بازدید 5420
۲
حمایت پورابراهیمی از فدراسیون جدید

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس: با شکست عراق، تیم ملی وارد فاز اصلی می‌شود

کد خبر: ۱۰۵۷۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸ 14 June 2021
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید دارد وظیفه ما پشتیبانی لازم در کنار  ملی پوشان فوتبال است.
 

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین بازی از مرحله انتخابی جام جهانی قطر 2022، فردا به مصاف عراق می رود. دکتر محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مجلس شورای اسلامی درخصوص عملکرد فدراسیون فوتبال در این مسابقات گفت‌وگویی با سایت فدراسیون فوتبال انجام داده است. او در ابتدا درباره پیروزی مقتدرانه ایران برابر بحرین گفت: خوشبختانه اقداماتی که اخیرا در دستور کار فدراسیون فوتبال قرار گرفته فضای جدید حمایتی را برای تیم ملی ایران فراهم کرد و باعث شد که بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان با یک روحیه جدید و انرژی مضاعف نسبت به گذشته وارد مسابقات مرحله دوم انتخابی جام جهانی در بحرین شوند. اتفاق و نتیجه مقتدرانه‌‌ای که مقابل بحرین رقم خورد، فضای جدیدی را در حوزه پیرامونی فراهم کرد و انتظارات طرفداران تیم ملی که تقریبا کل جمعیت ایران محسوب می شود را نسبت به گذشته بیشتر کرد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس: با شکست عراق، تیم ملی وارد فاز اصلی می‌شود

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازی عراق گفت: در آستانه برگزاری بازی بسیار مهم و پایانی این گروه با عراق هستیم که قرار است فردا انجام شود. نتیجه این دیدار بسیار حائز اهمیت است و همه برای موفقیت تیم ملی دعا می کنیم. امیدواریم با غیرت و تعصبی که از بچه های ایرانی سراغ داریم و شرایطی که در مجموعه فدراسیون عزیزی خادم و تیم ملی می بینیم انشاءالله با یک پیروزی مقتدرانه برابر عراق سرگروهی خودمان در گروه را قطعی کنیم و بدون اما و اگرها و تاثیر امتیازات تیم های دیگر در فضایی که همیشه برای تیم ملی بوده، قرار نگیریم.

دکتر پورابراهیمی اضافه کرد: همانطور که گفتم تیم ملی فوتبال با اتفاقاتی که در فدراسیون جدید رخ داد، یک جان تازه ای گرفته است و مسیر حرکت جدیدی پیدا کرد. طبیعتا وظیفه ما هم این است که در راستای این ماموریت، نتیجه بازی‌های مقدماتی و حضور تیم ملی در جام جهانی قطر 2022، جام ملتهای آسیا که در سال 2023 در چین برگزار می شود، ان‌شاءالله حوزه این فعالیت ها که دارد شکل می گیرد، مورد حمایت همه باشد. ما در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون اقتصادی، جلساتی را با مسئولین وقت فدراسیون در سنوات گذشته برگزار کردیم. ضرورت حمایت مالی و پشتیبانی و اقتصادی از تیم ملی فوتبال ایران باعث شده که ما به این موضوعات ورود بکنیم. خوشبختانه اقدامات خوبی هم در این مدت شکل گرفته و این دوره هم طبیعتا براساس نگاهی که شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال دارد و هم براساس شرایط و ویژگی هایی که در حوزه ملی رقم می خورد، وظیفه خودمان را نسبت به گذشته به شکلی بیشتر و مضاعف تر می بینیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت: البته ما در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری هم هستیم و سیزدهمین رئیس جمهوری به زودی تعیین تکلیف خواهد شد. از همین جا از تمام مردم، ورزشکاران ملی و هواداران تیم ملی دعوت می کنیم انشاءالله با حضور خودشان پای صندوق های اقتدار ملی جمهوری اسلامی ایران را یک بار دیگر به تصویر بکشند و با حضور در انتخابات برگ زرین دیگری در افتخارات ایران بیافزایند. لذا در آستانه این تغییرات هستیم و شاید یک ابهاماتی در بحث دولت و وزیر ورزش و جوانان آینده باشیم. باید مواجهه دولت سیزدهم با رویکرد تیم های ملی بویژه بصورت خاص  با تیم ملی مطرح شود. من از همین‌جا به همه عزیزان و دست اندرکاران تیم ملی می گویم قطعا با تغییر دولت هیچ گونه خللی در خصوص حمایت از مجموعه اقدامات تیم های ملی اتفاق نخواهد افتاد. همانند گذشته مجلس شورای اسلامی محکم در کنار عزیزان و کسانی که نام و نشان جمهوری اسلامی ایران در میادین ورزشی مطرح می کنند و دل مردم عزیز را شاد می کنند، این را به عنوان یک وظیفه در حمایت از این عزیزان خواهیم داشتم. امروز نه تنها به عنوان ورزش، بلکه به عنوان یک حوزه سیاستگذاری، جدال های منطقه ای و حوزه های تخصصی مطرح می شود و برهمین اساس ما به وظیفه خودمان عمل می کنیم. هر کسی وزیر ورزش و جوانان دولت آینده باشد، حتما در این مورد با او صحبت خواهیم کرد که تمام حمایت خود را برای فوتبال کشور بگذارد و به وظیفه خود عمل خواهیم کرد و با توجه به ظرفیت های که مجلس شورای اسلامی دارد این را مد نظر قرار می دهیم.

دکتر پورابراهیمی اضافه کرد: باتوجه به شرایط اقتصادی، بحث حمایت های مالی و مشکلاتی که در سال‌های اخیر در کشور پیش آمده، در بحث های بودجه مقایسه ای را با کشورهای اطراف انجام می دهیم و حمایتی که ما از فوتبال کشورمان می کنیم نسبت به کشور بحرین که بازیکنان ما با غیرت نتیجه سه بر صفر را برابر تیم ملی این کشور رقم زدند. شاید یک پنجاهم منابعی نیست که ما در اختیار اینها می گذاریم. اما تعصبی که بچه های ایران نسبت به نظام و کشورشان دارند، اینگونه حرکت می کنند. بنابراین وظیفه ما این است که پشتیبانی لازم را در کنار این ملی پوشان انجام دهیم. با پیروزی برابر عراق ما وارد فاز جدیدی خواهیم شد. ان‌شاالله بتوانیم با تشکیل دولت جدید و هماهنگی هایی که با کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی انجام می دهیم به صورت ویژه این موضوع را در دستور کار قرار دهیم. اردوهای آماده سازی تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور در مرحله نهایی مسابقات جام جهانی و جام ملتهای آسیا و همچنین کمک به کارهای پایه که به صورت ویژه در دستور کار قرار بگیرد. برنامه جامعی که ریاست فدراسیون به ما ارائه داده، ما را خیلی امیدوارتر کرده است. شاهد حرکت رویکرد استعدادیابی در مناطق استانی کشور هستیم. به عنوان مثال در استان کرمان حضور باشگاه هایی مانند صنعت مس کرمان و گل گهر سیرجان اقدامات خوبی در بخش بانوان و آقایان ایجاد شده است.  همچنین قرار است اردوهای تیم های ملی با توجه به ظرفیت این استان به شکل ویژه ای که بین فدراسیون فوتبال و استان عملیاتی شود. انشاالله بتوانیم در قالب همکاریهای مشترک در مناطق جنوب غرب، شمال شرق کشور همه ظرفیت ها را تقویت کنیم. بزودی تفاهم نامه همکاری بین استان کرمان و فدراسیون فوتبال درباره برگزاری این اردوها و ساخت کمپ تیم های ملی عملیاتی خواهد شد.

نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: بزودی نشست های مشترکی را با مسئولین فدراسیون فوتبال و تیم ملی برگزار خواهیم کرد. یک بار دیگر از اینجا اعلام به کادر فنی، بازیکنان عزیز اعلام می کنم که مجلس شورای اسلامی در خدمت و حمایت شما عزیزان است. وظیفه داریم با تمام توان از این غیرت و تعصب بازیکنان خوب فوتبال مان حمایت کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
چندین بار اسم فدراسیون عزیزی خادم را آورد ظاهرا" با هم بده بستون دارند ! بعد هم ورزشکاران کاری به نظام ندارند چون نظام ها رفتنی هستند آنها برای سرزمین جاوید ایران بزرگ مبارزه می کنند .
سلام
آقای پورابراهیمی در مورد همه مسائل نظر میدهند از بورس و بورس انرزی اوضاع اقتصادی سیاسی فرهنگی و.....

وپس از نتیجه میگوید من گفته بودم وگوشزد کردم.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار