بازدید 8580
محسن هاشمی در جمع خبرنگاران:

جبهه اصلاحات لیست شورای شهر منتشر می‌کند

رئیس شورای شهر تهران گفت: درباره شرکت جبهه اصلاحات در انتخابات شوراها تصمیماتی گرفته شده و به زودی لیست مورد نظر براساس نظر نمایندگان احزاب تایید و منتشر می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۶۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰ 08 June 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از مهر، محسن هاشمی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به اینکه امروز در شورای شهر از سازمان آتش نشانی به دلیل تلاش در اطفای حریق پالایشگاه نفت تهران تقدیر شد از بررسی باغ و غیر باغ بودن ۱۳ پلاک ثبتی خبر داد. اوگفت: همه مصوبات شورای شهر برای فرمانداری می‌فرستیم و برخی مثل موضوع تحقیق و تفحص و باغات جهت اطلاع فرستاده می‌شود.

وی درباره رد صلاحیت برخی اعضای شورای شهر برای دوره ششم شورای شهر تهران گفت: این را شنیده‌ام چون بررسی نکردم نمی‌توانم نظر بدهم.

هاشمی گفت: درباره شرکت جبهه اصلاحات در انتخابات شوراها تصمیم گرفته شد و لیست ارائه می‌دهیم و به زودی این لیست براساس نظر نمایندگان احزاب تأیید و منتشر می‌شود.

رئیس شورای شهر تهران درباره انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: شخصیت‌ها و احزاب می‌توانند از کاندیداها حمایت کند اما هنوز جبهه اصلاحات درباره حمایت از کاندیدای خاص نظری را اعلام نکرده و از هیج کاندیدایی تاکنون حمایت نکرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی