند که این حرف، خوب است و باید اجرا شود.من در انتخابات حضور یافتم تا انقلاب سوم را اجرایی کنم.

وی افزود : رهبر انقلاب به رئیسی فرموده بودند که ۱۶ میلیون رای که به شما داده شده است را منسجم نگهدار، به همین دلیل آقای رئیسی از ما دعوت کرد تا در آن جلسه حضور یابیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: بنده انقلاب را وسیع تر از آن می‌دانم که در مورد حضور یا عدم حضور افراد در این جریان تصمیم بگیرم، انقلاب را در چهار اصل، اسلام، انقلاب، امام و ولی فقیه می دانم.

زاکانی تاکید کرد: همه دوستان در جریان انقلاب هستند و من خاک پای آنها هستم، من برای جریان انقلاب تعیین تکلیف نمی‌کنم، بلکه ایده و نظر خود را بیان می‌کنم.

وی یادآور شد: سال ۹۲ عده‌ای خودخوانده، کنار هم نشستند و گفتند با هم هستیم اما کنار هم نشستند و به جای اینکه روحانی را نقد کنند،یکدیگر را نقد کردند.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه اگر بنده رئیس جمهور شوم از ظرفیت‌های بدنه اصلاحات و اعتدال نیز استفاده می‌کنم، البته محور، جریان انقلاب است،گفت: وحدت، حکم عقل و مقدمه پیروزی است. مخالفان وحدت، از بین بردن اساس انقلاب را هدف‌گذاری کرده‌اند. امام(ره) فرمودند هدف انقلاب، وحدت کلمه است.

زاکانی با بیان اینکه کسی نباید خود را مساوی انقلاب بداند،اظهار داشت: ما جمعی هستیم که هر کدام خوبی ها و بدی هایی داریم و ۴۲ سال کارنامه مدیریتی، زیر بغل هر کدام از ما است. شما می توانید در مورد این کارنامه از ما سوال کنید.

وی تاکید کرد: به اعتقاد من هیچکس معادل انقلاب نیست آن کس که میزان و ملاک انقلاب است، ولی جامعه است.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه من با نظر سازی ها کار ندارم، گفت: نظرسنجی های دقیق در انتخابات ها همیشه به ما گفته‌است که در انتخابات چه اتفاقی می‌افتد. سال ۹۲ و ۹۶ این نظرسنجی‌ها دقیق بود.

زاکانی در پاسخ به برخی انتقادات در مورد تصمیم گیری شورای ائتلاف برای جریان اصولگرا در آوردگاه انتخابات،گفت: من جریان انقلاب را خلاصه در اصولگرایی نمی‌کنم و وسیع تر از جریان اصولگرا می‌دانم. جریان انقلاب را با پارامترهای اسلام، امام، ولی فقیه باید سنجید.

وی اظهار داشت: بعد از اتفاقات سال ۷۸ مقام معظم رهبری همه را دعوت کردند و خواستند که بر اساس اصول امام،انقلاب و ولی فقیه جبهه دفاع از انقلاب را تشکیل دهند. آقای پرورش و عسگر اولادی و چند نفر دیگر هم قسم شدند که جبهه دفاع از انقلاب را تشکیل دهند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: اردیبهشت سال ۸۰ ،بیست و هفت گروه با رهبر انقلاب دیدار کردند، در آن جلسه آقای پرورش و عسگراولادی گزارشی ارائه دادند، رهبری فرمودند که شما احزاب در کشور پا نمی گیرید چون حزب اسلامی باید چالاک باشد، بدنه قوی داشته باشد و ارتباط مردمی دقیق داشته باشد.

زاکانی گفت: در آن جلسه هسته گروه‌های وفاق شکل گرفت و بعد به شورای هماهنگی نیروهای انقلاب تبدیل شد که آبادگران یکی از مصداق‌های آن بود.

وی گفت: بنده بخش اقشار شورای هماهنگی را ساماندهی می کردم، تشکیل شورای ائتلاف برای انتخابات، ادامه آن مسیر است،این پدرخواندگی و قیم‌مآبی نیست.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: پدرخواندگی است که افراد برای دفاع از انقلاب جان خود را می‌گذارند؟! مگر جان خود را از سر راه آوردند؟

زاکانی با بیان اینکه من از احدی رای، گدایی نمی‌کنم،افزود: در عمرم چنین کاری نکردم، خود را عرضه می‌کنم و اعتقاد دارم که قلب مردم در دست خداست، من باید از انقلاب و مردم دفاع کنم.

وی با بیان اینکه پدر خانواده از اساس، ادبیات نادرستی است و عده‌ای از پیشینه کار اطلاع ندارند و این حرف‌ها را مطرح می‌کنند،گفت: عده‌ای جمع شدند و در راستای دفاع از انقلاب از زن، بچه و زندگی خود گذشتند و بعد آنها را پدرخوانده می خوانید! من خاک پای همه شما هستم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۴
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۲۴۴
کاندیدای سوپر پوششی!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
اقای مهرعلیزاده صبح امروز رسما به نفع همتی انصراف داده ان وقت اوشون کاندیدای پوششی نبودند احتمالا مردمی بودند؟؟؟
اصلاح طلبان تمام شدند و خلاص
همتی که بشود اصلاح طلب دیگر فاتحه اصلاح طلبی را باید خواند.این اقا عملکرد افتضاحش در بورس را که سرمایه میلیونها نفر را سوزانده در روز روشن انکار میکند بعد فکر میکنید در قامت رییس جمهوری زیر بار وعده های تخیلی انتخاباتی که داده میرود؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
از شما هابه اینا رسیده
تفکر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
مهرعلیزاده چیه؟ میس پوششب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
بهتر از همتی روکشیه.دمش گرم زاکانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
ایشان گردن کلفتی را با فساد ستیزی اشتباه گرفته بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
کاندیدای پوششی تمام کسانی هستند که بی جیره و مواجب پادوی پادوهای آمریکاهستند همانها که وضع مردم را به این .روز انداخته اند اگر مردید نظر مرا حذف نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
آره. جهانگیری ۹۶ سوپر پوششی بود
ایول کاندیدای سوپر پوششی پلیس بد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
بیجا کردی نگفتی من خودم صحبت شمار ا هم دیدم هم شنیدیم حالا میگی نگفتی
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
که خار چشم منافقین استدرود بر زاکانی شجاع
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
مهم اینکه که دروغهای همتی و مهرعلی رو رو کرد
همتی درست گفت سوپرپوششی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
از نشان روی پیشونی خودت خجالت بکش!با شور و شعور مردم بازی نکن. این ضیاع حق الماس نیست که این همه فکرو وقت و پول مردم رو ضایع کردی و جا رو خالی کردی حاجی زاکانی
(زاکانی در عین حال گفت: بنده با وزارت اطلاعات بر سر حق تحصیل دانشجویی که در ماجرای سال ۸۸ در جبهه مخالفان من بود، در گیر شدم و حق او را گرفتم.) مگر برای عقیده مخالف داشتن کسی را از تحصیل منع می کنند؟ اگر قبل از این سخنرانی از ایشان بپرسیدید می گفتند امکان ندارد. و الان هم عده ای می گویند امکان ندارد و این حرفهای بی بی سی و دشمنان است
پوششی برو کنار !
پاسخ ها
اصولگرای اصلاح طلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
قابل توجه آقای قاضی زاده هاشمی
بسیاری به شما امید دارند و میخواهند بشما رای بدهند.
بهیچ عنوان کناره گیری نکنید.
چون انصراف آقای قاضی زاده باعث رفتن آرای ایشان به طرف آقای همتی خواهد شد.
من و بسیاری از اصلاح طلبان به همتی رای نخواهیم داد.
قاعدتا به آقای رئیسی هم رای نخواهیم داد.
آقای رضایی هم خوبن اما رای نخواهیم داد..
آقای قاضی زاده هاشمی فردی علمی و عملگرا و پاکدست است.هم عدالت خواه است هم توسعه محور.
بخصوص بسیاری از افراد علمی یا افرادی که در بورس هستن بیشتر به طرف آقای قاضی زاده هاشمی هستن.
این موضوع را به اطلاع ایشان هم برسانید چون من با بدنه اصلاحات و اصولگرایان بخصوص ارزشی ها و مذهبی ارتباط دارم بنظرم آقای قاضی زاده بیشتر از همتی و آقای جلیلی رای می آورد.تازه ایشان تک تنها هستن و هیچ تشکیلاتی پشت ایشان نبود. آقای قاضی زاده هاشمی که هم اخلاق مدار است.هم اصولگرا هم تفکر اصلاح گرانه دارد.هم فردی علمی و عملگرا و پاکدست است.هم عدالت خواه است هم توسعه محور.برنامه هایش هم خوب بود.
بخصوص بسیاری از افراد علمی یا افرادی که در بورس هستن بیشتر به طرف آقای قاضی زاده هستن.
من خودم شخصا اگر آقای قاضی زاده بود پای صندوق می روم.وگرنه اصلا رای نخواهم داد.چون به رای سلبی اعتقادی ندارم.به رای بد و بدتر اعتقادی ندارم.
این موضوع را به اطلاع ایشان هم برسانید چون من با بدنه اصلاحات بخصوص ارزشی ها و مذهبی ارتباط دارم بنظرم آقای قاضی زاده بیشتر از همتی رای می آورد.تازه ایشان تک تنها هستن و هیچ تشکیلاتی پشت ایشان نبود.
بخش زیادی از آرای اصلاح طلبان پشیمان و ارزشی و اصولگرایان و حتی حامیان جلیلی به سبد قاضی زاده خواهد رفت.
آرا ایشان در حال افزایش است.چون با مردم سرکار دارم اینو دقیق میگویم.انصراف ندهند که خطایی بزرگ است.اگر آقای قاضی زاده بود پای صندوق می روم.وگرنه اصلا رای نخواهم داد.
زاکانی بره کنار من دیگه رای نمیدم.
چطوری پوششی؟!!!!!!! فقط وجهه ات را حسابی خراب کردی برادر.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
تو چرا می سوزی که بهت قول داده کبک سرتو از بیار بیرون ببین کشور رو گدا کرده امثال همتی
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
دمشم گرم.شما آدم خوب نمیخواید.فقط یکی رو میخواید که گند بزنه به کشور بعد شاکی هم بشید نمیدونم منطق شما چیه.چطور مهر علیزاده پوششی همتی باشه ولی این حق نداره پوششی رئیشی باشه ؟که شما پیروز بشید اره؟به همین خیال باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
از اول هم وجهه ای نداشت
برادر نامه این ور و آن ور نوشتی که چی؟ مگر نماینده مجلس نبودی ؟ مگر مجلس مکانیزم های استیضاج را ندارد ؟ در این هشت سال چند بار از آن استفاده کردید؟ شما وظیفه نمایندگی خود را انجام ندادید . تا آمدید استیضاح کنید یک مجوز کارخانه ای ، یک خودرو ، یک خانه و امثال آن را به شما و امثال شمادادند عقب کشیدید . حالا از عدالت صحبت می کنید . شما نمی خواهد در مورد 40 سال گزارش بدهید گزارش عملیات خود بر علیه این دولت به قول شما و ما ناکارآمد رابدهید . ممنون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
تو از کجا میدانی کا شخصی رزمنده و مبارز و با فساد و تباهی و پاکدست مثل زاکانی خودرو گرفت؟؟؟برادر همه را با یک تیر تهمت نزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
آخه ایشون 1 ساله نمایندس
دوره قبل هم که دوستان خودتون نماینده بودن
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
مگر مجلس دادگاه هست که با مفسدین برخورد کنن؟؟
نمایندگان مجلس وزرا رو استیضاح میکنن
انتظار دارید مفسدینی مثل برادر رئیس جمهور، رئیس دانشگاه آزاد و ... توی مجلس استیضاح بشن؟!
رئوفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
داداش گل گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
میدونی این ادعایی که در مورد رشوه گرفتن زاکانی کردی جرمه؟ مدرکی هم داری یا همینطوری یه حرف مفتی رو شنیدی و تَکرار کردی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
خودت مگه قاضی هستی حکم میدی؟
برای شکسته نشدن رای باید مثل مهرعلیزاده به نفع نامزد اول کنار بروند.
پاسخ ها
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
!!!!!!کاش زاکانی می ماند ومیزان محبوبیتش را میدید
اتفاقا بهتره بمونی و ببینی چند نفر طرفغ دار تو هستند
اگه مردی وایسا
پاسخ ها
محسن اعظمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
خخخخخخخ دمت گرم خیلی باحال گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
زاکانی میدونه رای نمیاره رفته ضایع نشه
چند ساعت بیشتر نمانده تا مشخص شود بین شما ها چه مقدار همسویی یا اختلاف وجود دارد. مستقل هستید یا پوششی.
بالاخره میخوای چه کار کنی؟ تکلیفتو با خودت روشن کن. از اول هم پوششی بودی دیگه این بازیا چیه؟
هنوز نیومده دروغ میگه
معلوم شد ایشان سوپر پوششی بودند و دائما تکذیب میکردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
هیچ وقت تکذیب نکرد مرد باش مرد
طه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
چرا این قدر چرت و پرت میگی خودت دروغگو هستی نه آقای زاکانی
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
نه بابا ،سوپر پوششی نیست ،امروز بهش ثابت شده که
!!!!!! رییسی اصلح است
هینطور هست، برای همین گفتند روکشیی
تا وقتی که رو دارم کش میام!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
متاسفم
به ولله اگر ما خرد داشتیم کجا این چنین سر انجام‌کار داشتیم
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
به یزدان که گر ما خرد داشتیم
کجا این سرانجام بد داشتیم
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
درود برشما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
خوب شما خرد نداری مردم که خرد دارند چوب بی خردی امثال تو رو میخورند
اقای عشق مناظره
از این به بعد هر کی خواست مناظره کنه و وقفش رو نداشت ایشون با مدرک جانبازیشون که خوب براش اب و نون داشته اماده جایگزینی هستش
انشالله به هرچی میخواهی برسی فقط دست از سر و تو جیب ما بردارید
درود بر زاکانی مرد انقلابی ، مبارزه گر با فساد، ساده زیست من حتما به ایشان رای میدهم یا هر کسی که ایشان بگویند
به نظرم شما فوق العاده ای اینایی که میان زیر مطالب شما پوششی وسوپر پوششی و اینا می نویسن همون دار ودسته همتی هستن اصلا مهم نیستن شما انقلابی باوجدان ودرستکار هستید خدا کمک ویاورتون باشه
سلام: مذاکره با غرب و امریکا با بررسی تجربه های تاریخی ، متقن و غیر قابل خدشه ذیل موجب حراج دادن مولفه های قدرت ، زیانبار برای اقتصاد،باج خواهی و زیاده خواهی دشمن، آب در هاون کوبیدن و باعث ممانعت ازپیشرفت کشور می گردد:
1- هدف امریکاه از مذاکره لغو تحریم ها نیست بلکه ساختار آن باقی مانده وتحریم اساساً وسیله و ابزاری است برای اینکه از ایران درهمه زمینه ها ازجمله درموضوعات هسته ای،حضورمنطقه ای،موشکی و حقوق بشرامتیاز گرفته بلکه اگر بتواند پیشرفت کشور را درهمه علوم به سراشیبی سقوط بکشاند.
2- آمریکا اگر کوچکترین امتیازی به ایران بدهد با بدعهدی و بد قولی زیر تعهدات می زند و با عمل نکردن به آن ،ایران چند باره رکب خورده و بازگشت کامل کشور به برجام یعنی پس ازطی هزینه سنگین راه اندازی غنی سازی 60درصدی نابودی آن دستگاه ها وممنوعیت توسعه و تحقیقات هسته ای و عقب گرد وعقب ماندگی نسبت به کشورهای دارای علوم و فنون پیشرفته هسته ای.
3- اعتماد دکتر مصدق به امریکا و سقوط دولت او،اعتمادو مذاکره معمر قذافی در زمینه های هسته ای ،موشکی و تجاری با امریکا وغرب و در پی آن نابودی برنامه هسته ای و موشکی لیبی و سرانجام به خاک سیاه نشاندن اقتصادلیبی و معمرقذافی توسط امریکا و اروپا ،اعتماد صدام جنایتکاربه بازرسان سازمان ملل و یافتن تمام نقشه های نظامی و غیر نظامی عراق ودادن اطلاعات آن به امریکا و پس از آن جنگ راحت امریکا و متحدانش علیه صدام و شکست او.
4- مذاکره تحویل دیپلمات های امریکایی در لبنان در زمان مرحوم هاشمی وعدم آزاد شدن پول های بلوکه شده ایران توسط آمریکا،معاهده سعد آباد مبنی بر قبول داوطلبانه تعلیق غنی سازی و پروتکل الحاقی توسط روحانی در دولت خاتمی با سه کشوراروپایی وعدم اجرای تعهد توسط آن سه کشوراروپایی و آمریکا.
5- معاهده برجام مبنی برممنوعیت حدود صد نوع فناوری هسته ای ایران با1+5 خروج از برجام توسط امریکاواضافه شدن بیش از 1500 نوع تحریم قبلی وجدیدعلیه ایران .
6- اساس،پایه و انگیزه وضع تحریم ها ازطرف دشمن به طمع فشارهمه جانبه برملت و دولت وسپس گشودن باب مذاکره بوده و انگیزه و هدف مذاکره هم از طرف غرب راهی برای به حراج دادن مولفه های قدرت ایران یکی پس از دیگری و جری شدن دشمن و باج خواهی های مضاعف از کشورو ملت ودر ادامه تغییر رفتار نظام و در نهایت تقییر رژیم است.
7- غرب صرفاً با تله وحیله مذاکره می تواند مولفه های قدرت را با نیرنگ از ایران بگیرد درصورتیکه بجز مذاکره هیچ راهی برای به زیر کشیدن قدرت ایران ندارد مانند ممنوعیت صد نوع فناوری هسته ای در برجام وموارد ذکر شده بند های این موارد.
8- درصورت بازگشت به برجام وعضویت در آن از طرف آمریکا، به هر بهانه ای دوباره می تواند از مکانیزم ماشه یا همان اسنب بک استفاده کرده وتحریمها را ازطریق قطع نامه های شورای امنیت به بکباره برگرداندوایران را ذیل بند 7 منشور ملل متحد ببرد.
9- در صورت مذاکره موشکی و منطقه ای و به باد دادن توان موشکی ،قدرت دفاعی و منطقه ای کشور، امریکا ، اروپا و حتی کشورهای مثل عربستان و اسرائیل می توانند امنیت ایران را نابود کرده وکشور و ملت رامثل لقمه ای چرب خودغارت کرده یا داعش و سایرگروهای تروریستی را به جان ملت بیاندازند.
10- مشکلات اقتصادی به هیچ وجه با مذاکره قابل حل نیست زیرا ساختار کلی وپایه اصلی تحریم ها همچنان حفظ شده وآمریکا به تعهدات خود عمل نکرده و آنرا بطور کامل لغو نمی کند زیرا هر تحریمی بابرچسب های گوناگون هسته ای ، موشکی و منطقه ای و حقوق بشراست.اگر یک موضوع از تحریم را بردارد سایر برچسب های تحریم باقی می ماند و این یعنی لغو تحریم ها کاملاً بی خاصیت و دروغ بوده وایران در گرداب،تله و دور بی حاصل موضوعات متعدد تحریم و مذاکره برای دادن مولفه های قدرت یکی پس از دیگری قرار می گیرد.
11- در صورت عدم لغو تحریم ایسا ( ممنوعیت سرمایه گذاری خارجی درایران) وتحریم یوترن( گردش مالی آزاد ایران از طریق دلار باجهان) که متاسفانه هیچکدام در برجام توسط تیم مذاکره کننده ایرانی از امریکا درخواست لغو نشده است برداشتن تحریم ها بدون لغو این دو بی معنی،مضحک و بی خاصیت است .
12- با تکیه بر توانمندی های و ظرفیت های عظیم داخلی اثرو نقش تحریم هارا بایدخنثی کرده و ازبین برداز جمله :استفاده درهمه زمینه های علمی و تولیدی از شرکتهای دانش بنیان و دانشگاهای برترصنعتی،استفاده از قرار گاه سازندگی به عنوان تجربه موفق وراهگشای خنثی سازی تحریم ها،استفاده از نیروی انسانی جوان ،جذب سرمایه ایرانیان مقیم خارج ،برنامه ریزی بودجه سالانه بدون کسری بودجه توسط دولت وعدم چاپ بی پشتوانه اسکناس وعدم افزایش پایه پولی بدون پشتوانه افزایش تولید،اعطای تسهیلات قرض الحسنه و بسیار کم بهره به واحد ها ی تولیدی متوسط و کوچک ،استفاده ازظرفیت معادن بصورت غیر خام فروشی ، برنامه ریزی مدون برای تولیدات گسترده صنعتی وکشاورزی، برنامه ریزی صادرات به همسایگان ازمیزان2درصد کنونی به 20 درصد طی برنامه 4 ساله یعنی رسیدن به حدود 200میلیارد دلارصادرات به 15 کشورهمسایه، حمایت همه جانبه از تولید داخل با کیفی سازی ،شفاف سازی و مبازره هدفمند با قاچاق و مبازره با فساد، پیمان های پولی دو وچند جانبه با کشورها ، قطع همیشگی فروش نفت خام وتبدیل آن به صنایع پتروشیمی با محوریت صادرات محصولات آن به همسایگان، اخذ مالیات عادلانه از ثروتمندان و عایدی سرمایه، خانه خالی و ماشین های لوکس واخذ مالیات از گردش حساب های بانکی ،تکمیل زنجیره پروژه های آزاد راهی، ریل وراه آهن برای دریافت حق ترانزیت از کشورهای همسایه، داخلی سازی با کیفیت خودرو ، لوازم خانگی و لوازم ساختمانی ،استفاده از ظرفیت عظیم بسیج و نیروهای جهادی در تمام این مراحل برنامه ریزی پیشرفت و توسعه کشوروعدم اجازه ورود مجدد به شرکت هایی عهد شکن مانند توتال ،پژو ،سامسونگ ، ال جی و... که به بهانه تحریم کشور را ترک کرده و باعث شوک و خسارت به اقتصاد شدند، بطور قطع با پیاده سازی این برنامه ها باید حربه دو گانه تحریم ومذاکره را ازدشمن گرفت.در غیر این صورت مانند 8 سال اخیر با بدعهدی و شرطی کردن اقتصاد به دشمن توسط دولت تشنه مذاکره وغربگرا، شیرازه اقتصاد مبتنی برتوانمندی و ظرفیت های داخلی و رویکرد اقتصاد مقاومتی ازهم می پاشد و باعث مشکلات عدیده ازجمله تورم غیر متعارف و افسار گسیخته ،نابودی تولید داخلی و تعطیلی کارخانجات و بیکاری، جهش غیر عادی قیمت ارز، ریزش غیر طبیعی بورس و گرانی بی ضابطه کالا،مسکن و خدمات گردیده ونارضایتی بحق ملت را در پی دارد.
پاسخ ها
سعید
| United States of America |
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
بیش از چهل و دوسال است مملکت با این توهمات به این فلاکت افتاده
سوپر پوششی
در هرحال رای بی رای.
کار خوبی می کنی کنار میری. حالا که انتخابات بی رونقه و رأیها هم خیلی کم، حفظ آبرو از اوجب واجبات است برادر. اگر رییسی هم کنار بره که چه بهتر
زاکانی بهتر از رئیسی و بهتر همتی است ، اگر آقای زاکانی ، آقای قاضی زاده هاشمی ،با هم همکاری کنند قطعا یکی از این رییس جمهور ایران و دیگری معاونش میشود،اینکه آقای همتی این حرفا و خودش یه بار FATF نقشی در صادرات ایران ندارخ یه بار میگه FATFایران رشد اقتصادی میرسه ،همه کاندیدهای ریاست جمهوری به خصوص رییسی که رفته بود اهواز میگفت من اجازه گرفتم ستاد ملی کرونا اما ستاد ملی کرونا اون خبرش رو تکذیب کرد ،در بین کاندیدها ریاست جمهوری فقط آقای زاکانی و آقای قاضی زاده هاشمی صلاحیت رییس جمهور شدن دارن ،اگر کسی غیر از این دو نفر آمد وضع اقتصادی ایران کندتر خواهد شد.بیاید یکم عاقلانه فکر کنیم.
منظور این است که پوششی نبودید ولی میدانید حتی یک درصد هم رای ندارید با کنر کشیدن می خواهید جلوی آبروریزی را بگیرید.
اخوی گرامی برای مقبولیت داشتن چیزی هایی فراتر از ایراد انواع اتهامهای رنگارنگ به دیگران و تندخویی لازم است. ابتدا سعی در کسب آنها بنمایید خداوند مهر خود را در دل مردم خواهد انداخت.
سلام و خدا قوت
داره دیر میشه ، لطف انصرافتون را اعلام کنید
انتخابات گذشته تکرار میشه
اگر اصولگراها موفق نشدند باید در دنیا و آخرت جواب بدید
مردم در تحیرند ، سریعتر لطفا
ای ولله مرد میدان هنوز هم زنده است
چهار نامزد جناح راست به نفع رئیسی کنار بکشند
ریاست جمهوری امثال ایشون یعنی برگشتن به دوره محمود احمدی نژاد.فکر بسته و توهم از بالا به پایین نگاه کردن امثال زاکانی به دنیا یعنی اجماع علیه کشور و مصیبت صدور قطعنامه های مختلف.
امیدوارم رئیسی رای بیاره. مملکت باز 4سال دست یه کلیددار دیگه نیافته. امثال همتی که خودشون توی تمام گرونی ها نقش دارن باز بدبختمون نکنن. لطفا این بار چشم وگوشتون رو باز کنید.
مگه قراره کسی رای بده که رای فلانی شکسته نشه ؟ کسانیکه با رای خود به انتصابات مشروعیت ببخشند بزرگترین خیانت را در حق یک ملت می کنند و مدیون خواهند بود
درود بر آقای زاکانی
درود بر جبهه انقلاب
مهم پیروزی جبهه انقلاب است
این وقتا ۴۲ سال سابقه مدیریتی دارن ولی وقتی حرف از این میشه که چرا تو این چهار دهه وضع اینطکری شده همه میگن ما که کاره ای نبودیم ی مشت رانت خوار دور سفره نشستن و حتی به هم فکرای خورشونم رحم نمیکنن
آخه چه برنامه ای برای آبادانی مملکت دادی که میخوای بمانی، جز اومدی گفتی روحانی فلان همتی بهمان، برو بشین خونه ات کسی به تو رای نمیده، سوپر پوششی
عجب خیلیارو سوزونده زاکانی عزیز و بادرایت
درود بر زاکانی
آنقدر از خودش تعریف کرد که مخمون تیر کشید بنده خدا انقدر بهم می بافه که بقیه سر سام میگیرن میگن ولش کن و گرنه زاکانی تاکید کرد : اگر آمریکا می‌خواهد به برجام برگردد باید همه تحریم‌ها را بردارد و ضمانت حقوقی بدهد که هیچ تحریمی را باز نمی گرداند) چقدر ممکنه ایشون درکی از قدرت امریکا در اقتصاد و تبعیت بقیه کشورها و کلا دنیای اقتصاد از امریکا داشته باشد چقدر درک از ضمانت حقوقی ممکنه داشته باشه ؟! بنده خدا امریکا از چندین توافقنامه و الزامنامه و ... در زمان ترامپ خارج شد کسی هم نتونست چیزی بگه شما چه چیزی را میخوای بعنوان ضمانت از امریکا بگیری ؟! اصلا امریکا چه نیازی به برجام داره ؟! بدون برجام ما چه خطری برایش داریم ؟! ما که سلاح اتمی نمی خواهیم بسازیم پس همینطور هم بنفعشه
قبل از اینکه ایشون پوششی باشه یکی از روکشی ها یعنی مهرعلیزاده انصراف داد
یک مرد انقلابی تمام عیار خدا حفظتون کنه
خدا قوت
من یک پیشنهاد دارم برای کاندیداهای پوششی. اگر روشون نمیشه بکشن کنار میتوانند به مردم اعلام کنند یا حتی التماس کنند که تو رو خدا به من رای ندهید
فرزند جبهه مرد میدان و مبارز احسنت زنده باشی چقدر ما به افرادی مانند شما نیاز داریم
تو رنگ پوششی پلاستیکی هستی (خیلی صادق هستی!!)
زاکانی عشقن کارش هم درست بود اگه ایشون پوششی هستن پس جهانگیری هم بودن که 4سال پیش به نفع روحانی کناررفت .زاکانی باید انصراف بده پا دیگه ممکت 4سال دیگه دست همتی نیفته
اونا الان ریس جمبهور شونو انتخاب کردن مردم چرا جوش الکی می زنید
اتقو الله آقای زاکانی.
کل مملکت و تایم های مردم رو مثل آب خوردن هدر می دهید و بعد می گین من از اول که نگفتم تا آخرش هستم.
ما شما را به خدا حواله می دهیم و بابت این دزدی که از زمان های ما انجام دادین، شکایتمون را به خدا خواهیم برد.
دست آقای زاکانی درد نکند ... مهر علی زاده هم به نفع همتی بی کفایت رفت کنار .. انشالله بقیه کاندیده ها هم به نفع جناب رئیسی برن کنار و با اقتدار حجت والاسلام والمسلمین جناب آقای رئیسی ریاست جمهور کشو بشوند با کوری چشم کوران کشور
چقدر متکبر و از خود متشکر، همه جا حق با ایشان بوده؟
جای بسی تاسف است که این فرد نماینده مجلس باشد تا چه برسد به رئیس جمهور مملکت!!!
در توجیه حضور دخترش در سویس می گوید: رشته علوم اجتماعی محاسباتی در ایران وجود نداشته!!!
زیان کسان از پی سود خویش
بجویند و دین اندر آرند پیش.‌‌
مرد تویی بقیه ادا تو درمیارن
خداراشکر.با ادبیاتی که داشت و آن ژست پوشالی ،به غیر از آبروریزی
چیز دیگری نداشت.
آفرین به شعور آقای زاکانی، خودش رو فدای نظر اصلح کرد، هر چند معتقدم واقعا شایسته ریاست جمهوری بود
هیچ کدام از شما ها دلسوز مردم نبودید و نیستید اگر بودید که تو این ۴۳ سال کاری می کردید و وضع ملت اینجوری نمیشد و خودتون هم میدونید اعتبار ندارید و از مردم گدایی و التماس حضور رو دارید
خوشم میاد طرفداران اصلاحات آتیش گرفتن.آب بدم خدمتتون
دیدی پوششی بودی ییییییییییییی
چرا رفتی کنار ما دیگه رای نمیدیم.. یعنی رئیسی اینقدر به شما فشار آورد.. کشور رو نابود کزدید
من بعنوان یه شهروند عادی و کم سواد حاضرم با آقای بسیار دکتر زاکانی مذاکره کنم تا دروغهایش برملا شود
درود بر شما آقای زاکانی، بسیار انسان منطقی و منصفی هستید، امیدوارم در هر پستی که خدمت میکنید ریشه ی دروغگویان را بکنید و دست کسانی را که به مال مردم دست درازی میکنند قطع کنید مانند مناظره ها که نامردان را رسوا کردید، سلامت و پیروز باشید!
افرادی مثل زاکانی خائن به مملکت و مردم هستند چون با حظور پوششی بودنشون حق انتخاب درست رو از مردم گرفتند و با حظورشون باعث شدند تا کسانی که لایق هستند تایید نشوند امسال تو باید جوابگوی مردم باشید
مرغ همسایه غازه
بنازم.۹ ساعت مناظره وقت همه رو تلف کردید خدا نبخشد شما
من تازه به اصلح بودن زاکانی رسیده بودم. اگر انصرف بده ، به فرد دیگه ای رای نمیدم!
به نظرم اقای فوق فوق پوششی
حضور داشته باشه در انتخابات
ببینه چند دهم درصد مردم این
اقای دروغگو را قبول دارن
کمک کردن تو بورس به مردم هم همین گونه شد با شدت آمدی آرام کنار کشیدی. خسته نباشی برادر
از اول معلوم بودکه نخودی بودی
ازاول هم مشخص بود که سوپر پوششی است وکاندید پلیس بد وضربه گیر رئیسی می باسد
زاکانی ، تو هیچ جایگاه و پایگاه مردمی نداشته و نخواهی داشت ! دیدگاه و نظرات شما قابل قبول برای عموم مردم نیست ! انقلاب نکرده ایم که حکومتی با نگرش و دیدگاه امثال شماها داشته باشیم ! انقلاب نکرده ایم که فقیر و تنگدست گردیم ! انقلاب نکردیم پیش مرگ و فدایی فلسطین و لبنان و حزب الله و محور مقاومت باشیم ! انقلاب نکردیم ثروت و سرمایه ملی کشور ایران را با امت تقسیم کنیم ! پولمان مال دیگران ، زجر و بدبختی مال مردم ایران ! امروز مردم ایران با این نگرش حکومت مشکل دارد !!! انتخابات ریاست جمهور مهم نیست !
علیرضا زاکانی پوششیانی پور
با این کارت نشون دادی به هیچ کس و هیچ چیز اعتماد نیست
بس دیگه برو همون مرکز پژوهش‌ها به معاونت ها برسه خدای من به استوانه های نظام توهین میکنه واقعا آقای زاکانی ایقد جبهه وبسیجی بسیجی نکن ما هم جبهه ای هستیم بیخیال تهمت زدی فراوان برو کنار
سلام این همه پوششی پوششی میکنیدمهرعلی زاده هم پوششی ازآب دراومد
بودونبودتم فرقی نداره.چون فقط خانواده خودت بهت رای میدن
به یزدان که گر ما خرد داشتیم
کجااین سرانجام بد داشتیم
ایرانی یعنی بی خردی ...بی عقلی ... بریم از ژاپنی ها عقل سالم را یاد بگیریم ...
وقتی فهمید از خودش یکی بهتر هست کنار کشید
آقای زاکانی شما خیلی مرد شجاع ودلیری هستید ایکاش مثل شما زیاد بودند .ما به شما افتخار می کنیم .خداوند شمارا حفظ کند.الهی آمین.
جالبه که چند بار تاکید می کنه ما ۵نفر دم شورای نگهبان گرم که می گفت ما بی طرفیم این اقا هنوز اول کار بود تهدید می کرد وای به اون روزی که سر کار بیاد
ثابت شد که سوپر پوششی بودی پس اگر می خواهید ثابت کنید که سوپرپوششی نیستید سرجات بمان و حرف اضافه نزن
پس ثابت شد که سوپر پوششی بودید
درود بر رئیسی سلام بر زاکانی
باعرض سلام وادب واحترام خدمت دوستان پوششی وغیرپوششی مردانگی عزت وارزش وعرضه لیاقت این بهتر ازدولت وتیم ناکارآمددولت ناامید زنده بادعلیرضاجان
چرا مردم بین پارامترهای ایشون نیستند
اقای بسیجی و انقلابی شما که میخواستی کناره گیری کنی پس چرا انقدر هزینه رو دوش بیت المال گزاشتی و اصلا چرا وارد این موضوع شدی اون همه هزینهای ستادتون چی میشه از کجا اومده بود چه کسانی تامین کرده بودن نکنه اونام همه روکشی بودن
همه را مسخره ميداني يا خودت مسخرهاي
بهترین کار اینه که به نفع آقای رئیسی کنار بری تا با حمایت از جناب رئیسی مشتی به دهان یاوه گویان بزنی که اگر این کار را انجام دهی قطعا جهات کردی
پس آنهمه حرف مفت برای چی زدی تو عرضه نداشتی بیخود وقت مردم را گرفتی
حقا کلمه دروغگو واست کمه
دم همتی گرم که محل نمیداشتت
انصافا پوششی هستی
ی یار تو عمرت راست بگو قول چ پستی بهت دادن
خدا دروغگویان ریاکاران و متملقین نابود کنه
چرا پار سال این حرفها رو نگفتی ؟
دغل باز
کار بسیار خوبی کردید عزیز ارزشمند قهرمان جمهوری ایران ک ب نفع سید بزر گوار وعزیزان کنار رفتید جان ما فدای شما
جناب زاکانی ازسوءنیت وخیرخواه نبودن مردم همین کفایت می کند که درمنلظره باتاجزاده می گفتیدباید هردو طرف یعنی دانشجویان مظلوم وکتک خورده وضاربان باهم محکوم میشدند
افرین براین عدالتت
ضمنا جنابعالی جزءرجال نبوده ونیستی فقط برای فحاشی وچاله میدان بازی امده بودی
چون مقداری از معرکه گیری هم به ارث برده ای
برادر زنجیربری را باسیاست یکی ندون....
دمت گرم آقای زاکانی
هر چه بودی، به پای مهر علیزاده و جهانگیری نخواهی رسید... طرفداران اسطوره های پوشش و روکش و... تو را سوپر پوششی خواندند!
پوششی بهتر از روکشی. حالا این کلمه رو شانسی همتی گفت چون میدونست میرن کنار دلیل براین نمیشه که حرفای دیگش راست باشه. شما فقط گیر دادین به پوششی. لطفاً حواستون باشه به روکشی
کار بسیار خوبی کردید عزیز ارزشمند ک ب نفع سید بزرگوار کنار رفتید شما یک قهرمان در نظامید
سوابق اجرایی و در کف کار بودن ایشان به جز نمایندگی و دستور دادن چه بوده است ??
دمت گرم مرد با غیرت
درود به شرفت زاکانی دلاور
اسمت لرزه به تن مفسدین و خرابکارها میندازه
هیچ کدومشون جرات نداشتن باهات مناظره کنن
خدا پشت و پناهت باشه در هر جایگاهی که هستی
مسخره ،حالا رای ما به همتی است تا دیگر مردم ابله ومچل نپنداری
جناب زاکانی خودت رابه نفهمی نزن ولی مردم میدانستند....
از اولش هم مشخص بود سوپر پوششی هستی فقط با بی نزاکتی و ادبیات بد و بد قصد تخریب داشتی چرا نمیگذارید مردم خودشون انتخاب کنند شما جماعت اسم تخریب را میگذارید روشنگری به قول خودتون که قبول هم ندارید مردم خودشون شعور دارند بگذارید مردم خودشون برنامه های مدون و عملیاتی کاندیداها را ببینند و خودشون تصمیم بگیرند
متاسفم برای ملت شریف ایران .تو مرد میدان نبودی غلط کردی آمدی مردم وه مسخره شما نیستن .خوب بگید از اول ریسی دیگه
کار درست انجام دادی چطور مهر علی زاده مدعی و مغز متفکر برای اصلاح طلب ها و خائنین روکش بود با اون دک و پز برین دنبال درذی تون بی چشم و رو ها لعنت بر شما
لایک داری بودلدوزر!
خب مثلا همتی روکشی نیست باز حداقل تو سیستم مملکت گند کاری مثل همتی نداشته خیانت به مردم نکرده
مردم شریف ایران از صدا و سیما بخواهید روشن و شفاف بگوید برای کاندیداهای که انصراف دادند چقدر از بیت المال هزینه ضبط و پخش برنامه های تبلیغاتی اونها را بدوش کشیده چرا مثل آب خوردن بودجه بیت المال هدر میره
دروغگوها همیشه فراموشکارن وتمام زندگیشان برپایه دروغ ساخته شده پس برای چه کاندید شدین برای اینکه بتوانی مردمرا فریب بدی وبا ان صحبتهای مناظره ای فقط بتونی خودی نشان بدی بله جنابعالیم از اون تحمیلی های شورا بودی اینو که تمام مردم متوجه شدن
عالی تمام تلاشم رابرای پیروزی حق در حمایت رهبر دفاع از مردم بکار ببر ما حمایتت میکنیم
مومن ازخودش تعریف نمی کند اعمال هرانسانی نشانه شخصیت وبندگی اوست
حضرت علی ( علیه السلام) می فرمایند:
مومن متواضع ترین مردم است .
خودتی آره......اینقدر دروغ به ملت
کارش عالی بود
جناب آقای زاکانی نشان دادی که واقعا مرد میدان و عملی ،تشنه خدمتی نه مثل آقای همتی تشنه قدرت ،درود خدا بر شما و همرزمانت چون سردار سلیمانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
مثلا اگر بود رای میاورد که حرف میزنی برو به کارهاش در معاونت پژوهشی مجلس نگاه کن
زیاد خودتونو ناراحت نکنید آدم بیسواد همین اینا فقط سر ما مردم کلاه میزاری ....
ایول جناب آقای زاکانی حرف دل ماها رو زدی دمت گرم من یکی واقعا هر پنج نفرتون رو تحسین می کنم اگر این ها نباشند باز بعضی ها در انتخابشون اشتباه میکنن ای کاش جلیلی هم میرفت کنار
حالا فهمیدم هنوز در ایران شیر مردانی مثل زاکانی و قاسم سلیمانی ها پیدا میشود که دنیایشان را فدای دین و وطنشان میکنند ،همیشه پاینده باشی زاکانی عزیز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
چه کرد که دنیاشو فدای دین کرد ؟ رای اول بود ؟ همون پستای اضافی معاونت پژوهش نشون میده چقدر پشت به دنیا کردن
خوب بگید رءیسی باید رءیس جمهور بشه خیال همه رو راحت کنید، انتخابات مهندسی شده
تو که میخواستی بری چرا آمدی،حالا اگر رد صلاحیت بودی که غوغا میکردی،پس معلومه که تمام متاظره ها فیلم،ملت ایران سرگردانند کی راستگو،کی دروغگو،اینم از بنزین جهانگیری میگه هرسه قوه امضائ کردند دادند به رهبری آنوقت هیچکدام قوه ها گردن نگرفتند فقط میخواستن چند نفر از جوانان زیر خاک برند،معلوم شد جان مردم هیچ ارزشی ندارد برای شما مسئولین...
چرا پوششی راتهمت مخواندی؟ ماهیتت مشخص شد خدا رو شکر
آقای زاکانی، بسیار فرصت‌طلب و حقیر هستی.
همتی درست می‌گفت: «پوششی»
ایشون نه دروغ اولش هست ونه دروغ آخرش به قول معروف جای که شیر نیست... میدان می گیرد اگر قرار بود شایسته ها تایید صلاحیت شوند ایشون با این نمرات دوران تحصیلش نفر پنج میلیونم هم نبود
این فوق پوششی زیرهزار رآی داردکاش می ماند ونتیجع آراییش می دید
سلام.جناب اقای زاکانی..خودت هم میدانی.مردم عزیز هم میدانند.شما فقط آمده بودید صحنه گردان باشید وبا علم به یقین برای ریاست جمهوری نیامده بودید.ومیدانستی که ۱۰۰۰تا رای هم نمیاری..ومطمعن باش.وهستید...پس به نفع اقای دکتررضایی کنار بروید.
از اولم پوششی بودی و میدونستی تفکرات امثال شما حتی نزد اصولگراها هم خریدار نداره چون رای نداشتی کناره گیری کردی ... دم از عقلانیت میزنی و احتمالا عقلانیت رو هم فقط برای مردان میدونی که به چهل سال برکناری زنان از عرصه ریاست جمهوری هیچ حرفی نزدی و اعتراضی نکردی
پوششی کجا بود مردمو سرکار گذاشتین با این انتخابات
با این همه تهمت وفحش کاندیدای بی همت که پول مردم رو تو بورس هاپولو کرد واقعا مردی که به نفع رییسی کنار رفتی. دست مریزاد
ملمکت رئیس جمهوری چون آقای زاکانی را میطلبد که با گردن کلفت ها که ریشه دوانیده اند مقابله کند و ریشه هایشان را بخشکاند متاسفانه یه عده افراد نفوذی نان بروز خور در ستاد های آیت اله رئیسی رخنه نموده اند ودر استانها و شهرستانها کسانی را رئیس ستاد معرفی نمو دهاند که نه تنها پایگاه اجتماعی و مردمی ندارن بلکه باعث ریزش صدرصدری رای آقای رئیسی خواهند شد بعنوان مثال در شهرستان سلماس اقای محس آقایی به خاطر خودش و منافغ خودش یه نفر را مثل خودش رئیس ستاد گمارده
برادر رزمنده آبروی هر چی رزمنده رو بردی . یه رزمنده هیچوقت فرار نمیکنه متاسفم برات .به حرفات ایمان آورده بودم ولی ثابت کردی یه خالی بند بیشتر نیستی.....
درود وسلام بر جوان انقلابی وشجاع آقای زاکانی که نگذاشتند رایها شکسته بشه وکشور دوباره دست نااهلان ودزدان و غارتگران بیافته،انشاءالله که آقای رئیسی در کابینشون از چنین افرادی استفاده کنند نه امثال روحانی وهمتی که خون مردم را ۸ سال تو شیشه کرد
پلیس بد
اگه قرار بود بری برا چی اومدی این همه وقت مردم رو گرفتی و نزاکت بزرگان کشور رو زیر سوال بردی
خجالت داره اون همه میگیرم میبندم...... مردم ببینند چ آدما یی هستن اینا ....
خیلی مردی اقای زاکانی، منافع شخصیتو فدای سربلندی ایران کردی. در دولت اینده وجود چنین بردوزلی لازم است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
منظورت بولدوزره؟!
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))
اگه همتی ببخشید جناب آقای همتی برنامه ارائه می دادند چشمش دنبال برنامه رقیب نبود
فقط احساس میکنم این آقای زاکانی به شعور مردم توهین کردن خیلی متاسفم
تابناک در گذاشتن اکانتا ، انصاف داشته باش.گرچه از تو بعید نیست این کارا....
سوپر پوششی احساس تنفر شدیدی بهت پیدا کردیم تنفر تنفر.... روی احمدی نژادها راسفید کردید....
دیدی که کسی به تو رای نمیده انصراف دادی تا همتی هس کی به تو رای میده
کی به تو رای میداد
حالا که بحث ریاست جمهوری باز شد یاد یه چیزی افتادم
یه بنر داخل یکی از شهر های ایران زدن که من فقط عکسش رو دیدم
تو بنر عکس روحانی بود که زیرش نوشته بود :
رفقا حلالم کنید
ایرانی ها به فرهنگ و ادب شهره جهان هستند شما هیچوقت ادب ایرانی را رعایت نمیکنید و این موجب تنفر مردم از توست اگر باور نمیکنی تا پایان کار بمان تا بدانی چند نفر طرفدار داری !
آره نگفتی تا آخر نیستی
مگر مردم مسخره تو هستند که اراجیف تورو که برنامه نداشتی و فقط جهت ......اومدی رو گوش بدن
امثال شماها باعث نابودی اسلام و نظام می‌شید و این بی منطقی ضربه به نظام میزنم
خجالت باید بکشی از جمله که گفتی
من نگفتم تا آخر میمونم
دیگه از این غلط‌ها نکن
این جور آدما را تایید میکنن ولی احمدی نژاد را رد میکنن!!! تف به این تایید صلاحیت کردنها
هم خود را خیلی مسخره کرده ای هم به مردم توهین کرده ای که در مناظرات شرکت و قول های صدمن یه غاز می‌دادی
متن منو انتشار ندی بلاکی واسه همیشه
سیاست یعنی دروغ، سیاسی یعنی دروغ گویی
ایشان به نحو احسنت به غارتگران تاخت به نظرم انسان صادق و درستی هستن الانم به خاطر مقبولیت بیشتر آقای رئیسی کنار رفتن واقعا مشکلتون چیه ؟
په نه په ما را سر کار گذاشتی . بیچاره شورای نگهبان که اینقدر زجر کشید تا تونست شما چند تا را تائید کنه اینجوری همه اعتبارش پربد . نکن نساز تو نمی خواستی بیایی نمی یومدی . فقط می خوای خون به دل همتی کنی .
روی ترامپ را سفیدکردی...ازبس چوب لای چرخ کشورگذاشتی..کاش میموندی ووزن خودتومیسنجیدی...
در اداره جانبازان تعداد زیادی خانم هستند هر زمان که میرفتم دعای ندبه بادعاهای دیگر از نزدیکی ظهر به بعد هم نمازودیگر مسائل..حال که در کابینه روئساهم اگه اینقدر خانم باشد لابد وقتها را بادعاها پر کنند.کاش یه وقت هم بمن داده میشد تابحقم برسم
البته روغن ریخته را نذر کرده چون رایی نداشت بنده خدا
واقعا با این همه خالی بندی چرا نموندی و در رفتی ؟!
من از اول گفتم زاکانی بیشتر حرف هاییکه زده تکذیب شده .اصلا در حد و اندازه های رییس جمهوری نیست کلا زیاد بزرگش کردند خدا به داد ما برسه که در اینده بعد از حلقه ی انحرافی احمدی نژاد چه حلقه ا ی دست این پوششی بکنند.
اومد خودش رو عرضه کرد دید رای نداره و قصد هم نداشت با دروع ونفرت پراکنی و حمله به ساختار نظام گدایی رای کنه کنار کشید هرکسی باشه این کار رو میکنه البته مث بعضی ها نیست حالا شما چرا ناراحتی برو به هرکسی دوست داری رای بده مردم هر چی بخان همون میشه(. نه به وضعیت موجود.)
درود بر معرفت و غیرت نجومی زاکانی
به تفکر زاکانی به جبهه انقلاب رأی میدم
رأی من رئیسی
مرحبا مرد بزرگ بگذار عده ای گزافه گویی کنند ما به مردی چون تو افتخار میکنیم امیدوارم همیشه موفق باشی
سوپرپوششی
خدا پشت پناھت خیر دنیا و آخرت باشما
صد مرحبا
سلام مردم فهمیدن شما بادمجانها رو میشناسند بوی پول به دماغ خورده خر داغ میکنند
پس دولت اقدام سریع مال بابام بود برنامه هات برای چی بود چرا سرکارمون گذاشتی خان. پس از جمله پوششـــــــــــــــــی به سوپر پوششی چرا ناراحت میشدی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
برای سوزوندن تو
سلام آقای زاکانی فوق العاده هست درود بر شرفت
این صاحب نظرها چرا اسم ندارند ما هم بیشتر طرفها را بشناسیم!
انشالله خداپشت وپناه شماعزیزان باشه که به فکر انقلاب هستید به امیدخدادردولت اینده ازشما بهره ی کامل روببریم
کارنامه مدیریت جنابعالی کجاست
نماینده مجلس هم شد مدیریت اجرای چطور روت میشه همش میگی کارنامه ۴۰ ساله زیر بغل دارم
من از وقتی یادمه تو همیشه حرف میزنی و حاشیه درست کردی
مرد هستی بمان و میزان مقبولیت خودت را ببین
حتی یه فرمانداری هم دولت های خودتون بهت نمیدن
چون استاد حاشیه و فرافکنی هستی
به همین زودی حرفت را عوض کردی،هرچند گفته بودی که سیاست را بیایید من بشما یاد بدهم،فردا هم می گفتی من نگفتم...چقدر زود رنگ عوض میکنید... چگونه مردم بشما اعتماد کنند
اقای زاکانی معلوم شد چه کسی روکشیه وقت ملت و گرفتی بیت المال را هدر دادی بعد میگی پوششی نیستم
بود نبودش فرقی نمی کرد !
یکاش تااخرمونده بودوبعدمیفهمیداعضای ستادخودش هم باورای نمیدهند
روکشی برو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
آی.کیو خوب معلومه وقتی خطر رای آوردن همتی که ادامه روحانیه باشه مردم برای اینکه آرا شکسته نشه به نامزدی که شانس بیشتری داره و در این مورد به رییسی رای میدند. مگه این موضوع در مورد اصلاحطلبکارا صدق نمی‌کنه؟ مهرعلیزاده کجا رفت؟
همتی از اولشم نخواست با تو مناظره کنه چون می دونست اختیاری نداری پوششی هستی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
همتی جوابی نداشت طبیعی بود از مناظره فرار کنه. همتی اگه میتونست مناظره کنه حتما اینکارو انجام داده بود تا زاکانی رو بی اعتبار کنه. انصافا زاکانی خرابکاریها و دروغهای همتی رو خیلی خوب افشا کرد. طبیعیه نامزدی که شانس کمتری داره به نفع نامزد دارای رای بیشتر کنار بره.
چون آرای تو زیر ده هزار تا است زرنگی کردی انصراف دادی تا تو دولت رئیسی یه پست وزارت بگیری
واقعا برای یه عده از دوستان متاسفم که اینقدر دید کوتاه دارند
جناب دکتر زاکانی از سرمایه های انقلاب هستند وواین احساس وظیفه ی ایشان قابل تقدیر وتشکر است
دلاور جانباز دست شما درد نکنه
واقعاً ما دیگه خسته شدیم بسکه دروغ شنیدیم دست بردارید تورا خدا
زنده باد زاکانی، ان شاالله در هر جایی که قرار میگیری موفق و موید باشید، درد و بلات بخوره توی سر هر چی مدیر نالایق و دزد...
از روز اول اعلام اسامی به عنوان یک ایرانی همش دارم فکر میکنم معیار تایید صلاحیت شما چی داشتی که تاییدت کردن ؟؟
فقط متاسفم برا شورای نگهبان با این بررسی های تو
یک جمله از تایید رهبری در مورد شما هرچی میگردم پیدا نمیکنم ؟؟؟
یه عبارتی یا کلمه ای در پاسداشت ۴۰ سال خدمات که خودت میگی ایران را من آباد کردم یا هر چیزی که باعث خرسندی رهبر معظم انقلاب شده باشد را به من نشان بدهید
سلام راست میگه بنده خدانگفت که میمونم،گفت تااخرسرکارتون میذارم،،،خدایی شماره صندلیتوتومجلس میدوی یاازبقیه میپرسی؟؟؟؟
درود بر زاکانی
درود بر رئیسی
نمیدونم چرا اینو میبینم یاد جهانگیری میوفتم
کار درستی انجام داده باید رقابت بین دو نفر باشه باید همگی به نفع رئیسی برون کنار تا وحدت داشته باشیم
افرین بر شما به نفع ریسی برید
ولی کمک کنید دولت را
تو هیچی نیستی
خدا میدونه باید تاعمرداریم فقط دروغ بشنویم ....
بی غیرت
اقای انقلابی و ... شما که میدونستی فرد دیگه ای اصلحتر شما هست چرا وارد این میدان شدی و این همه هزینه به بیت امال وارد کردی فقط همون مناطرهارو حساب کنیم دقیقه ای چندین میلیون هزینه ورداشت این حقی که به گردنت چطوری ادا میکنی
دورودبرشرفت مردم بصیرباشیم ایشان بخاطرشمامردم واینکه مردم روازدولت سوم روحانی نجات بدهدانصراف دادوگرنه خیلی هم برنامه هاش ازکاندیدایی بی برنامه اصلاحات بهتربود
همیشه همینه اول میان ای ای بعد وای وای بابا ما تو 80ملیون آدم 4تا آدم نداریم اعتماد کنیم کشور بچرخه به ا میخندن بهمون این دوره به جوری چیدن فقط یه نفر رای بیاره اسم این کار چیه
مثل
این زاکانی با برنامه از قبل طراحی شده اومد جلو..اصلا چهره ناراحت و عبوس و غیر قابل تحمل داره و مشخصه افکارش هم احتمالا به همین زشتیه
کار بسیار درستی انجام دادند. درود بر زاکانی انقلابی
میدانی چقدر وقت مردم راگرفتی میدانی چقدر هزینه رودست صدا وسیما گذاشتی ۴۰سال پیشکشت .همین مثل شماانقلاب ملت ۹۸درصد آری جمهوری رابه اینجا رساندند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
خیلی خوب بود. خیلی از مردم به خاطر همینکه پته همتی رو روی آب ریخت ازش راضیند.
چقدر قیافه حق بجانب داشتی درمناظرات پس معلوم میشه مارا سرکار گذاشته بودی
تورو خدا نرو این انتخابات فقط تو رو کم داشت ... حتی نتونستی سه روز رو قولت جلو 80 میلیون ادم بمونی!!!بدبخت ملتی که اموراتش میافته دست شماها،،،،،،،
چرا وقتی همتی بهت گفت پوششی داد وهوار راه انداختی وناراحت شدی وبه همتی توهین کردی مگر نگفنی برای دفاع از حق مردم امدم پس کجا رفتی مگر به همتی نگفتی من هستم وپوشش نیستم واقعا همتی میدانست پوششی وضربه گیری جوابت نمیداد
خدا کنه انسان با خدا و درستکاری انتخاب بشه تا حداقل به ایران و اسلام، و جان مردم‌ ضربه‌ نزنه،...
اینجاست که نشون میدن به هیچ کدومشون اعتمادی نیست وباشعور واحساسات ملت بازی میکنن ولیاقت رآی ملت ایران رو ندارن
پس برای چی امدی ؟مردم رو سرکار گذاشتی، مسخره شو دراوردی، البته برای مردم فروشی مثل تو آب و نون ،در دولت بعدی خواهد داشت،وپست مقام برای این فداکاری محفوظه
مقصر گران کردن بنرینن وکشته شدن 250نفر معلوم شد همتیه باید حتما محاکمه بشه
تومجلس چیکار کردید؟ من بیزارم اصلاح طلبام ولی شماهم زمان احمدی نژاد قدرت گرفتید چیکار کردید؟ اخرش ی کلمه درست میکنید جریان انحراف اخرش چی مردم گرسنه...ن سواد نه وجدان دارید فقط گرفتارقدرتید
واقعا خدا بیامرز پدر تو که رفتی کنار وگرنه تو میومدی بیچاره بودیم
عمو جان، بود و نبودت فرقی نمیکرد، خدایی هزار تا رای داشتی؟ فقط ادعا و حرف میزدی و وقت و پول بیت المال رو از طریق صدا وسیمای کشور حیف و میل کردی، بعد ادعای مسلمانی و سنگ انقلاب رو به سینه زدن داری. از همون اول میدونستی که باید بری کنار چون رایی نداشتی. کشور ما رو امثال تو به گند کشیدن که فقط ادعا دارن فقط ادعا
همچین جوش آوردید انگار اولین. باره ت. انتخابات کاندایه پوششی داریم
خوب این سیاسته. دیگه مهر علیزاده انصراف میده میشه ادم خوب زاکانی میش هدپوششی وپلیس بد ومیهن فروش
یه جور حرف میزنید انگار از پشت کوه اومدید وتا حالا انتخابات. نداشتیم به هر حال همیشه از بین کاندیدها چند نفر انصراف میدن تا کسی که بیشترین رای احتمالی رو داره موفق بشه
بعد هم اون فرد این کاندیدارو توی کابینه خودش قرار میده
احسنت به این مردانگی .آقای رئیسی حتما ازبرنامه های شما باید استفاده کنندآفرین با این کارشجاعانه شما رای هانمیشکنه خدابه شماخیربده
امده بودی جلوی گردن کلفت ها رو بگیری!!؟
ولی پوششی و روکشی و ضرب گیر از آب در آمدی!!!!!!!!!!!!!!!@!
تمام مشکلات اقتصادی مملکت به خاطر بی کفایتی امثال شماهاست ....
چرا نموندی حق مردم رو بگیری روکشی جان
به هر حال تقیه از واجبات دین تشیعه ،تبارک الله زاکانی
آقای زاکانی ،چقدر بهت برخوردوقتی آقای همتی گفت پوششی هستی وتاآخردرانتخابات نخواهی ماندهمتی رادرغگوجلوه دادی چه زودحقیقت آشکار شد.چرامردم رابافریب و کارهای نمایشی به جهتی که خودتان می خواهیدسوق می دهید؟
هفت کاندید حرف مفت می‌زدند کسی بفکر مردم بیچاره نبود فقط دنبال رأی آوردن که بگن فلانی رییس جمهور شده
....
اگر آقای رئیسی اصلح بودچرانامزدانتخابات شدی وتاآخرین مناظره وقت مردم را گرفتی وقتی هم انصراف دادی که سایرنامزدها نتواننداین بازی که با مردم می کنی به نفع یه کاندیدای دیگه روشن کنند چون زمان تبلیغات نامزدها دیگه تموم شده .
وی افزود : رهبر انقلاب به رئیسی فرموده بودند که ۱۶ میلیون رای که به شما داده شده است را منسجم نگهدار، به همین دلیل آقای رئیسی از ما دعوت کرد تا در آن جلسه حضور یابیم.
اگر برنامه ها و اقدامات روحانی خودسرانه بود بسرعت برق وی را استیضاح میکردند اما به ادعای روحانی دولت وی فاقد قدرت است و تنها مجری برنامه ها و پیشنهادات اصولگرایان تندروست که قدرت اصلی و ماندگار کشور را تشکیل میدهند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر