بازدید 53409
حدادعادل در پاسخ به «تابناک»

چرایی حضور دختر سردار سلیمانی در انتخابات شورای شهر / رایزنی برای کناره‌گیری اصولگرایان به‌ نفع رئیسی آغاز شد

وی با ارائه توضیحاتی در خصوص چرایی کاندیداتوری دختر سردار سلیمانی در انتخابات شورای شهر و قرار گرفتن نام وی در لیست شورای ائتلاف تصریح کرد: ما در ابتدا از وی درخواست کردیم تا از انتخابات انصراف دهند، اما وی بر تصمیم خود مصر بود؛ از این روی، در مرحله مصاحبه تصمیم گرفتیم وی در لیست ما قرار گیرد...
کد خبر: ۱۰۵۷۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ 13 June 2021
چرایی حضور دختر سردار سلیمانی در انتخابات شورای شهر
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در نشست خبری که پیرامون ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار شد، در خصوص تصمیمات این شورا برای انتخابات مذکور توضیحاتی داد و به سوالات خبرنگاران در این خصوص پاسخ داد.
 
به گزارش خبرنگار سیاسی «تابناک»، «غلامعلی حدادعادل» در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره حضور دختر شهید سلیمانی در انتخابات شورای شهر اظهار کرد: فرزند سردار سلیمانی تصمیم داشت، مستقل و‌ منفرد در انتخابات حضور پیدا کنند و شورای ائتلاف نیز چند روز پیش از حضور وی در انتخابات شوراها مطلع شدیم. از این روی، برای اینکه رسانه‌های بیگانه از عدم پیروزی وی در انتخابات پرونده جدیدی را علیه شهید سلیمانی ایجاد نکنند، وی را در لیست انتخاباتی خود قرار دادیم.
 
وی تصریح کرد: ما در ابتدا از وی درخواست کردیم از انتخابات انصراف دهند، اما وی بر تصمیم خود مصر بود؛ از این روی، در مرحله مصاحبه تصمیم گرفتیم وی در لیست ما قرار گیرد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پاسخ به سوال خبرنگار «تابناک» درباره اینکه آیا نامزدهای اصولگرای انتخابات ریاست‌جمهوری به نفع ابراهیم رئیسی از انتخابات کناره‌گیری خواهند کرد، اظهار کرد: ما رایزنی‌های قبلی خود را از چند روز پیش شروع کردیم، اما بنا داشتیم بعد از برگزاری مناظره سوم و نتیجه نظرسنجی، رایزنی ‌های گسترده خود را آغاز کنیم؛ از این روی، از نظر ما هیچ مشکلی وجود ندارد که گزینه های اصولگرای ریاست‌جمهوری به نفع گزینه‌ای که رای بیشتری دارد، کناره‌گیری کنند، چون مردم بدون شک هیچ وقت چهره‌هایی را که باعث شکست جریان انقلاب شوند نمی‌بخشند.

حدادعادل درباره اینکه نرجس سلیمانی سابقه کار اجرایی ندارد، تصریح کرد: وی ‌در مکتب شهید سلیمانی تربیت پیدا کرده است که این موضوع خودش یک امتیاز است و از سوی دیگر، خانم سلیمانی دارای تحصیلات در رشته علوم‌سیاسی و حقوق هستند که در رویکرد کاری وی بدون شک تاثیرگذار است.

حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی اظهار داشت: شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب تجزیه‌ای برآمده از ۴۲ سال کار سیاسی و انتخاباتی و خصوصا در دهه اخیر است که ابتدا بصورت جمنا اعلام فعالیت کرد و بعدا تجربه جمنا بصورت شورای ائتلاف تکامل یافت و توانست در انتخابات اسفند ۹۸ مجلس یازدهم را تشکیل دهد که محلی انقلابی است.

وی افزود: جامعه ما از نظر قوه مجریه در نقطه عطفی قرار گرفته و عموم مردم با تجربه تلخ هشت سال گذشته، خواهان تغییر و تحولند و این معنا در مناظرات و تبلیغات انتخاباتی هم به خوبی دیده می‌شود و کسانی که به جریان فعلی تعلق دارند، از پذیرفتن مسئولیت شانه خالی و اعلام برائت می‌کنند و آش آن قدر شور شده که آشپز هم فهمیده است.

حدادعادل با بیان اینکه شورای ائتلاف بنا دارد، فهرستی که به مردم عرضه می‌کند حاصل اتاق‌های دربسته نباشد، تصریح کرد: اگر این شیوه کارایی هم داشته، متعلق به دهه شصت و اوایل دهه ۷۰ بوده است و امروز با تحولاتی که اتفاق افتاده، باید روش‌های جدیدی اتخاذ شود؛ بنابراین در سال‌های اخیر تلاشمان این بوده است که نظر مردم را در معرفی افراد برای رای دهی کسب کنیم و این اساس تفاوت ما با گذشته و با برخی دیگر از فهرست‌هایی است که امروز عرصه شده است.

وی افزود: با ثبت نام گسترده از افزار ۳۱۳ نفر را انتخاب کردیم و از این رای گیری ۸۴ نفر را انتخاب و به مصاحبه دعوت کردیم و با نظم و ترتیب این مناظره انجام شد و بعد به هیات انتخاب فرستادیم و در آن شورای انتخاب ۲۱ نفر را انتخاب کردیم. از این ۲۱ نفر ۹۵ درصدشان سابقه کار اجرایی دارند و ۵۰ درصد تحصیلات فنی مهندسی و ۵۰ درصد تحصیلات علوم انسانی و ۶۲ درصد زیر ۴۲ سال دارند که گواه جوانگرایی است و ۴ نفر زیر ۴۰ سال هستند و ۵۵ درصد این فهرست سابقه مدیریت شهری دارند و ۳ نفر سابقه عضویت در شورای شهر و یک نفر سابقه نمایندگی مجلس دارند و دو نفر معاون شهردار بودند و یک نفر از شورایاری‌ها عضو این لیست شده اند. ۴ نفر بانوان در این لیست حضور دارند و ۱۰ نفر این لیست به خانواده شهدا تعلق دارند.

وی با بیان اینکه نامزدمان برای ریاست جمهوری آقای رئیسی است، گفت: در انتخابات خبرگان نامزد‌های معرفی شده از سوی جامعه مدرسین را نامزد شورای ائتلاف می‌دانیم و اعتقاد داریم در تشخیص خبرگان، جامعه مدرسین صلاحیت دارند و آقایان اعرافی، سعدی و مومن نامزد‌های شورای ائتلاف هستند و در میان دوره‌ای، سردار کوثری را برای ورود به مجلس معرفی می‌کنیم.

حدادعادل با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری گفت: برای ما مشارکت بالای مردم در انتخابات به اندازه پیروزی نامزد‌های مورد نظرمان اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه بعد از اعلام فهرست شورای ائتلاف، نرجس سلیمانی فرزند شهید سلیمانی در فهرست شورای ائتلاف انتقاد‌هایی شنیده شد، گفت: خانم سلیمانی خودشان مستقل برای نامزدی شورای شهر تصمیم گرفته بودند و ما نه از تصمیم ایشان مطلع بودیم و نه درخواستی از ایشان کرده بودیم. ما هم چند روز پیش مطلع شدیم.

رییس شورای ائتلاف افزود: درک ایشان از وصیت پدرشان این بوده که خانواده سلیمانی از ورود به فعالیت‌های اجتماعی نفی نشده اند و این به خود ایشان مربوط بوده است. تصمیم ایشان حضور منفرد در انتخابات بود، ولی احتمال دادیم حضور منفرد ایشان باعث شود اطلاع رسانی مناسبی صورت نگیرد و موفق نشود و بعید می‌دانستیم که اگر رای نیاورد دشمنان شهید سلیمانی در داخل و خارج کشور این رای نیاوردن را به گونه دیگری تفسیر کنند و این طور وانمود کنند که مردم از ارزش‌های شهید سلیمانی فاصله گرفته و ما برای جلوگیری از چنین اتفاقی، ظرفیتمان را در اختیار ایشان گذاشتیم و با رای شورای انتخاب که دو بار هم رای گیری شد، ایشان رای آورد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۹۰
بهترین راهی هست(البته تکراری)که بشود یک فرد را به زمین بازی آورده تبدیل به چهره کرد...
پاسخ ها
بهجت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
من یقین دارم شهید سلیمانی از کاندیدا شدن دخترش راضی نیست حداد عادل وبرادرشهید چمران لطمه بدی به خانواده سلیمانی وارد کردند آخر این دختربچه ازکجای کار شهر وشهرداری سر درمی آورد
ناشناس
| Romania |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
یادتونه چند سال قبل یک نفر را به زور، نفر سی ام مجلس از تهران کردند؟
چون کسی به شما و چمران و لیستتون رای نمیده رفتید نام دختر شهید بزرگوار حاج قاسم رو تو لیستتون آوردین که از کنارش شما هم وارد شورای شهر بشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
حالا ببین رای میده یا نمیده
یه خانمی چند سال پیش گفت هر کی ناراحته پاشه بره از این مملکت... ای کاش گوش کرده بودم بهش...
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
چند سال پیش نبود. هنوز یک سال نشده
یعنی آقای دکتذر حداد عالدل، پیروزی خودشون و لیستشون رو قطعی می دونن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
با این نحو انتخابات بله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
چون مشارکت پایینه، بله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
آقای رئیسی موقع ثبت نام گفتند به عنوان کاندیدای مستقل وارد عرصه شده اند،اینو میتونید از آرشیوتان تایید کنید،اصولگراها که چهار نفرند می‌خواهند به نفع ایشان کناره گیری کنند،به نظر شما این از خودگذشتگی اصولگراها به نفع نامزد مستقل،یه از جان گذشتگی تاریخی نیست؟؟؟ یا باز هم مثل همیشه بعضی از مردم را...فرض کرده اند.
با تمام احترام به پدر بزرگوار ایشان و خود ایشان، چرا با توجه به عدم تجربه کاری در این زمینه، رد صلاحیتشان نکردید؟ شما که دست طویلی در رد صلاحیت ها دارید!!
من به دختر حاجی قاسم ری نمی دهم چون به حاجی قاسم ارادت دارم می دانم حاجی امد دخترش راضی نیست پس به احترام حاجی به دخترش رای نمیدهم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
بهش،رای نمیدم چون با رانت نام پدرش تایید صلاحیتشده و در لیست رفته چه سوابقی داره ایشون تو امور شهری
رای بی رای
جناب حداد چه خبر از فرزندان آمریکا زاده تون

بایدن اومده اوضاع آمریکا بهتر شده یا همون ترامپ بهتر بود؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
دامادشون هم که اصلا در یک خانواده شهید پرور ساکن آمریکا به دنیا آمدند
جناب حـــــــــــــــــــــداد

کی میشه دیگه امثال شما رو نبینیم

انشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالله
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
خدا از دهنت بشنوه. ما نخوایم امثال حداد عادل و چمران و قالیباف و جلیلی و رییسی و ... بهمون خدمت نکنن باید چه کسی رو ببینیم؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
ما نخوایم خاتمی و روحانی و همتی و تاجزاده و حجاریان و آذری جهرمی و زنگنه و آخوندی و خاندان هاشمی رو ببینیم چیکار کنیم؟
به امید روزی که دیگه شما برا مردم با لیست های ... برا مردم تعیین تکلیف نکنید

از آخر هم که هیچ خرابکاری رو گردن نمی گیرید
به فضل الهی رای بی رای
با نام نامی الله

رای بی رای
تو همون جا بشین تا مردم بیان رای بدهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
چرا منفیها نمیزنه یا کم میزنه اینحا و مثبتها 20 تا 20 تا
آقای عادل!
مناظرات دیروز رو دیدی؟؟؟
بدون هیچ استثنایی ، تمامی کاندیدها می دونستند مردم به پای صندوق رای که امثال شما برا مردم تعیین تکلیف میکنید نخواهند آمد
یعنی هرکس اصرار کر د می پذیرید
این یک سو استفاده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
آفرین
وعــــــــــــــــــــــــــــده دیــــــــــــــــــــدار

سر پـــــــــــــــــــــــــــــــل صراط
مملکت شایسته سالاریه دیگه!!!
یاد مریم میـــــــــــــــــرزاخانی ها بخیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
ایول.... آفرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
مریم میرزاخانی سال 78 ایران رو به مقصد آمریکا ترک کرد محض اطلاع
چه خبر از امریکا و فرزندان امریکا نشین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
و البته دامادشون که از یک خانواده شهید پرور آمریکایی هستن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
خخخخخخ
تو چیکاره ی مملکتی؟
پاسخ ها
حجت ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
پدر بزرگ نوه رهبر هستند ایشون ابا فرید غلامعلی
راي آوردن يا نياوردن ايشان ربطي به كرامت و بزرگي شهيد سليماني در بين مردم ندارد، مردم اگر عاقلانه انتخاب كنند ايشان راي نمي آورد چه در داخل ليست اصولگرايان باشد چه نباشد.
راي نياوردن ايشان هم به دليل عدم تجربه ايشان در حوزه هاي سياستگذاري و اجرا بر مي گردد نه ساير مسائل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
احسنت
/اقای حداد
رای نمیدهم
چون امثال تو حق خودشون میدونند که به کی رای بدهیم و به چه کسی نه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
پس نیفتی یه وقت
لیست داده توضیح داده دیگه از چی سوختی انقدر
سلام:

اقای دلسوز

الان از نام فرزند شهید و جایگاه شهید معاندان سوء استفاده میکند که در لیست شما قرار گرفته

یا انگاه که همچون پدر بزرگوارشان در گمنامی به بندگی خدا مشغول بود و بواسطه ان

بندگی خالصانه

همچون مولایش چون خورشیدی درخشید ؟

قضاوت

با قلب فرزند بزرگوار شهید
چه استدلالی؟!!!!!
با امید به بازگشت به مسیر ترسیم شده توسط امام راحل و مقام معظم رهبری . رای بی رای
چه اهمیتی داره
اعتماد به نفست چقدر زیاده جناب حداد! میخواد به لطف لیست شما رای بیاره؟
حالا دیگه می خواید یه جوری درستش کنین ......... بی خیال بابا
"برای اینکه رسانه‌های بیگانه از عدم پیروزی وی در انتخابات پرونده جدیدی را علیه شهید سلیمانی ایجاد نکنند وی را در لیست انتخاباتی خود قرار دادیم."
.
.
.چه دلسوز یا چه فرصت طلب
یعنی تخصص و کار بلدی و این که چقدر می تونه برای شهر مفید باشه اصلا مهم نیست
خواستن کاری کنن دختر شهید سلیمانی هم رای بیاره
چون به کارهای اجتماعی هم علاقه مند هست

حداد با تجربه ای که داره بیاد یه شورای شهر بزنه توش این بچه های علاقمند رو مشغول کنه
هم اونا به آرزوشون می رسن هم شورای شهر آدم های متخصص تری رو می بینه
یعنی تخصص و کار بلدی و این که چقدر می تونه برای شهر مفید باشه اصلا مهم نیست
خواستن کاری کنن دختر شهید سلیمانی هم رای بیاره
چون به کارهای اجتماعی هم علاقه مند هست

حداد با تجربه ای که داره بیاد یه شورای شهر بزنه توش این بچه های علاقمند رو مشغول کنه
هم اونا به آرزوشون می رسن هم شورای شهر آدم های متخصص تری رو می بینه
با سلام و عرض ادب خدمت همه هموطنان عزیزم که محبت کردید و نظر دادید
فارق از اینکه کار دختر سردار درست بوده یا غلط و همچنین حمایت اصولگرایان از ایشون خواستم بگم به نظر شما عزیزانی که فرمودید احترام به شهید سلیمانی قائلید و رای نمیدید آیا اگر شهید سلیمانی هم بودند رای نمیدادند
لازمه به وصیت سردار عزیزمون یه نگاهی بندازیم که چقدر توصیه به حفظ نظام و پشتیبانی از رهبر عزیزمون کردند
انشالله جمعه پای صندوق های رای به ندای حاج قاسم لبیک میگیم
متاسفم تابناک با این سانسورهای بیمورد. عده ای در این سایت مردم را به رای ندادن تشویق می کنند و شما کامنت هایشان را می گذاری اما بنده از از سردار عزیزمان و شرح دلاوری هایش گفتم سانسور می کنی ..
سلام. به نظرم اگر دختر سردار سلیمانی رای نمی آوردند احتمالا باعث سواستفاده دشمنان میشد. ان شاءالله رای بیاورند. من که به دختر ایشان رای میدهم.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
سردار خودش به کسی که بی تحصیلات مرتبط و تخصص و سابقه تنها با رانت پدرش کاندید میشد رای میداد؟؟؟ اگه رای میداد شما هم رای بده
دیگه برای همیشه رای بی رای مگه روزی که رفراندوم برگزار بشه
خواهر بزرگوارم سلیمانی ، پدر بزرگوار سرکارعالی حق بزرگی بر گردن همه ملت ایران دارند . مردی بزرگ و با عظمت که نه در گذشته و نه در حال و آینده در هیچیک از گروه ها و دسته جات قرار نگرفت و حتی به این دسته بندی ها نیز اعتقادی نداشتند . این حق مسلم شما هست که تصمیم گرفتید در انتخابات شرکت بفرمایید و انشاالله موفق هم بشوید ولی ای کاش به صورت یک فرد مستقل ورود می کردید و به سیاق پدر شهیدتان در هیچ گروهی قرار نمی گرفتید . به هر تقدیر من به شما رآی خواهم داد برای اینکه نام شهید سلیمانی از یادها و خاطره ها کمرنگ نشود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
دوست عزیز اونا هم همینو میخوان که شما به حرمت آن شهید به اوناها رای بدی عزیز متاسفم برات
سوء استفاده از نام سردار عشق !!!
ایشون چه سابقه و سوادی نسبت به امور اداره شهر دارند؟؟؟؟؟ مردم که رای نخواهند داد ولی کاش انتخابها بر اساس توانایی و شایستگی بود نه بر اساس نام خانوادگی ...
خوب از وقت مناظره استفاده کردید توسط کاندیدا های پوششی
پاسخ ها
شاخ استقلال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
اشتباهی منفی دادم
من حساب حاج قاسم روازبچه هاش خیلی وقته جداکردم
اری خیلی ها لیسانس و فوق لیسانس دارند با تجربه و کارکرد بیشتر ولی جایی در این لیست ندارند ان هم شورای شهر تهران شما از شهید سلیمانی سو استفاده خواهید کرد
دختره سردار
از نام و خون شهید نون درنیار
خدایا از حواد خسته شده ایم
واقعاً دنیا کثیفی شده قدرت وثروت بعضیا را حریص کرده این سفره که شما به اسم انقلاب و شهداء پهن کرده اید با نابودی هزاران خانواده ونابودی جوانان تزئین شده است کارنامه شما وخدمات شما چه بوده
این همه کامنت برا یه دختر مومن وانقلابی ودارای تحصیلات عالیه؟! وحالا می خواهین احترام سردار را هم حفظ کنین با این همه نیش وکنایه ؟این مملکت به داشتن روشنفکران فسیل و مخ تعطیلی چون شما ها واقعا زمین نمی خورد . اگر خود سلیمانی هم می امد شماها رای نمی دادین چون شما ها اعتقادی به این اب وخاک ندارین اگر واقعا درست می گین پس در دوره های قبل با اون همه افتضاح وحضور غیر متخصص ها وکار نابلدها کجا بودین؟ شما ها نبودین که روحانی را با 8 سال خسران وحقارت بر سرکارآوردین؟ حالا از دختر سردار طلبکار شدین؟ شرمتان باد اگر خون پدر ایشان وامثالهم نبود الان شما واعوان وانصارتان ومتعلقاتشان را در بازارهای بغداد واربیل به بردگی واسارت بده بودن.وتو تابناک این همه مضخرف را با چه هدفی منتشر می کنی؟
سلام خانم سلیمانی نباید نقش خود را که تا امروز کسانی در ایران با شنیدن نام سلیمانی اشک در چشمانشان جاری می‌شود در این حد پایین بیاورد کمی مطالعه کن معاندان در این جور موارد چه می‌گویند تو می‌توانی با پشتوانه‌ی مبارزاتی شهيد سلیمانی اعتبار جهانی پیدا کنی عاجزانه ازت میخوام انصراف بده و شجاعت داشته باش با نفس خودت مبارزه کن خواهشمندم از مشاورینی استفاده کن که تفکر سطح بالاتری از تسخیر سنگر شوراي شهر را دارند مطمئن باش خون سردار سلیمانی که در رگ تو جاری است جایگاهی بسیار بالاتری لیاقت تو است تو امکان استفاده از مشاورین در حد رهبری را داری ببین با کاندید شدنت چه توهين ها به‌شما می‌شود خون شهید سلیمانی را پاس بدار
جناب حداد عادل ايا فقط هشت سال است مملكت در وضعيت ناماسبي است يا شانزده سال
چون اگر اين نظر را نداشته باشيد احمدي نژاد را با تمام مشكلاتي كه براي كشور ايجاد كرده تائيد مي كنيد و اين مايه تاسف خواهد بود اميدوارم اشتباه در گفتار بوده باشد
خدا به همه ما بصیرت عنایت کند و همیشه افرادی که بصیرت نداشتند برای بقیه هم دردسر آفریدند مثل ۸سال قبل والان هم به جای اینکه از اشتباهشون درس بگیرند قهر کردند یه کم به آینده بچه ها باید فکر کرد
تابناک نمیدانم چرا شما نظرهای مخالف عقل و انسانیت مثل رای ندادن را انتشار میدهید و بقیه پیام ها را نه،ولی این را بدانید که این گونه اعمال درست نیست و شما بالاخره باید پاسخگوی رفتار خود باشید،دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره،
از قیاسش خنده آمد خلق را
کلا رای بی رای .
قطعا روح حاج قاسم از این رفتار دخترش خیلی ناراحته، ایکاش دختر خانم این چنین رفتاری نمی کرد، معلومه عده ای از ساده گی دختره سوء استفاده می کنن، کاش این دختر خانم از همین حالا از تصمیمش منصرف بشه تا لطمه ای به بزرگواری، حرمت و محبوبیت حاج قاسم وارد نکنه و گرنه آخر این راه جز پشیمانی سودی نداره.
مگر اولادهای باکری ها و همت و کاظمی و ... چنین کاری کرده اند که این دختر خانم هم دست به چنین کاری زده؟
من که از رفتار نسجیده و خام این دختر خانم بشدت ناراحتم.
اقا چرا مریم میرزا خانی رو یس جمهور نمیکنید کل دنیا میشناس ایشون رو خانم سلیمانی سابقه اجرایی نداره ولی شورایی شهر شرکت میکنه و ری هم میاره ......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
مریم میرزاخانی فوت کرده
شما کجا زندگی می کنی؟!
دیگه برای همیشه رای بی رای مگه روزی که رفراندوم برگزار بشه
شعار رای من کو به رای بی رای و حالا هم به رفراندوم ختم شد
چقدر این مملکت تشنه خدمت داره.................
اگه اسم اینکار رانت نیست پس چیه؟ ماشالا لیست ائتلاف رانت بازاست!
چه میکنه این رانت پدر سلیمانی!
رانت برادر چمران...
رانت پدر شوهر دختر حدادعادل...
مزاری که روش فاتحه میخونی مرده توش نیست.والسلام
مگه اینعروسی نکرده تو لبنان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
نه اون یکی عروس لبنانی ها شده
خود حداد دراین میدان اضافیه
گیرم پدر بود فاضل

از فضل پدر ترا چه حاصل
جناب حداد عادل کی میخواهند بازنشسته شوند از وقتی من ۵ سالم بود تا الان مسئولیت دارن بعدم جناب حدادناعادل چرا تاوان شعار مرگ بر امریکایی که شما میگید رو من بدهم ولی خوشی های کشور امریکا برا فرزند شما باشد چرا روی حرف که میزنی واینمیسی مگه تو دشمن امریکا نیستی فرزندت در امریکا چه میکند واقعا تاسف اوره خدایا مردم ایران خیلی گناه دارن نجاتشون بده
افراد دیگری که بازیگر ویا ورزشکار بودند و رای آوردند مگر از مسایل شهری خیلی سر در میاوردند که حالا به دیگران پیله میکنید ؟ خجالت ،دیگه رنگ بازی را کنار بگذارید
اصلاح بفرمائید که ایشان ظرفیت شان را در اختیار شما قرار دادند نه شما . بصیرت ... اینکار با وجهه معنوی و جایگاه ملی وطنی و اخلاص بی بدیل سردار چه می کند با انقلاب و تفکر و اسلام و مکتب انقلابی دیده شده از سردار سلیمانی چه می کند و البته ایکاش حداقل نرجس خانم به این توجه می کردند که چه اینکه ایشان وجهه خودشان را نیز مورد سوال قرار دادند در اذهان مردم،
ای کار با بصیرت نبود این را با برداشت از نقل قول فاطمه خانم سلیمانی از پدرشان هم میشود فهمید
اینهایی ک در انتخابات شرکت نمی کنند احتمالا همانهایی هستند ک دوره قبل برای روحانی سینه چاک میکردند و مدیون همه مردم تنگ دست شدند، و حالا که دیگر غرور و تعصبهای بی موردشون نمی گذارد انتخاب درست را داشته باشن که واقعا مثبت باشه فرافکنی میکنند و ب رای ندادن تشویق میکنند..
نرخ تورمی که جناب همتی در دو سال و نیم ایجاد کرده در ۶۳ سال اخیر بی سابقه بوده حتی در دوران دفاع مقدس هم نداشتیم چنین چیزی دوم جناب همتی سانسورچی روحانی بوده چون طبق وظیفه بانک مرکزی آمارهایی که باید منتشر می شده توسط این نهاد را منتشر نکرد همچون نرخ تورم را! و ....
این افتضاحات فقط یکی از سردمداران و گذشته های روحانی است حضرات حالا از جیغ های بنفش خارج شدند و رای نمی دهم سر می دهند .. بله دیگه این را نگیر چی بگید
اما دختر سردار سهوا کار با بصیرت نکردند
رای برای اینه که کسی رو که مردم میخوان، مسئول باشه ، نه کسی که مسئولان میخوان بتونه فقط رای مردم باشه
کناره گیری ؟
مگه مردم مسخره شما هستند میان اینقدر وعده وشعار میدن بع کناره گیری وانصراف؟
بعد میگین چرا رای بی رای ؟
اگه انتخابات مهندسی شدست خوب بگید
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی