بازدید 18243
۴
مقدماتی جام جهانی برای شاگردان اسکوچیچ به بازی سرنوشت ساز رسید

ایران بازهم کامبوج را ۲رقمی کرد و صدرنشین شد

سه گل تیم ملی در این بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و سه توپ بازیکنان ایران هم به تیر دروازه خورد تا شاگردان اسکوچیچ در شب جشنواره گل، در این دو زمینه هم هت‌تریک کرده باشند.
کد خبر: ۱۰۵۷۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳ 11 June 2021

تیم ملی فوتبال ایران با ترکیبی متشکل از بازیکنان اصلی و ذخیره با دیگر ضعیف ترین حریف مرحله مقدماتی جام‌جهانی را دو رقمی کرد و موقتا با پانزده امتیاز به صدر جدول رسید. عراق امشب به مصاف هنگ کنگ رفته است.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های ملی کامبوج و ایران در هفته هفتم مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های 2023 چین از ساعت 19 امروز (جمعه) در ورزشگاه ملی بحرین به مصاف هم رفتند که با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید.

ایران بازهم کامبوج را دو رقمی کرد و موقتا صدرنشین شد

علیرضا جهانبخش (16 - پنالتی)، شجاع خلیل‌زاده (23)، مهدی طارمی (27)، سور روتانا (32 - گل به خودی)، میلاد محمدی (58)، مرتضی پورعلی‌گنجی (63)، کریم انصاری‌فرد (78 - پنالتی)، کاوه رضایی (80 و 86) و مهدی قایدی (84) در این بازی برای ایران گلزنی کردند. همچنین سعید عزت‌اللهی در دقیقه 45 یک ضربه پنالتی را از دست داد.

سه گل تیم ملی در این بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و سه توپ بازیکنان ایران هم به تیر دروازه خورد تا شاگردان اسکوچیچ در شب جشنواره گل، در این دو زمینه هم هت‌تریک کرده باشند.

ترکیب تیم ملی کامبوج: کئو سوکسلا، کن چانسوفیاک، سوئوی ویسال، تس سامباس (52 - سیری بین)، لیم پیسوت، سینگ چانتیا، کوچ سوکوم‌فیاک (کوچ دنی)، سوس سوهانا، کئو سوکفنگ (46 - نورون مات)، سور روتانا و چنگ منگ.

ترکیب تیم ملی ایران: امیر عابدزاده، صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده (46 - مجید حسینی)، میلاد محمدی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی طارمی (46 - کریم انصاری‌فرد)، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش (68 - کاوه رضایی)، احمد نوراللهی (46 - میلاد سرلک)، علی قلی‌زاده و سعید عزت‌الهی (52 - مهدی قایدی).

داور: کیم جونگ هیئوک

ایران بازهم کامبوج را دو رقمی کرد و موقتا صدرنشین شد

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
این طرز بردن ارزش دارد؟ یک ملتی را ۱۰ بر صفر تحقیر کردن درست است؟ کمی بالغ شوید.
زهی خیال باطل،صدرنشین عراقه،امتیاز رفت و برگشت کامبوج از همه تیم ها کسر میشه
دلتون رو خوش نکنین، کره شمالی انصراف داده و بازیهای مقابل کامبوج محسوب نمیشه
کاش از این دست فرصت ها استفاده می شد و به بازیکنان و مربیان از قبل آموزش داده می شد که :
شرط مروت است ٬ بدون انکه به رخ حریفی چون کامبوج ( یا مالدیو) بکشند ٬ بجای انکه آنها را "گل باران " کنند ٬ با ایشان نرم و تکنیکی با تمرین تاکتیک های در قواره جهانی بازی کنند تا میلیون ها جوان کامبوجی سر خورده و افسرده و دلزده از این بازی جمعی زیبا ( فوتبال) نشوند.
میدانید اسلاف جوان های امروزی کامبوج در گذشته نه چندان دور گرفتار چه مصیبت هایی بودند؟ و چقدر جایگزینی فعالیت های ورزشی و فرهنگی در پیشگیری از تکرار چنان مصیبتها می تواند مو ثر باشد؟
ممکن است بفرمایید ٬ اونوقت اگر به دلیل تفاضل گل از جام جهانی دور بیفتیم چه کسی پاسخگو خواهد بود. بنده عرض خواهم کرد:
میلیونها جوان کامبوجی در کوتاه مدت
میلیاردها انسان نظاره گر در میان مدت
و میلیونها هم میهن در دراز مدت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار