بازدید 6786

یک تروریست خطرناک در عراق دستگیر شد

سازمان اطلاعات نظامی عراق روز سه شنبه از دستگیری یک تروریست خطرناک که عامل انتقال خودرو‌های بمب گذاری شده به الانبار و بغداد و انتقال خانواده‌های داعش به سوریه بوده است، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۵۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۲ 02 June 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سازمان اطلاعات نظامی عراق روز سه شنبه از دستگیری فردی که مسئول وارد کردن خودرو‌های بمب‌گذاری شده به عراق و قاچاق خانواده‌های داعش به سوریه بوده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، این اداره در بیانیه‌ای اعلام کرد: اداره اطلاعات نظامی عراق به تازگی خبر از بازگشت یکی از تروریست‌های خطرناک از یکی از کشور‌های همجوار را داد که مسئول وارد کردن خودرو‌های بمب‌گذاری شده به الانبار و بغداد و همچنین مسئول انتقال خانواده‌های داعش به سوریه با همکاری برادرش بوده است.

در ادامه بیانیه آمده است: به دنبال این اطلاعات یک تیم عملیاتی مرکب از نیرو‌های اطلاعات نظامی، اطلاعات تیپ پیاده نظام ۳۹ و اطلاعات هنگ سوم نظارت بر تحرکات تروریست‌ها و ورود آن به الانبار تشکیل شد و با مشخص کردن مکان اختفای این تررویست در منطقه سوق الرمادی، کمینی محکم را نصب و او را دستگیر کردند.

در پایان بیانیه آمده است: تروریتس مذکور بر اساس ماده ۴ تروریسم، یکی از مهم‌ترین افراد تحت تعقیب دستگاه قضایی عراق بوده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر