بازدید 4940

آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی از بیم حملات راکتی

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ارتش این رژیم از بیم پاسخ راکتی مقاومت همزمان با راهپیمایی روز سه شنبه پرچم صهیونیست‌ها در قدس، به حال آماده باش درآمده است.
کد خبر: ۱۰۵۷۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۴:۱۶ 15 June 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که «عومر بارلیو» وزیر امنیت داخلی کابینه جدید رژیم صهیونیستی به طور رسمی با برگزاری راهپیمایی پرچم در روز سه شنبه در قدس اشغالی موافقت و آن را تصویب کرد.

بارلیو عصر امروز نیز گفته بود که با ارزیابی اوضاع فعلی اجازه داده می‌شود راهپیمایی پرچم طی توافقی که میان پلیس و عوامل ساماندهی آن صورت گرفته است، برگزار شود.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین گفتند که «آویو کوخاوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی از واحد‌های مختلف ارتش خواسته است آماده مقابله با ازسرگیری تنش‌ها با غزه باشند.

تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد، ارتش اسرائیل از بیم اینکه همزمان با راهپیمایی پرچم در قدس حملات راکتی از سمت غزه از سرگرفته شود، گنبد آهنین را تقویت می‌کند.

گروه‌های افراطی و شهرک‌نشین‌های صهیونیست، در حال آماده‌سازی خود برای شرکت در راهپیمایی موسوم به راهپیمایی «پرچم» در فردا سه‌شنبه پانزدهم ژوئن هستند.

این راهپیمایی ماه گذشته به دنبال حملات موشکی گروه‌های مقاومت فلسطین علیه مناطق مختلف اشغالی در پاسخ به تجاوزات جنایتکارانه «اسرائیل» علیه مردم فلسطین در قدس اشغالی، کرانه باختری و نوار غزه لغو شده بود.

اخیرا و علی‌رغم برخی مخالفت‌ها و هشدار‌های گروه‌های مقاومت در فلسطین و نیز هشدار‌های امنیتی در خصوص بحرانی شدن اوضاع امنیتی، کابینه رژیم صهیونیستی با برگزاری راهییمایی موسوم به راهپیمایی «پرچم­»، در روز سه‌شنبه آتی موافقت کرد.

شبکه عبری «کان» در این‌باره اعلام کرده بود که کابینه کوچک امنیتی رژیم صهیونیستی با برگزاری «راهپیمایی پرچم» در روز سه‌شنبه آینده موافقت کرده و توافق درباره مسیر آن، با هماهنگی شهرک‌نشینان مسئول سازمان‌دهی این راهپیمای و پلیس «اسرائیل» صورت خواهد گرفت.

در بیانیه این کابینه صهیونیستی آمده بود: «نخست‌وزیر بنیامین نتانیاهو دستیابی به یک اجماع گسترده در خصوص برگزاری راهپیمایی پرچم را مهم می‌داند».

گروه‌های مقاومت فلسظین امروز دوشنبه در بیانیه‌ای تأکید کردند که قدس همواره شهر عربی اسلامی و محور اصلی نزاع عربی-صهیونیستی بوده و باقی خواهد ماند و اجازه نخواهد داد تا ابن شهر یهودی‌سازی شده یا تجاوزات علیه آن ادامه یابد.

گروه‌های مقاومت پیامد‌های ناشی از برگزاری راهپیمایی «پرچم» و تداوم تجاوزات علیه قدس و مسجدالاقصی را متوجه رژیم اشغالگر دانستند و اعلام کردند: مقاومت، معادله‌ای مستحکم را در نبرد «شمشیر قدس» بر دشمن تحمیل و به صورت عملی اثبات کرد که تجاوز به قدس و مسجدالاقصی بدون پاسخ نخواهد ماند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی