بازدید 6552

رفیق کشی بعد از خیانت

کد خبر: ۱۰۵۴۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۵ 25 May 2021

مرد افغانستانی وقتی فهمید دوستش باعث جدایی او و نامزدش شده است، وی را به قتل رساند اما با رضایت اولیای دم به پرداخت دیه و حبس محکوم شد.

به گزارش ایران، این حادثه حدود 2 سال قبل با کشف جسد مردی جوان در حوالی دریاچه چیتگر آغاز شد. با شناسایی هویت مقتول مشخص شد وی افغانستانی بوده اما در ایران به شکل قانونی اقامت داشته است. در ادامه کارآگاهان دریافتند مرد جوان با یکی از دوستانش به نام سعید هم خانه بوده اما او هم ناپدید شده است.

در حالی که ردیابی‌ها برای یافتن ردی از سعید ادامه داشت مشخص شد او به افغانستان فرار کرده اما مدتی بعد به کشور برگشته است که خیلی زود دستگیر شد و به قتل اعتراف کرد.

سعید در بازجویی‌ها گفت: من و ستار چند سال قبل به ایران آمدیم تا کار کنیم. من در افغانستان نامزد داشتم و ارتباط خوبی با هم داشتیم. هر روز تلفنی حرف می‌زدیم و قرار بود خیلی زود با هم ازدواج کنیم. اما تنها اشتباه زندگی‌ام این بود که بیش از حد به ستار اعتماد کردم. چرا که وقتی او می‌خواست به دیدار خانواده‌اش برود از او خواستم برای نامزدم و خانواده‌ام مقداری سوغاتی و پول ببرد.

وقتی ستار به ایران برگشت، متوجه شدم نامزدم دیگر جواب تلفن‌های مرا نمی‌دهد. بعد هم ستار به من گفت که عاشق نامزدم شده و در مدتی که در افغانستان بوده علاقه او را نیز به خودش جلب کرده است. وقتی از این راز باخبر شدم، او را کشتم.

در جلسه رسیدگی به این پرونده که در شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد، متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت: وقتی فهمیدم او به من خیانت کرده است، یک روز به بهانه‌ای او را به پارک چیتگر کشاندم و خفه‌اش کردم.

قضات پس از شنیدن اظهارات متهم با توجه به اینکه خانواده مقتول رضایت داده بودند وی را به پرداخت دیه به صندوق بیت المال و حبس از جنبه عمومی جرم محکوم کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار