بازدید 14506

آخرین آمار کرونا در ایران تا ششم خرداد/ ۱۶۵ بیمار دیگر جان باختند

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۳ میلیون و ۴۹۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۹ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۴۷۵ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۵۴۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ 27 May 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۳ میلیون و ۵ هزار و ۶۳۲ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۴۹۳ هزار و ۹۳۱ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۳ میلیون و ۴۹۹ هزار و ۵۶۳ دوز رسیده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر اساس اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۹ هزار و ۹۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۱۳۲۲ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به دو میلیون و ۸۷۵ هزار و ۸۵۸ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۶۵ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۷۹ هزار و ۳۸۴ تن رسیده است و تا به امروز نیز خوشبختانه ۲ میلیون و ۳۹۶ هزار و ۵۴۰ تن بهبود یافته‌اند.

همچنین ۴۴۷۵ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و تاکنون هم ۱۹ میلیون و ۴۳۰ هزار و ۲۴۹ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۸ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۳۳ شهر در وضعیت نارنجی و ۲۰۷ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان با کمی کاهش ۳.۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۶.۸ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۳ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
بسیار زیبا.....تا بیست روز دیگه چند نفر بر اثر کرونا متولد میشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
حدود 20 میلیون رای قراره از صندوق ها بیرون بیاد
چی شد قرار بود واکسن روسی تولید ایران اردیبهشت ماه بیاد بیرون ۶۰ میلیون هم از روسیه خرید کرده بودن ...دو میلیون هم از قبل خرید کرده بودن...
خرداد هم ۶ شد و خبری از واکسن های متعدد داخلی نشد !!؟
با سلام
وزارت بهداشت متاسفانه واکسیناسیون بازنشستگان کار کرده با 30 سال کار که با بیماریهای مختلف مواحه اند رها کرده وبه گروه های با الویت کمتر توجه دارند مثل استادان معلمین....وغیره.
لطفا به مدیران بفرمایید که آسیب پذیری ونقص ایمنی بازنشستگان را توجه نمایند.
ممنون
پاسخ ها
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
مردمانی که اولویت ها را نشناسند محکوم به فنا هستندکمی مطالعه کن ببین کشورهایی که به اساتید و معلمان بها دادند به کجا رسیده اند و بر عکس.بین اقشار مردم تفرقه ننداز. دست تان رو شده. باز نشستگان نماد امیدواری جوانان هستند و همانند اقشار دیگر به بهترین وجه باید به مشکلات و معیشت شان پرداخته شود.
انشاء الله دولت آینده با علم به اینکه بیماری کرونا دروغی بیش نیست بدون نیاز به تزریق واکسن‌های دروغین و بیماری‌زا تمام محدودیت‌ها را لغو و تمام مراکز را برای چرخش اقتصاد مملکت بازگشائی کامل می‌کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
خخخخخخخ
ستاد آمارسازی روند کاهشی و کندتر کنه چون زودتر از موعد به صفر میرسه قراره روز انتخابات باشه.
تا انتخابات این آمار فوتی ها صفر و شاید هم به لطف این وزیر بانمک منفی بشه !!!!!
فعلا که تموم مردم ایران دارن میمیرن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر