بازدید 6238

پاداش ۱۰۰ میلیون تومانی برای پیروزی ایران مقابل عراق

رییس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد در صورت پیروزی تیم ملی ایران مقابل عراق، صد میلیون تومان به این تیم پاداش می‌دهد.
کد خبر: ۱۰۵۷۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۶ 15 June 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۲۱:۰۰ امشب (سه‌شنبه) در دیداری مهم به مصاف عراق می‌رود. پیش از این فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود وزیر ورزش با وعده پرداخت پاداش ۱۵۰ میلیون تومانی به هر کدام از اعضای ایران در صورت پیروزی برابر عراق و صعود به مرحله بعد موافقت کرده است. همچنین رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز از پاداش ۱۰۰ میلیونی مجزا در صورت این پیروزی خبر داده است.

سایت فدراسیون فوتبال نوشت: محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه بودجه و معاون رییس جمهور در تماس تلفنی با شهاب‌الدین عزیزی خادم در زمان صرف شام با حضور اعضای تیم، ضمن تبریک بابت سه پیروزی اخیر، برای ملی‌پوشان در بازی مقابل عراق آرزوی موفقیت کرد.

طبق اعلام نوبخت در صورت پیروزی تیم ملی در این بازی و صعود به دور نهایی انتخابی جام جهانی، پاداشی به مبلغ یکصد میلیون تومان به اعضای تیم‌ملی تعلق می‌گیرد و همانند دور نخست که سازمان برنامه و بودجه هزینه‌های آماده‌سازی تیم ملی را پرداخت کرد، آمادگی این سازمان را جهت تأمین هزینه‌های دور آتی رقابت‌های انتخابی را اعلام کرد. شهاب‌الدین عزیزی خادم نیز ضمن تشکر از حمایت‌های نوبخت به تشریح چگونگی عملکرد تیم ملی پرداخت.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی