بازدید 5132

شلیک‌های مرگبار زورگیران مسلح در البرز

کد خبر: ۱۰۵۷۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴ 12 June 2021

فرمانده انتظامی استان البرز، از دستگیری اعضای باند سارقان زورگیر مسلح با تلاش شبانه روزی و اقتدار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار عباسعلی محمدیان افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه در بخش «چهارباغ» که منجر به قتل دو نفر و مجروح شدن یک نفر شد، شناسایی و دستگیری عاملان قتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی ساوجبلاغ قرار گرفت.

وی ادامه داد: مرکز پیام پلیس آگاهی، از یک فقره سرقت مسلحانه یک دستگاه خودروی پراید خبر داد که وقوع تیراندازی و قتل راننده آن را در پی داشت و چند ساعت پس از این جنایت نیز حمله مسلحانه به دو راکب موتورسیکلت مخابره شد که در آن یکی از راکبان کشته و راکب دیگر موفق به فرار شد.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با توجه به اهمیت موضوع کارآگاهان پلیس آگاهی بلافاصله وارد عمل و با اشراف اطلاعاتی و انجام تحقیقات گسترده پلیسی موفق شدند دو نفر از قاتلان مسلح بخش چهارباغ را شناسایی و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه هر دو متهم را در کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع آخرین قتل در مخفیگاه شان در یکی از باغ های چهارباغ دستگیر کنند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده پس از روبه رو شدن با ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند، بنابراین لب به اعتراف گشودند و اذعان کردند که با تشکیل یک باند چهار نفره و تهیه یک قبضه سلاح گرم اقدام به زورگیری و سرقت‌های مسلحانه در استان البرز می‌کردند.

محمدیان ادامه داد: همدستان این دو متهم دستگیر شده که متواری بودند و یکی از آن ها دارای سوابق متعدد کیفری بود ،با تلاش شبانه روزی کارآگاهان در دو عملیات جداگانه دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی ساوجبلاغ منتقل شدند.

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، دو قبضه سلاح گرم و سرد، دو دستگاه موتورسیکلت و تعداد زیادی اموال سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز، با اشاره به این که تحقیقات تکمیلی در این باره ادامه دارد، بیان کرد: پلیس مقتدرانه با هرگونه ناامنی برخورد می کند و اجازه نمی دهد عده ای هنجارشکن، امنیت شهروندان را به مخاطره اندازند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست