بازدید 102894
احتمال بسیار بالا بدون احتمالات عجیب روی کاغذ

عراق هم صعود کرد، بازی با ایران تشریفاتی شد؟

کد خبر: ۱۰۵۷۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰ 13 June 2021

با نتیجه ثبت شده امروز در انتخابی جام جهانی در آسیا، صعود تیم ملی عراق به مرحله نهایی این رقابت‌ها تقریبا و با احتمال بسیار بالا مسجل شد و نتیجه این تیم برابر ایران حتی اگر باخت باشد، تاثیری در صعود عراقی‌ها نخواهد داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ایران برای صدرنشینی ناچار به شکست عراق است اما عراقی ها در صورت باخت هم صعود می‌کنند چراکه تصور باخت استرالیا مقابل اردن، دور از ذهن است. در این شرایط، اگر استرالیا در بازی با اردن برد یا مساوی کسب کند، تیم ملی ایران هم با یک تساوی مقابل عراق، به دور آخر راه می یاید.

تیم ملی عراق با پیروزی یک بر صفر مقابل هنگ‌کنگ در هفتمین دیدار خود در انتخابی جام‌حهانی و شکست لبنان مقابل کره جنوبی، صعودش را به مرحله سوم انتخابی جام جهانی تا حد زیادی قطعی کرد و در بازی هشتم مقابل ایران باید چند اتفاق دور از ذهن با هم رقم بخورد تا شاگردان کاتانچ حذف شوند. هر چند روی کاغذ در فوتبال همه چیز ممکن است و نباید قطعی حرف زد.

عراق هم صعود کرد، بازی با ایران تشریفاتی شد؟

ولی آشنایی با توان تیم‌هایی که روز آخر مقدماتی جام‌جهانی در قاره آسیا بازی دارند می‌گوید عراق در صورت باختن به ایران در هشتمین بازی و قرار گرفتن در رتبه دوم گروه، جزو برترین تیم‌های دوم می‌شود و به مرحله بعد صعود می‌کند مگر نتایج بسیار شگفت انگیز رقم بخورد.

در صورت کسر ۶ امتیاز از عراق به علت پیروزی مقابل کامبوج در بازی رفت و برگشت، این تیم با ۱۱ امتیاز و تفاضل گل ۴+ بین پنج تیم برتر دوم قرار می‌گیرد چرا که وضعیت بهتری نسبت به تیم‌های دوم گروه‌های F، H، G خواهد داشت البته تعداد گلی که این تیم در باخت احتمالی مقابل ایران دریافت خواهد کرد هم تا حدودی تعیین کننده خواهد بود.

اگر در گروه G، ویتنام صدرنشین شود، امارات به عنوان تیم دوم امتیاز کمتری نسبت به عراق دارد و اگر امارات صدرنشین شود، ویتنام با امتیاز مشابه، تفاضل گل کمتری نسبت به عراق خواهد داشت.

با توجه به اینکه قرعه کشی مرحله سوم انتخابی جام جهانی براساس رنکینگ فیفا انجام می‌شود و صدرنشینی یا قرار گرفتن در رتبه دوم گروه تاثیری در بخت تیم‌ها ندارد، هر نتیجه‌ای جلوی ایران برای عراق فرقی برای سیدبندی دو گروه نخواهد داشت.

البته نتیجه بازی هشتم برای ایران مهم است چرا که در صورت پیروزی، صدرنشین می‌شود و به مرحله بعد صعود می‌کند. در صورت مساوی شدن، شانس صعود ایران به اما و اگر بستگی خواهد داشت و در صورت پیروزی عراق و شکست خوردن ایران، شاگردان اسکوچیچ از گردونه رقابت‌ها حذف خواهند شد.

قابل کتمان نیست که حالا صعود عراق به مرحله بعد از دیشب محتمل تر شده است و این بازی مرگ و زندگی شاگردان کاتانچ نیست و موجب می‌شود بدون استرس خاصی به میدان جنگ با شاگردان اسکوچیچ بیایند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۸
چرا اونوقت؟!!!!!!
اگه ایران با اختلاف عراق رو ببره (مثلا 3هیچ) تفاضل عراق میشه مثبت یک وامارات با حداقل اختلاف پیروز بشه تفاضل ویتنام مثبت 2 و هردو 11 امتیازی ودر صورتی که اردن ازبکستان و چین با هر اختلافی هم پیروز بشن عراق به همراه قرقیزستان و لبنان از صعود باز میمونه
اشتباه میکنی اگه فردا اردن ببره بازی ایران وعر اق هر. کدام ببازه حذف میشه
دوباره شد اما و اگر
الان که لبنان با این شیوه حذف شده برای تیمهای حاضر کل امتیازات رو در نظر بگیرن
بازیکنی که بدون شایستگی وباپارتی بازی درتیم ملی قراربگیردبهترازاین انتظاری ازاونمیرودزمانی بودکه ماتیمهای عرب رارقیب نمیدانستی وبرای سرگرمی وتمرین باهاشون بازی میکردیم حتی باتیم ذخیره باختشان میدادیم اماامروزچراپشت سرآنهاقرارگرفته ایم وبانظرونیا بازی میکنیم
تیم ملی فوتبال ایران باید نهایت سعی خود را برای پیروزی مقابل تیم ملی عراق بکار گرفته تا دچار اما واگر نشود واین توانایی را دارد که عراق را شکست دهد
به امید خدا ، تیم ملی فوتبال عراق را 5 بر صفر شکست بدهیم انشاءالله.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
خخخخخخخخخ
نتیجه مساوی خواهدشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
ایران 3 عراق 0
ای بابا! ما همیشه اما و اگر داریم. چرا آخه
امتیازش از عراق میره بالا اگه ببره چه استرالیا ببره چه نبره بازیو ببره ۱ امتیاز ازش میره بالاتر
درست تایپ کن
اما به هر حال تیم عراق هم اگر دوم شود باز احتمال حذفش است اگر چه با احتمال کمتر از ایران پس عراق هم در بازی مقابل ایران محکم بازی می‌کند
صعود تیم ملی شده مثل حقوق ما بازنشستهای تامین اجتماعی اگر و اما اگر دولت بدهی خود را بدهد، اما اعتبار نیست....
به امید خدا با این تیم خوبی که داریم فرداشب پیروز میشویم انرژی منفی به خودتان ندهید تنها دلخوشی ماه همین برداست
به امید پیروزی
ایران دیشب برنده شدئ..ولی اگه بخان بالا برند باید سرعت کار بالا ببرند خصوصا در خط حمله ..طارمی کند کار میکنه.سرعتی نیست..مدافین گاهی بینشون فاصله هست ..ال کثیر.قایدی سردار و کریم بهتر میتوانند مدافعین تیم مقابل را بهم بریزند .خصوصا در بازیهای اینده ..در مجموع تیم باید متحد تر .سرعتی تر و جنگنده تر بشه وگرنه میمانیم
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی