بازدید 9442

زمان آغاز پخش فیلم های مستند کاندیداها

پخش اولین سری از فیلم های مستند کاندیداهای سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری از روز دوشنبه 10 خردادماه آغاز می شود.
کد خبر: ۱۰۵۴۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹ 29 May 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، طبق جدول قرعه کشی شده برنامه‌های نامزد‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، هر کاندیدا می‌تواند ۲ مستند از خود با مدت زمان ۳۰ دقیقه برای پخش آماده کند.

بنا بر این گزارش، این مستند‌ها هرکدام ۳۰ دقیقه زمان دارند و ساعت ۲۰ از شبکه یک سیما روانه آنتن خواهند شد. اولین مستند روز دوشنبه -۱۰ خردادماه- پخش می‌شود و به امیرحسین قاضی زاده اختصاص خواهد داشت.

دومین مستند متعلق به عبدالناصر همتی است و سومین مستند نیز به محسن رضایی اختصاص دارد. چهارمین مستند درباره سعید جلیلی خواهد بود و پنجمین اثر نیز با موضوع زندگی حجت الاسلام رئیسی پخش خواهد شد. محسن مهرعلیزاده و علیرضا زاکانی نیز به ترتیب نفرات بعدی هستند که فیلم‌های مستند راجع به آن‌ها روانه آنتن خواهد شد.

همچنین دور دوم این فیلم‌های مستند با یک روز وقفه و پس از برگزاری اولین مناظره با همین ترتیب از هجدهم خردادماه پخش خواهد شد. با این تفاوت که در روز‌های ۲۱ و ۲۵ خردادماه نیز مستند‌ها به دلیل پخش مناظره میان کاندیدا‌ها پخش نخواهند شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر