بازدید 15553
۴

برای عنابستانی در ۳ مورد قرار مجرمیت صادر شده

رئیس پلیس تهران بزرگ درباره آخرین روند رسیدگی به پرونده درگیری نماینده مجلس با سرباز راهور گفت: قرار مجرمیت برای این نماینده صادر شده، آقای عنابستانی طبق کیفرخواست در سه مورد مجرم شناخته شده و ما نیز از مسیر قانون به جد موضوع را دنبال می‌کنیم.
کد خبر: ۱۰۵۶۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵ 07 June 2021

به گزارش «تابناک»، سردار حسین رحیمی در گفتگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده درگیری نماینده مجلس (علی اصغر عنابستانی) با سرباز راهور اظهار کرد: این پرونده از ابتدا توسط پلیس تهران در حال پیگیری است، چون به سرباز راهنمایی و رانندگی تهران تعرض شد.

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: قرار مجرمیت برای این نماینده صادر شده، آقای عنابستانی طبق کیفرخواست در سه مورد مجرم شناخته شده و ما نیز از مسیر قانون به جد موضوع را دنبال می‌کنیم.

این مقام انتظامی تصریح کرد: وظیفه ما دفاع و صیانت از مأموران خدوم و زحمت‌کشمان است، چندی پیش نیز یکی از مأموران پلیس راهور به خاطر تذکر به تعدادی از اوباش مبنی بر عدم تردد با موتورسیکلت در تونل، مورد ضرب و شتم قرار گرفت که متهمان را در مدت ۴۸ ساعت شناسایی و بازداشت کردیم در صورتی که از آن‌ها هیچ سرنخی وجود نداشت.

وی خاطرنشان کرد: این رفتار‌ها و برخوردها، صحیح نیست، چه می‌خواهد برخورد و رفتار از طرف یک نماینده یا یک شهروند عادی صورت گیرد، باید حرمت فردی را که در ساعت‌های طولانی، در سرما، گرما، هوای آلوده و شرایط کرونایی به مردم خدمت می‌کند، نگه داریم.

به گزارش تسنیم، علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار در مجلس، سه بهمن ۹۹ در حال عبور از خط ویژه به‌دلیل نداشتن برگ تردد با یک سرباز راهور درگیر شد، این اتفاق واکنش‌های زیادی را در پی داشت تا جایی که ستاد کل نیرو‌های مسلح نیز به موضوع ورود پیدا کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۶
انتشار یافته: ۴
این شد حرف حساب قانون باید برای همه یکسان اجرا شود
پاسخ ها
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
وطنم پاره تنم


درود بر سربازان وطن
اگر هر پرونده اینقدر زمان ببرد و بعدش هم مختومه شود دیگر نه کسی فرزندش را به سربازی می فرستد و نه اعتمادی به سیستم پلیس و قوه قضایی خواهد بود چون اقازاده است و یا نماینده مجلس و یا حتی دادستان باید مانند فرد عادیباید با انها برخورد شود اما متاسفانه اینطور نیست چون موارد زیادی بودند و لی اقدامی نشد و این مورد هم رفت ته سف بقیه پرونده ها
ما منتظر محکومیت این ادم هستیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل