بازدید 15776
قاضی‌ زاده هاشمی در نشست خبری

سه روزه می‌توان مشکل بازار سرمایه را حل کرد/کاندیدای پوششی نیستم/ نمیخواهم جهانگیری وار عمل کنم/برای تحول امدم

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، روز چهارشنبه در نشست خبری گفت: چهار دهه است ملت ایران در گذرگاه‌های سخت قرار گرفته و امید است نخستین دولت در گام دوم انقلاب دولت تحولی باشد. «دولت سلام» آمده است تا به جوانان و عزم ملت ایران سلام کند تا با همراهی مردم مسیر اشتباه را اصلاح و نقاط قوت را تقویت کند. با استفاده از تجارب و ظرفیت خود و استفاده از تجارب جهانی یک رویکرد جدید در پیش گیرد.
کد خبر: ۱۰۵۴۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶ 26 May 2021

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، کاندیدای ریاست جمهوری ۱۴۰۰، پیش از ظهر امروز در نشست خبری، با بیان اینکه دولت سلام، اولین سلامی که می‌فرستد به ملت ایران و ملت عزیزی است که ۶۰ سال است در تحقق پیروزی انقلاب همراهی کرده و نادیده گرفته و بخشیده تا به اینجا برسد، اظهار کرد: دولت تحول با استفاده از عبرت از مسیرهای اشتباه و رویکرد جدید در جهت اصلاح امور اقدام خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی سایت تابناک وی افزود: رسانه ها نقش مهمی در نقش شور و شعور در انتخابات دارند؛ از این روی، امیدوارم اصحاب رسانه، زمینه ساز آبادانی ایران عزیز باشند.

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ثبات شغلی خبرنگاران باید تأمین شود تا با قدرت حرفشان را بزنند و نگران آب و نان نباشند، تصریح کرد: البته فیک‌نیوزهایی هم هستند که اصحاب صاحبان ‌پول شده‌اند. امیدوارم بخش حقیقی رسانه در این بیست روزی که مردم به نامزدها توجه می‌کنند، نقاط ضعف و‌ قوت افراد را به مردم معرفی کنند.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه مردم شایسته بهترین‌ها هستند، خاطرنشان کرد: دوران لبخندها و اشک‌های صوری و بی‌نتیجه گذشته است. دورانی که با به‌ کار گرفتن احساسات مردم، جلب رأی می‌شد تمام شده است؛ از این روی، امیدوارم بعد از چلگی انقلاب به پختگی رسیده باشیم که بر اساس برنامه واقعی انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه ریاست‌جمهوری کار فرد نیست، باید ببینیم مجموعه و مکتب فکری که پشت فرد هستند چه مجموعه‌ای هستند، تاکید کرد: مشکلاتی مثل مساله بورس را می توان سه روزه حل کرد؛ اما این موضوع نیازمند دستور حکومتی است که رئیس جمهور باید صادر کند.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه می‌خواهیم دولت را از درّه ناکارآمدی سیاست بازان نجات دهیم، گفت: امیدواریم دیگر شاهد رفیق بازی نباشیم و جوانان شایسته در رأس امور قرار گیرند؛ از این روی، ما یک مدل را برای این کار ارائه کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه مستقل وارد انتخابات شده است، اظهار کرد: هرچند مراکز قانونی باید به تعهداتی که دولتمردان داده‌اند رسیدگی کنند، فراموش نکنیم که امیرالمومنین می‌فرمایند بیت‌المال را حتی اگر کابین زنان‌تان‌ کرده باشید، باز خواهیم ستاند.

قاضی‌زاده هاشمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برنامه شما برای رسانه ها چیست، افزود: ما باید اقتصاد رسانه را اصلاح کنیم که لازمه آن ایجاد ثبات شغلی و اعتماد اجتماعی است؛ از این روی، باید به جای اینکه یارانه را به رسانه دهیم، به خبرنگار دهیم تا رقابتی فعال اتفاق بیفتد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با بیان اینکه ۱۹ برنامه تحولی دارد که ۸ مورد آن دارای اولویت است، تصریح کرد: جوانان این ممکلت آنقدر بزرگ شده اند که این کشور را به خوبی اداره کنند؛ از این روی، اگر به آنها اعتماد شود، در همه بخش‌ها و بخصوص مدیریت، می‌توانند مدیران و نیروهای موفقی باشند.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اینکه درک برخی از ریاست جمهوری، دقیق نیست، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور باید کسی باشد که درک استراتژیکی در مسائل داشته باشد؛ یعنی دید کامل داشته باشد. از این روی برنامه ها و رویکرد من کاملا اجتماعی است، چون اقتصاد ابزاری است برای ارتقای جامعه، پس باید مسائل اجتماعی هم در اولویت قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه رئیس‌جمهور باید یک رهبر خوب باشد و همه را با خود راهنمایی کند و تیم را جلو ببرد، تاکید کرد: بنده کاندیدای پوششی نیستم و از نظر من نیز کسی که می‌خواهد در انتخابات بیاید، قرار نیست مانند جهانگیری عمل کند، ما که نمی‌خواهیم «جهانگیری‌طور» عمل کنیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه رئیسی برادر بزرگ ماست و سالیان سال است به وی ارادت دارم، اما ما هم می‌خواهیم حرفهایمان را به مردم عرضه کنیم، گفت: اگر جبهه انقلاب به خطر افتاد و این شرط ایجاد شد، حاضرم همکاری کنم و به بحث در این رابطه بپردازیم.

وی با بیان اینکه بنده به عنوان جریان گام دوم انقلاب و چهره‌های نخبه، با کار طولانی و عمیق برای اصلاح نظام اداری و تغییر در نظام مدیریتی کشور در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب آمده‌ام، اظهار کرد: درباره مشارکت باید بگویم انتخابات، امری عمومی است و جایگاه مهمی دارد؛ اما در این دوره مردم دلسردی‌هایی دارند و فکر نمی‌کنم این به خاطر نتایج اعلامی درباره رد یا تایید صلاحیت‌ها باشد، بلکه نسبت به عملکرد کارگزاران کشور است و مردم حس می‌کنند به آنها خیانت شده است و از ساختارها ناراضی اند، چون بعضا فساد و رشوه دیده می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۶۶
انتشار یافته: ۹۲
همین ادعای بیجا و بدون پشتوانه و مضحک
نشان دهنده این است
که یا ایشان اصلا نمی داند اقتصاد چیست ؟
یا قصد شوخی دارد ؟
...
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
دقیقا
ادم می ماند اینا چی جور دکتر شدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
وضع مملکت برای همین اظهارنظرهای داغون خراب هست. کسی که هیچ کار اجرایی در زمینه اقتصاد نداشته، کار تخصصی اش پرشکی هست و فقط نماینده مجلس بوده چطور می تونه بیاد وضع اقتصاد رو چند روزه حل کنه، این اظهار نظرهای سخیف و مسخره رو بذار کنار، فکر کردی ما یک مشت بچه ایم؟!!
ناشناس
| Netherlands |
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
چون براش هم نیست فقط حرف میزنه عامه پسند
؟؟؟؟؟
!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
بایدن 100 روز وقت خواست برای واکسیناسیون که یکی از عوامل درست کردن اقتصاد کشورشه
ایشون 3 روز برای اقتصاد وقت خواست
فکر میکنه از این قرعه کشی خونگی هاست میخواد مدیریتش کنه
شما تو 3 سال هم درست کنی اقتصاد رو یعنی زشد 5 درصدی مداوم عیرهیجانی سوپر رئیس جمهور مایی
مشخصه که میای در مناظرات و به جناح مخالفت بد و بیراه میگی و در روز آخر به نغع آقای رییسی میکشی کنار ، یه پست مشتی هم در دولت آقای رییس واست تضمین میشه ...
..
تنها چیزی که میشه یه روزه جمع کرد شعار دادن هستش
من در یک پلک زدن میتوانم تمام مشکلات کشور را با کمک مردم برطرف کنم.

راه حلم هم ساده است اما چون اگر بگم نظرم سانسور میشه نمیگم
اینم ازون حرفاس، 3 روزه؟ بابا تودیگه دست همه رو از پشت بستی. خب راه حل جادویی ت رو اعلام کن تا کارشناسای اقتصادی نقدش کنن،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
زرنگی اون وقت که این رییس جمهور نمی شه!یکی دیگه می شه که به این راه حل جادویی درسترسی پیدا کنه!
در دوران ریاست ایشان در دانشگاه علوم پزشکی سمنان مسائلی از ایشان دیده شده که با ادعاهای ایشان سازگار نیست. دو صد گفته چون نیم کردار نیست.
خخخخخخخخخخ اصلا سه سوته میشه مشکلش رو حل کرد البته با ایجاد یک تورم خوشگل 5 رقمی برای کل آحاد جامعه
وعده ها به سه روز رسید.خخخخخخخ
هنوز جای راه حل 100 روزه نفر قبلی درد میکنه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
نمیری:))
چرا الان حل نميكني؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یا سه روز رو نمیدونی چیه یا بازار سرمایه رو نمیشناسی
مرد حسابی بازار سرمایه دستوری مشکلش حل نمیشه
اوه اوه سه روزه ! حتی سوپر من هم چنین ادعائی نداره ! معمولا تا حالا عرف بر وعده های صد روزه بوده !که اون هم به موفقیت نرسیده بعضا ولی سه روزه دیگه نوبره نوبر !!! تا حالا ایشون کجا بوده و واقعا چرا از توانائی ایشون استفاده نشده !!
حالا اگر 3 روزه نشد و یا اصلا اقتصاد درست نشد که بدتر هم شد مانند همیشه چه تضمینی برای این گفته ها وجود دارد
شروع شد ، سه روزه چی حل میشه مطالعه اقتصاد بد چیزی نیست ،سه روزه حل شه دوروزه میره هوا ، دوره حرف پوپولیستی گذشته ،الان شورای نگهبان شرط حرفهای غیر عملی نداره
شما که سه روزه میتونستی بورس را نجات بدهی یکساله تو مجلس داشتی چکار میکردی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
گرفتن دنا پلاس
گرفتن وام بلا عوض مسکن
گرفتن مزایای نمایندگی
رفاقت با هم جناحی ها و معاشرت با دوستان
نقشه کشیدن برای زدن زیر آب دولت
نقشه محو کردن اسرائیل
بازسازی سوریه و لبنان و عراق و غزه از جیب مردم
وقت اضافی هم بیلیارد تو جیبی بازی کردن
تموم شد ؟
خیلی تاثیر گذار بود :)
عجب ؟؟؟؟ شوخی !!!!! از حرفهای شما فهمیدیم که زره ای از سیاست حالیت نیست . راستی این عدد 60 سال را از کجا اوردین ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
نه اقتصاد نه سیاست!
البته ایشان بهتر می دانند که هرگز رئیس جمهور نخواهند شد پس هیچ آدابی و ترتیبی مجو و هرچه می‌خواهد دل تنگت بگو راحت
عادت کردن شعار و وعده تووخالی بدن
شما که مشکل را سه روزه حل میکنید مگه الان نایب رئیس مجلس نیستی بسم الله
پاسخ ها
محسن
| Belgium |
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
منظورت همان مجلس بی خاصیت است.
مشکل بیکاری جوانان را هم می توان یک روزه حل کرد، راحت با همین حرف ها می شود همه را سر کار گذاشت.
باز هم شعار تو خالی. این چند دوره که تو مجلسی که نتوانستید کاری کنید، اونوقت چطور سه روزه میخوای مشکل بازار سرمایه را حل کنی؟
تنها روش «سه روزه» برای حل مشکل؟! بورس چاپ پول کاغذی هست
از این شعارها قشنگتر هم دوره های پیش گفتن. گوش ما از این حرفا پره
دروغ
از این صبحونه معلومه نهار چی داریم!
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
خیلی بامزه بود. دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
:))
" مشکلاتی مثل مساله بورس را می توان سه روزه حل کرد؛ اما این موضوع نیازمند دستور حکومتی است که رئیس جمهور باید صادر کند "
پاسخ ها
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
ایشان هنوز نمیدونه دستور حکومتی را رئیس جمهور صادر نمیکند پس چگونه میخواهد رئیس جمهور بشه، واقعاً عجب کاندیدایی
شما که سالها درمجلس بودید بویژه که یکساله مجلس یکدست دراختیار شماست وطبق قانون مجلس ناظر بر کار رئیس جمهوره با سوال واستیضاح.شما که میتونی بورس سه روزه درست میشه چرا طبق قانون وبراساس اختیارات قانونی عمل نکردید؟اصول گرایی وانقلابی گری به نظر شما یعنی مزردم رو چی فرض کردن.یعنی الان شما درپیش گاه خدا داری این حرف ها رو میزنی؟
اقای روحانی قول 100 روز دادند نتوانستد شما هم شعار ندهید
برو عمو بزار باد بیاد

۴۳ ساله دارین همینو میگین
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
بگو سه ساله و بعدش هم بگو نزاشتن
سلام. فردی که اعا می کند می توان مشکل بازار سرمایه را در سه روز حل کرد، اصولاً با بازار سرمایه بیگانه است. برندگان جایزه نوبل اقتصاد چنین ادعایی نکرده اند. چرا باید صلاحیت چنین فردی احراز شود؟!
سلام این گفتهای جنابعالی احتمالا از جنس و همانند اصلاحات و تغییراتی است که در بودجه سالیانه ایجاد کردید برخی را بدون اجازه نمایندگان انجام دادید و برخی دیگر همانند فاجعه ای که برای کارکنان نفت رقم زدید شماها به جای اینکه در جهت تقویت بنیه مالی اقشار ضعیف باشید در صدد کاهش بنیه مالی قشر متوسط جامعه هستید بقول معروف به جای اینکه بدنبال توزیع ثروت باشید بدنبال توزیع فقر در جامعه هستید. خداوند آخر عاقبت همه ما را ختمه به خیر گرداند .
چهل ساله نتونستید مشکلات مملکت رو حل کنید اون وقت سه روزه می خواید حل کنید
حداقل خالی هم می خواید ببندید درست ببندید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
اخه این فرق داره. سوپرمنه
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
برو عمووووووو .... رای بی رای
(((مشکلاتی مثل مساله بورس را می توان سه روزه حل کرد)))
شما که بلدی چرا راه کار را به آقای روحانی نمی گی؟؟؟؟
حتما خودت باید رییس جمهور بشی تا مشکل را حل کنی ؟؟؟
نمی شه بگی حالا ؟؟؟؟
حالا تا رئیس جمهور بشی تا بیای هئیت دولت را معرفی کنی دو ماه طول میکشه
جون هر کی دوست داری راه کارت رو بگو قول میدیم بهت رای بدیم
جناب با تند روی کار به سرانجام نخواهد نشست مگر شما تجربه نکردید که آقای جهانگیری با تمام نیرو ارز 4200 را اعلام نمود دیدید نتیجه اش چه شد ،احمدی نژاد با یارانه آمد نتیجه اش برای مردم چه شد و مسائل دیگر ،هرکس بیت المال را بوق وکرنا کرد فقط گرانی وبدبختی را به مردم هدیه داد .
اوکی وزیر اقتصاد
شما که معاون مجلس هستی. در طول این یک سال مشکلات رو حل میکردی نه سه روز. بزرگترین مشکل ایران ساختاری هست که معیارهای اشتباهی رو در پیش گرفته و نتیجه ای بهتر از این حاصل نخواهد شد. راه حل مشکلات کشور حل رابطه با آمریکا هست. همین یک جمله والسلام
بصورت علنی به شعور مردم توهین کرده است . مدعی العموم بلادرنگ باید این شخص را احضارکند .
میزان رای ملت است آیا ؟؟؟؟!!!
لطف کن نحوه اقدام سه روزه را به ما بیسوادان اعلام کن لطفا
انگار مناقصه زمان هست در وعده های توخالی دادن !!!!! یا سه روز را نمی داند چقدر هست و یا مشکلات بورس را نمی داند چی هست
این جوانک سیاسی مثل اینکه نفهمیده توی این بازی نخودی است
هر کار میخوای بکنی بکن فقط رو مردم حساب نکن
این جور ابراز نظرهای متقن و ساده انگارانه و ... فقط بلاهت و بی سوادی و نادانی و حماقت و کارنشناسی کسانی را فاش می کند که صرفاً از طریق اخذ تأییدات امنیتی و تحت با کنف و حمایت قدرت و ناسزاوار به مراتب بالای اداری سازمانی نشانیده شده اند .... خیلی متأسفم که تنها این قماش افراد و آنهم با این حجم و میزان دور هم جمع شده اند ....
فقط در صورتی مشکلات بورس ۳ روزه قابل حل است که خودتان باعث ایجاد این مشکلات بوده باشید.
پیشنهاد میکنم که دولت بعدی ایشان را برای مدتی مسولیت اینکار را بدهد تا ثابت کند چند مرده حلاجه. اگر شدنی است شما که در مجلس هستین چرا تا حالا کاری نکردین ؟؟؟؟؟؟
رای بی رای
یا دروغ میگویی یا از بازار سرمایه خبر نداری . اگر سه روزه میتونستی حل کنی تو این مدت در مجلس به چی مشغول بودی که نتونستی قانونشو تصویب کنی تا مشکل حل بشود . پس میشه گفت خیانت کردی که تا بحال حل نکردی
به عنوان مسئول عملكرد نمايندگان نظر قطعي خودشان را در مورد آقاي عنابستاني اعلام كنند بعد از چند ماه
من دو روزه تمام مشکلات مملکت و حتی خاورمیانه رو حل می کنم، تورو خدا بذارین رییس جمهور شم!
من یک چاه نفت به نام هر خانوار ایرانی می زنم، تورو خدا بذارین رییس جمهور شم!
شما که در مجلس بودین چرا تا حالا کاری نکردین؟؟؟؟؟؟؟یا فقط شعاره. بسم الله اگر میتونی از اهرم نظارتی مجلس استفاده کنید و پولهای از دست رفته مردم را برگردانید
تو با مموتی سر و سرّی داری؟ اونهم قرار بود خیلی سریع مشکلات رو حل کنه
جان؟
منظورت از جوانان این مملکت بزرگ شده اند که کشور را اداره کنند چیه؟ جنتی رو میگی؟
من خیلی فکر کردم که مبنای حرف ایشان چیست و متوجه شدم که احتمالاً منظور ایشان از سه روز، "سه سال نوری" است!
زرششششششششک !!!
زرشک ... !!!
رای بی رای !!!
جالبه بدونید این آقا یه پزشک ه ازش بپرسید تا حالا مدیریت یه بیمارستان ساده رو داشته ؟!!!! که شورای نگهبان ایشون رو مدیر و مدبر دانسته‌!!! اصلا کجا ایشون مدیر بودند تا حالا!؟ اوصیکم بتقوالله
منم سه روزه می تونم برم مریخ! البته به کمک ناسا!!!!!
داداش برو به نفع رییسی کناره گیری کن وگرنه کناره گیریت می کنن!!!
برو دنبال کارت تو یه ساقدوش بیشر نیستی این ادا ها را در نیار
به قول رییسی مردم که عقل ندارن . اینم از این عقل نداشته مردم میخواد سو استفاده کنه
سلام.‌ اگر شما بتوانید همه قیمت ها را به حالت اول برگردانید آن وقت همه خواهند گفت هنر کردید کشور ما مغز های متفکر زیاد دلرد بجای اینکه دیگران از این مغز ها استفاده کنند باید اجازه داد این مغزها برای توسعه کشور استفاده گردد این علم است که به پیشرفت یک کشور کمک میکند پس لطفا چنانچه رییس‌ جمهور شدید این مسئله مهم را در نظر داشته باشد چرا سکه ۵۰۰ هزار تومانی باید ده میلیون شود چرا دلار هزار تومانی باید بیست ودو هزار تومان گردد اینجا هم تولید کننده دارد ضرر می کند هم مصرف کننده رشد تورم دو تا ۴ درصد درصد باشد نه هزار درصد
عجبم از مردمی که به این بنده خدا برای نمایندگی مجلس رای دادن و شواری نگهبانی که ایشان رو تایید صلاحیت رئیس جمهور شدن کرد، خدا رو چه دیدی شاید این بار هم دری به تخته خورد و شوخی شوخی رئیس جمهور شد.
این آقا یا مفهوم سه را نمیدونه یا مفهوم روز را یا در آسمان ها سیر میکنه و تو باغ نیست. ماشاله به شم
خوبی داداش؟!
سلام. فقط یک فرد بی تجربه مدیریت چنین ادعایی دارد. یا نمی داند مشکلات چیست یا نمی داند 3 روز چه مدتی است.
ایشان تفکر جناح مقابل اصلاحات را بیان کردن حال پیدا کن پرتقال فروش را
وقتی زیردریایی را بتونه با تور ماهیگیری به دام بندازه ، سه روز برای بازار سرمایه که چیزی نیست مثل آب خوردنه
تابناک بخاطردرج بیطرفانه نظرهاازشماممنوم.موفق باشید.
از کارمندان کتاب گینس کسی اینجا نیست؟ حیفه ثبت نشود
زرشک....
تازه ایشان گفته سه روز، پنج شنبه جمعه را هم در نظر گرفته گفته سه روز .ایشان می توانند در یک نصف روز هم این کار را بکنند. یک بعد از ظهر چهارشنبه کافیه!
باور بفرمایید سواد واقعی امثال این اقا در حدی است که شاید عدد سه را با فرضا سی اشتباه میکنه البته تماما هم دکتر هستند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار