بازدید 5908

محبوبیت برانکو در فوتبال و رسانه‌های عمان

کد خبر: ۱۰۵۷۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰ 13 June 2021

روزنامه الوطن عمان در گزارشی پیرامون آخرین وضعیت تیم ملی این کشور در مرحله اول دور مقدماتی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ و در حالی که صعود این تیم تا حدود زیادی قطعی شده نوشت: با وجود شکست برابر قطر در اولین بازی، عملکرد خوبی داشتیم و در دومین مسابقه موفق به شکست افغانستان شدیم تا در آستانه صعود به دور بعدی رقابت‌ها قرار بگیریم. به نظر می‌رسد برانکو ایوانکوویچ توانسته به نخستین موفقیت مورد نظر دست یابد و پیروزی با هر نتیجه‌ای ما را بالاتر از دیگر تیم‌های دوم گروه‌های هشت گانه به مرحله بعدی می‌رساند.

رسانه‌های عمانی همچنین از عملکرد احمد کانو کاپیتان باسابقه تیم ملی این کشور که با نظر برانکو از فهرست تیم ملی خارج شد، اما با حضور در دوحه به تشویق همبازیان خودش برای موفقیت در این بازی‌ها پرداخته تمجید کردند و نوشتند: کانو نشان داد یک بازیکن و کاپیتان حقیقی است که حتی وقتی در ترکیب تیم جایی ندارد راهی کشور قطر شده تا همبازیانش را تشویق کند و به آن‌ها روحیه بدهد.

برانکو که تیمش را برای انجام آخرین مسابقه مقابل بنگلادش و صعود به مرحله نهایی دور مقدماتی آماده می‌کند در این خصوص اظهار داشت: از اینکه مردم عمان را خوشحال کردیم، خوشحالیم و امیدوارم مسیر خودمان را به درستی ادامه دهیم. همه تلاش خودمان را کردیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و این مسیر همچنان برای ما ادامه دارد. بازیکنان ما در این مسابقات مسئولیت‌پذیر بودند و باید با تمرکز کافی برای انجام مسابقه بعدی آماده شویم تا به مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی صعود کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر