بازدید 11642

عربستان با ۸۰۰ میلیاد درسال میزبان سوپرجام اسپانیا تا ۲۰۲۹

در حالی‌که فدراسیون فوتبال ایران برای مخارج جاری خود دست کمک به سوی دولت دراز می‌کند تا ۵۰ میلیارد از هزینه‌هایش را تامین کند، سعودی‌ها حدود ۱۶ برابر این پول را فقط برای میزبانی سوپرجام اسپانیا خرج کردند!
کد خبر: ۱۰۵۶۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶ 07 June 2021

در حالی‌که فدراسیون فوتبال ایران برای مخارج جاری خود دست کمک به سوی دولت دراز می‌کند تا ۵۰ میلیارد از هزینه‌هایش را تامین کند، طبق اعلام روزنامه مارکا عربستان تا سال ۲۰۲۹ میزبانی سوپر جام اسپانیا را برعهده خواهد داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از مارکا، در سال های اخیر، کشور عربستان میزبان رقابت های بزرگی بوده و به نظر می رسد که سران ورزش این کشور با میزبانی رقابت های بزرگ به دنبال پیشرفت فوتبال خود هستند.

فدراسیون فوتبال عربستان قراردادی با فدراسیون فوتبال اسپانیا امضا کرد که به موجب آن سوپرجام اسپانیا تا سال ۲۰۲۹ در عربستان برگزار خواهد شد.

طبق اعلام مارکا عربستان سالانه 30 میلیون یورو برای میزبانی این رقابت پرداخت خواهد کرد که طبق ارزش پول امروز ایران معادل ۸۰۰میلیارد تومان می‌شود. پولی که شاید کل فوتبال کشورمان در یک سال هم معادل آن هزینه نداشته باشد.

عربستان با ۸۰۰ میلیاد درسال میزبان سوپرجام اسپانیا تا ۲۰۲۹

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
اونا مدیران درست و حسابی دارن ! که لاقل طرف میتونه انگلیسی حرف بزنه ! دوران عرب جاهلیت گذشته ، متاسفانه الان در ایران دوران جاهلیت مدیران بی کفایت شده ...
عوضش ما هر روز یک موشک جدید میسازیم ! و بحرین میزبانی فوتبال رو که حق مسلم ما بود میبره تو خاک به قول یکی از بزرگان نقطه ای خودش !!
هموطن عزیز ۸۰۰ میلیاردی که عربستان برای یک سال سوپر جام اسپانیا پرداخت میکنه برابر با یک سی ام پول غارت شده مردم مستمند ایران که توسط یکی از اختلاس گران دزدیده شده میباشد و در ملبورن استرالیا انگل اغا به خرید مال و ساختمان مشغول است یعنی با فقط یک فقره دزدی این موجودات امکان سی سال برگزاری سوپر جام اسپانیا در کشور عزیز ما ایران وجود داشت بجای افسوس خوردن دزدان این مملکت که از مصونیت و پشتوانه قوی برخودارند در مقابل ملت باید جوابگو باشند.
بعد از 43 سال به این نتیجه رسیدیم که دلارهای نفتی و غیر نفتی را ما به باد دادیم و شیخ نشینهای عربی با همین دلارهای نفتی کشورشان را آباد و بر دنیا با پولشان تسلط دارند مسیولان ما بجز حرفهای دهن پر کن و ایده های دست نیافتنی چیزی برای این ملت نداشته اند همین اعراب که اول انقلاب به فکر بیداری آنها بودین با پول نفتی که ما بباد داده ایم در دنیا حکمرانی می کنند کل برندهای مهم را در اختیار دارند در تمام برندها و بنگاههای خبری تاثیر دارند اگر یک دهم کارهایی که آنها به میل خودشان بدون اعتراض جهانی می کنند ما می کردیم حالا نابود شده بودیم چون مسئولان ما راه درست نرفته اند
پول نفت عربستان یا اینطوری هزینه می شود و یا ترامپ با نشان دادن تصویر تجهیزات نظامی به عربستان اسلحه می فروشد و یا خرج تشکیل داعش و کشتار مردم منطقه و بمباران مردم یمن می شود. البته کاباره ها و هتلهای بسیار لوکس و گران قیمت جهان هم محل دیگری برای خرج کردن پول فراوان نفت عربستان است.
صدبرابرش رو از طریق تبلیغات بدست می آورند

نگران جیب سعودی ها نمیخواهد باشید

شمایید که با دنیا ارتباط ندارید و کشور رو تبدیل به کره شمالی کرده اید
پیشرفت فوتبال کجا بود بابا. پول زیادی که داشته باشی، حاتم بخشی هم می کنی. این گاو شیر ده که نباید فقط آمریکا بدوشه. ای کاش ما هم می تونستیم بدوشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
بد نیست شما کمی روی ادبت کار کنی
کشور ما هم گاو شیرده است ولی برای چین و روسیه با برگه ایران بازی می کنند و از جهان امتیاز می گیرند. و دست آخر ما میمونیم و یک کشور که از ثروت خالی شده و غرق در فقر و بیکاری است
ماهم اقازاده ها میبرند کیف میکنند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی