بازدید 19315

آخرین آمار کرونا در ایران تا دهم خرداد/ عبور جان باختگان کووید ۱۹ در ایران از مرز ۸۰ هزار تن

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۴ میلیون و ۱۶۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۱۱ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۱۶۰ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۵۵۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱ 31 May 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۳ میلیون و ۶۴۳ هزار و ۳۵۶ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۵۲۲ هزار و ۷۰۷ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۴ میلیون و ۱۶۶ هزار و ۶۳ دوز رسیده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر اساس اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۴۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۱۱۵۴ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به دو میلیون و ۹۱۳ هزار و ۱۳۶ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۲۱۷ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۸۰ هزار و ۱۵۶ تن رسیده است و تا به امروز نیز خوشبختانه ۲ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۶۸۴ تن بهبود یافته‌اند.

همچنین ۴۱۶۰ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و تاکنون هم ۱۹ میلیون و ۹۳۶ هزار و ۵۴۸ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۳ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۱۴ شهر در وضعیت نارنجی و ۲۲۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان کاهش ۳.۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۶.۸ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۳ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
کرونا یک دروغ بزرگ توسط غربی‌ها است. امیدوارم که با عبور از دولت فعلی که نگاهش به غرب است و به ارزش‌ها به قدر کافی باور ندارد دولت آینده ما را از دستمایه بودن غربی‌ها نجات دهد و تمام مردم را به سرکار و چرخش چرخ‌های اقتصادی فرابخواند و مرگ‌های معمولی که ناشی از آنفلوانزا هست و همواره بوده است را به عنوان دروغ بزرگ کرونا باور نکند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
????????
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
دکتر میشه بیشتر توضیح بدی من شما رو درک نمیکنم وقتی میگید این دروغ بزرگه!!! بهر حال هر کدوم از ما تو این کرونایی لااقل یکی از اعضای خانواده هامون مبتلا شدن و وضعیت اونها رو دیدیم و اصلا یک آنفولانزای ساده نیست و هیچ وقت اینقدر مرگ معمولی نداشتیم .یا شاید برای شما مرگ افراد اینقدر معمولیه. با ارزشها هم در این مورد کاری از پیش نمیبریم
ناشناس
| Finland |
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
شفای عاجل از درگاه خداوند متعال برای شما هموطن گرامی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
حتما باید خودت مبتلا شوی تا‌ باورکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
علی انصاریان و مهرداد میناوند و جوانان دیگر که فوت کردند
مرگ ناشی از آنفولانزا بوده؟
ناشناس
| Malaysia |
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
وقتی واقعیت بسیار بزرگ و تلخ باشد، راحتترین کار انکار آنست..
وآنکه اینکار ندانست... در انکار بماند
شما حالت خوبه؟
قبل از غربی ها چینی ها وجود بیماری را اعلام کردند. ۳/۵ میلیون نفر در دنیا از این بیماری مرده اند. وضعیت هند را هم لابد نشنیدی! از کسانی مبتلا شده اند بپرس چه کشیدند؟ احتمالا تا خودت مبتلا نشوی باور نمی کنی.
دکتر از روغن بنفشه تبریزیان چه خبر
1154 تعداد بستری دیروز بوده. امروز 1388 نفر.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست