بازدید 4678

تصادف زنجیره‌ای در مریوان با یک کشته و ۲۳ زخمی

مدیر شبکه بهداشت و درمان مریوان کردستان گفت: تصادف زنجیره‌ای پنج دستگاه خودرو سنگین و سبک در این شهرستان منجر به فوت یک نفر و زخمی شدن ۲۳ نفر دیگر شد.
کد خبر: ۱۰۵۶۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 09 June 2021

به گزارش «تابناک»، منصور فیضی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این حادثه رانندگی در هفت کیلومتری مسیر مریوان- باشماق و در نزدیکی روستای "کولان" این شهرستان روی داد و در آن یک دستگاه مینی‌بوس با دستگاه تریلی برخورد کرد و به دنبال آن سه دستگاه خودرو سواری نیز به هم برخورد کردند.

وی اضافه کرد: مصدومان این حادثه با استفاده از چهار دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی، ۲ دستگاه آمبولانس جمعیت هلال احمر، ۲ دستگاه آمبولانس خیرین و یک دستگاه آمبولانس سپاه پاسداران به بیمارستان بوعلی این شهر منتقل شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مریوان گفت: یکی از مصدمان این حادثه به علت شدت جراحت جان خود را از دست داد و ۲ نفر دیگر که در وضعیت وخیمی قرار دارند برای مداوا به سنندج اعزام شدند و مابقی مصدومان در بیمارستان بوعلی مریوان تحت درمان قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه پزشکان و کادر درمان این بیمارستان تمام توان خود را برای مداوای مصدومان به کار می‌گیرند، از شهروندان خواست از جمع در جلو بیمارستان بوعلی و خیابان‌های منتهی به این بیمارستان خودداری کنند.

علت اصلی این حادثه رانندگی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان در دست بررسی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر