بازدید 8628
۲

کمپین معلمان برای رفع تبعیض

معلمان کشور با ایجاد کمپینی در فضای مجازی، خواستار افزایش اعتبار رتبه بندی شدند.
کد خبر: ۱۰۵۵۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹ 03 June 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، معلمان و فرهنگیان شاغل و بازنشسته، با پیوستن به کمپینی در فضای مجازی، خواستار رفع تبعیض میان معلمان و کارمندان سایر وزارتخانه‌های دولت شدند.

آنها می‌گویند: باید دریافتی معلمان با کارمندان رسمی سایر وزارتخانه‌های دولت برابر شود؛ تنها در آن زمان است که می‌توانیم ادعا کنیم همسان‌سازی و رفع نابرابری کامل نتیجه داده است.

معلمان در عین حال، خواستار افزایش بودجه رتبه بندی حداقل به اندازه‌ی ۳۰ هزار میلیارد تومان شدند؛ آن‌ها می‌گویند: ۱۵ هزار میلیارد تومانی که دولت پیش‌بینی کرده به هیچ وجه مکفی نیست و نمی‌تواند دریافتی معلمان کشور را به اندازه‌ی لازم افزایش دهد.

به گفته‌ی آنها، برای رفع کامل تبعیض و برای اینکه مطالبات همه‌ی فرهنگیان از جمله معلمان بازنشسته برآورده شود، اعتبار رتبه بندی باید حداقل ۳۰ هزار میلیارد تومان باشد و اکنون وظیفه‌ی نمایندگان مجلس است که در بررسی نهایی لایحه‌ی رتبه بندی، اعتبار را افزایش داده و به مقدار کافی برسانند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۲
واقعا حقوق معلمان بسیار ناچیز و نا عادلانه است و دلیل بی انگیزگی در پرورش مطلوب نسل آینده ساز
معلمان حقوق شون از خيلي از كارمندان بالاتره. فكري به حال كارمندان اداره كار انجام دهيد كه كف حقوق كارمندان دولت را مي گيرد . من با چهارده سال سابقه و رسمي و فوق ليسانس حكم حقوقي ام 4900 مي باشد كه بالتبع دريافتي ام از حكمم كمتره .
لطفا فيش حقوق كارمندان اداره كار را با ساير ارگان ها مقايسه فرماييد تا متوجه تفاوت آن بشود و بهتراست به آموزش و پرورشيان هم نشان داده شود . هيچكس صداي ما را نمي شنود و هيچ رسانه ايي براي ما مشكلات را مطرح نمي كند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست