بازدید 11044
۶

بازداشت یک اینستاگرامی که علیه کاندیداها می‌نوشت

پلیس در اعلام مهمترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته از شناسایی و دستگیری فردی خبر دارد که اقدام به تشویش اذهان عمومی و انتشار مطالب تنش‌زا در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری در فضای مجازی می‌کرد.
کد خبر: ۱۰۵۶۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹ 08 June 2021

 

به گزارش تابناک و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اکبر نصرتی رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌غربی در تشریح این خبر افزود: فردی که مطالب تنش‌زایی در خصوص انتخابات در فضای مجازی انتشار داده بود، شناسایی و به دست قانون سپرده شد.

وی ادامه داد: با رصد و پایش شبانه‌روزی و مستمر کارشناسان این پلیس، صفحه اینستاگرامی با محتوای مطالب تنش‌زا در خصوص انتخابات، شناسایی شد. با توجه به اینکه این موضوع می‌توانست موجب تشویش اذهان عمومی شود، موضوع به صورت جدی و ویژه در دستور کار قرار گرفت که پس اقدامات فنی و پلیسی گرداننده صفحه اینستاگرامی مذکور شناسایی و برای سیر مراحل قانونی، تحویل مقامات قضایی شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه قبل از بارگزاری، نشر و بازنشر مطالب در فضای مجازی، باید از صحت و سقم آن اطمینان حاصل کنیم، گفت: فرد خاطی در مواجهه با ادله پلیس عمل خلاف قانون خود را بی‌اطلاعی از مصادیق تخلفات انتخاباتی اعلام کرد.

سرهنگ نصرتی خاطر نشان کرد: تشویش اذهان عمومی، سیاه‌نمایی و بیان مطالب خلاف واقع علیه کشور، ایجاد اختلاف بین اقشار جامعه از مصادیق تخلفات انتخاباتی بوده و برابر قانون با خاطیان برخورد خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۶
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

يعني كانديدا شدن هم معصونيت قضايي مياره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چه جالب
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
آزادی بیان و عقیده موج میزنه!
رای بی رای
از اون چینیه که تو اینستاگرام عکس های خلاف عفت عمومی میذاشت چخبر؟ آزاد شد؟
به نظر میاد هر کسی خواست عضو شبکه های اجتماعی بشه باید صلاحیتش توسط شورای نگهبان بررسی بشه بعد اجازه عضویت پیدا کنه.
اصلا بچه همینی که به دنیا اومد باید شورای نگهبان صلاحیتش برای زندگی رو تایید کنه. چرا باید بیت المال مسلمین صرف زندگی افرادی بشه که با میدان زاویه دارند
بگیرید مارا ما گرفتار تر می شویم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل