بازدید 6053
وزیر خارجه سوریه:

انتخابات سوریه هزاران بار بهتراز انتخابات آمریکاست

وزیر خارجه سوریه اظهار کرد: انتخابات سوریه "هزاران بار بهتر از انتخابات آمریکاست".
کد خبر: ۱۰۵۳۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۷ 24 May 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، فیصل مقداد، وزیر خارجه سوریه روند رای گیری در سفارت‌های سوریه را "بسیار عالی" توصیف کرد چراکه در "فضایی مملو از آزادی و دموکراسی" انجام گرفت و سوری‌ها "با دقت و آزادی کامل" نظر خودشان را بیان کردند.

او در جمع خبرنگاران در پی دریافت نتایج رای گیری توسط وزارت دادگستری افزود: انتخابات در داخل سوریه با مشارکت بسیاری از مردم و در راستای بیان اظهارات سوری‌ها ارزشمند خواهد بود.

وزیر خارجه سوریه افزود: بیان اظهارات سوری‌ها در انتخابات در مقابل تمام تبلیغات رسانه‌های مغرضانه و مجرمانه در برخی موارد است که این انتخابات را خدشه دار می‌کند.

مقداد ادامه داد: به شما تاکید می‌کنم انتخابات جمهوری سوریه دست‌کم آنچه تاکنون انجام گرفته هزاران بار بهتر از انتخابات مسخره آمریکاست که از آن اطلاع یافته‌ایم.

وزیر خارجه سوریه اظهار کرد: سوری‌ها بار دیگر ثابت خواهند کرد که به کشورشان، بازسازی، مقابله با تروریسم پایبند بوده و در کنار ارتش و کشورشان تا تحقق پیروزی نهایی هستند.

مقداد درباره دلایلی که مهاجران را به سمت رفتن به خارج شدن از سوریه ترغیب کرد و گفت، دلایل آن مربوط به تروریسم و سپس تحریم‌های تحمیل شده بر کشور است.

او اظهار کرد: از اقصی نقاط جهان از سیدنی استرالیا تا شیلی صد‌ها و ده‌ها هزار سوری به سفارتخانه‌هایشان رفتند تا تاکید کنند که با کشورشان هستند و می‌توانند حق انتخاباتی‌شان را اجرا کنند.

مقداد به شکل خاص به آنچه در لبنان رخ می‌دهد اشاره کرد و گفت: مردم از تمام مناطق و ده‌ها هزار تن به سفارت رفتند.

وزیر خارجه سوریه دست‌های پست به سمت سوری‌ها کشیده شده تا از رفتن به سفارت باز بدارند.

مقداد اشاره کرد: سوریه از کسانی که متجاوزان آن‌ها را از ایفای حق‌شان در لبنان بازداشتند تا به کشورشان برگردند و حق قانونی‌شان را انجام دهند، استقبال می‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار