بازدید 8093
بازتاب

حمله مجدد نماینده مجلس به تاج و غرامت ویلموتس

کد خبر: ۱۰۵۷۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲ 10 June 2021

رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت: مسببان پرونده ویلموتس از چرخه فوتبال بیرون رفتند، اما هنوز هستند نفراتی از آنها که به صورت مخفیانه کار می‌کنند و خط می‌دهند و این به فوتبال آسیب می‌زند.

به گزارش تابناک ورزشی، محمدمهدی فروردین، در حاشیه مسابقات فوتبال انتخابی المپیک ناشنوایان،‌ درباره پیروزی تیم ملی مقابل بحرین و دیدار مقابل عراق اظهار داشت: هفته قبل هم اینجا در خدمت ملی‌پوشان بودم و نظرم را درباره نتایج تیم ملی با وجود گرفتن میزبانی گفتم. آنقدر در کشور استعداد داریم که نگران بازی‌های این مدلی نباشیم، اما ورزشکاران از ما انتظار دارند، در روزهایی که باید از حق‌شان دفاع کنیم. مطمئناً تیم ملی از بازی با عراق هم سربلند بیرون می‌آید. بازی با بحرین سخت و دشوار بود، اما بازیکنان طوری تمرکز داشتند که می‌دانستند دعای 85 میلیون ایرانی بدرقه راه آنهاست و قلب‌شان برای آنها می‌تپد. بازیکنان هم پاسخ محبت مردم را با برد مقابل بحرین دادند و ان‌شاءالله برد مقابل عراق هم خوشحالی آنها را دوچندان خواهد کرد.

حمله مجدد نماینده مجلس به تاج و غرامت ویلموتس

وی افزود: ما از همینجا برای بازیکنان تیم ملی دعا می‌کنیم و آرزوی موفقیت داریم. هر نتیجه‌ای رقم بخورد، معتقدم ما بهترین ورزشکاران دنیا را داریم. با توجه به اینکه نتوانستیم تا به اینجا برنامه ریزی خوبی برای ورزش کشور داشته باشیم تا ورزشکاران‌مان با فراغ بال در رویدادهای آسیایی و جهانی شرکت کنند. امیدوارم روزی برسد که شایسته سالاری باشد و همه چیز سر جای خودش باشد و عدالت مدنظر مردم در سطح جامعه به خصوص ورزش صورت بگیرد.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی درباره شرایط این روزهای استقلال و پرسپولیس و مشکلاتی که فرهاد مجیدی به آن اشاره کرده یا بدهی‌های بزرگ پرسپولیس گفت: این مسئله به سؤ مدیریت و ناکارآمدی مدیران باز می‌گردد. چندین سال از انقلاب می‌گذرد و ما تاکنون نتوانستیم مدیری تخصصی در سطح کلان در ورزش داشته باشیم. تمام اتفاقات و چرخه‌های مدیریتی در ورزش ما حزبی و رابطه‌ای است که به ورزش آسیب می‌زند. تا زمانی که این راه را برویم، راه به جایی نمی‌بریم. هواداران استقلال و پرسپولیس، بازیکنان و مربیان دو تیم سرمایه‌های کشور هستند و مگر می‌شود از آنها غافل باشیم؟ تک تک ما باید به این مسائل و مشکلات پاسخ بدهیم. با احساسات هواداران بازی می‌شود و نیاز است که ورزش و مدیریت ورزش کشور جراحی شود.

فروردین با بیان اینکه ما در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستیم و ان‌شاالله مردم با حضور پای صندوق فرد اصلحی را انتخاب کنند، تصریح کرد: اکنون مردم دنبال مبارزه با فساد هستند و تا چه زمانی باید این بی عدالتی را تحمل کرد؟ چرا امروز باید به ستاره‌ای مثل علی کریمی آنقدر بی احترامی کنیم که حتی حاضر نشود در صحنه‌های ورزشی حضور پررنگ داشته باشد؟ فقط شعار می‌دهیم و سرمایه‌سوزی می‌کنیم و سرمایه‌های ملی را از دست می‌دهیم که خودمان حضور داشته باشیم. در کل دنیا چند علی دایی داریم؟ علی دایی در 8 سال اخیر کجا جایی برای حضور داشته باشد و تا زمانی که این تفکر وجود داشته باشد، نمی‌شود.

وی درباره اینکه مردم از ارگانی مانند مجلس هم انتظار برخورد دارند و ماجرای پرونده مارک ویلموتس چه شد و چه برخوردی با مقصران آن شد، گفت: از روز اولی که وارد مجلس شدیم، به صورت جدی این پرونده را دنبال کردیم. مسببان این پرونده از چرخه فوتبال بیرون رفتند، اما هنوز هستند نفراتی از آنها که به صورت مخفیانه کار می‌کنند و خط می‌دهند و این به فوتبال آسیب می‌زند. در مواردی دست ما بسته است، اما تا جایی که دست ما بود، مقصران را شناسایی کردیم، اسناد را تحویل دادیم، کمیسیون اصل 90 بررسی کرد و این مسئله در اختیار مقامات قضایی است، پرونده باز است و به زودی هم به آنها رسیدگی می‌شود.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما چه کار باید کنیم که این اتفاق رخ ندهد؟ نمی‌شود که به بیت‌المال آسیب بزنیم و بعد رسیدگی کنیم. ما باید پیشگیری کنیم و پیشگیری هم زمانی است که برویم افراد و چهره‌های با سابقه ورزشی را بیاوریم که برای کشور افتخار آفریدند و از آنها و مدیران ورزشی استفاده کنیم. این مستلزم آن است که مردم بیایند و پای کار باشند تا شاهد عدالت تمام عیار در حوزه ورزش باشیم و به تبع آن بتوانیم از ورزشی که مردم با آن زندگی می‌کنند و نشاط آور است، لذت ببریم.

وی در مورد بحث خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: قدم اول در این راه شفافیت است. ما وقتی هنوز اطلاع نداریم چه اتفاقاتی در این باشگاه می‌افتد، چطور می‌توانیم ادعای خصوصی‌سازی کنیم؟ آقایان از یک سمت می‌گویند ما تمام مراحل خصوصی‌سازی را انجام دادیم ولی دو روز پیش یک نفر محرمانه به من نامه زده که مالک ورزشگاه درفشی‌فر ما 10 نفر هستیم! ادعا می‌کنند که ما سند صادر کردیم ولی اسنادی که آقایان هم به ما ارسال کردند معتبر است. تا کی می‌خواهیم مردم را فریب دهیم. دولت هشت سال است که شعار می‌دهد می‌خواهد خصوصی‌سازی کند. اصلاً چنین چیزی شدنی نیست تا زمانی که این افراد در رأس ورزش هستند، مگر اینکه افرادی بیایند که دلسوز ورزش باشند و ابتدا شفافیت را در عمل نشان دهند و بعد گام بعدی خصوصی‌سازی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار