بازدید 5922

حسن‌نصرالله: تجاوز به قدس به‌منزله جنگ منطقه‌ای است

سید حسن نصرالله به مناسبت سی‌امین سالگرد تاسیس شبکه المنار سخنرانی کرد و به بررسی رسالت این شبکه در طول فعالیت رسانه‌ای خود و نیز دیگر رویداد‌های لبنان و منطقه پرداخت.
کد خبر: ۱۰۵۶۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷ 08 June 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از سایت شبکه المنار، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در اظهاراتی بعد از شایعاتی درباره وخیم بودن حالش و گمانه‌زنی‌ها درباره ابتلایش به کرونا گفت: به محبت محبین می‌بالم و به آن‌ها اطمینان دارم. من با آن‌ها و بین آن‌ها هستم ما ان شاء الله با هم این مسیر را ادامه خواهیم داد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: همچنان امیدا دارم و آرزویم این است که با هم در مسجد مبارک الاقصی نماز بخوانیم.

دبیرکل حزب‌الله لبنان افزود: ما به جد تلاش می‌کنیم تا به معادله‌ای برسیم که براساس آن تجاوز به قدس به منزله جنگ منطقه‌ای است. اولین کمک در معادله جدید از جانب یمن عزیز است.

وی اظهار کرد: روشن است که فلسطینی‌ها به حمایت از قدس مصمم هستند و امت باید در موضع خود در جهت حمایت از آن‌ها باقی بمانند. قدس و مسجد الاقصی مساله کل امت هستند و کل امت باید به مقابله با هر آنچه در مسجد الاقصی و قدس رخ می‌دهد، بپردازند.

سید حسن نصرالله ادامه داد: بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل در نتیجه بحرانی که دچارش شده احتمالا سراغ هر راه حل احمقانه‌ای برود و باید این مساله را دنبال کرد. ما مقابل دشمنی کینه‌جو، احمق و بحران زده هستیم که ممکن است از تنگنای داخلی فرار رو به جلو انجام دهد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان تصریح کرد: ما امروز مقابل شکست بهانه و بزرگترین گروه‌های تجاوز علیه یمن هستیم و آن‌ها امروز دنبال راه خروجی هستند که آبرویشان را حفظ کند. گروه‌های متخاصم می‌خواهند هیئت یمنی مذاکره کننده تحت فشار فقر و محاصره بماند تا امتیازدهی کند. آمریکا وقتی خود را به عنوان میانجی‌گر برای ایجاد راه حلی در یمن معرفی می‌کند در واقع دنبال فریبکاری و گمراه سازی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار