بازدید 9986

حذف یکی از شرایط طرح خودروهاي فرسوده

بنا به درخواست شرکت کنندگان در طرح جايگزيني خودروهاي فرسوده ، براي مدل هاي 54 تا 58 داشتن سند وکالت بلاعزل کفايت کرده و نيازي به سند قطعي به نام دارنده خودرو نيست .
کد خبر: ۱۰۵۴۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۴ 20 June 2010
قائم مقام معاونت نوسازي ناوگان ستاد حمل و نقل سوخت با اشاره به تمديد مهلت دريافت وام خودورهاي مدل 54 تا 58 تا دهم تيرماه سال جاري ، گفت : به منظور تسهيل فرآيند شرايط ثبت نام در طرح جايگزيني خودروهاي فرسوده مدل 54 تا 58 ، شرط سند به نام دارنده خودرو حذف شد .
   
"امير رضا رجبي " در گفت و گو با ايرنا افزود: بنا به درخواست شرکت کنندگان در طرح جايگزيني خودروهاي فرسوده ، براي مدل هاي 54 تا 58 داشتن سند وکالت بلاعزل کفايت کرده و نيازي به سند قطعي به نام دارنده خودرو نيست .

لازم به ذکر است در شروع طرح مقرر شده بود که تنها افرادي مي توانند در اين طرح شرکت کنند که سند قطعي و به نام داشته باشند .

وي با بيان اينکه دارندگان خودروهاي فرسوده مدل هاي 54 تا 58 براي دريافت وام فقط تا فردا جهت مراجعه به بانک و تکميل پرونده مهلت داشتند ، گفت : اين مهلت با تصميم جديد تا دهم تيرماه تمديد شد .

به گفته رجبي، متقاضيان شرکت در اين طرح با مراجعه به نمايندگي هاي مجاز ايران خودرو پس از تکميل مراحل ثبت نام مي توانند از تسهيلات جايگزيني خودرو هاي فرسوده بهره مند شوند .
در طرح جايگزيني خودروهاي فرسوده ، 48 هزار نفر خودروي جديد دريافت خواهند کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار