بازدید 12584
۵

آخرین آمار کرونا در ایران تا دوم خرداد/ ۲۱۶ بیمار دیگر قربانی کرونا شدند

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۲ میلیون و ۹۹۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۸ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۸۵۵ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۵۳۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱ 23 May 2021
تابناک اجتماعیتاکنون دو میلیون و ۵۳۶ هزار و ۶۲۷ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۴۵۵ هزار و ۲۳۲ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۲ میلیون و ۹۹۱ هزار و ۸۵۹ دوز رسیده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر اساس اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۶۳۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۱۱۷۰ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به دو میلیون و  ۸۳۲ هزار و ۵۱۸ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۲۱۶ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۷۸ هزار و ۵۹۷ تن رسیده است و تا به امروز نیز خوشبختانه ۲ میلیون و ۳۳۳ هزار و ۷۸۹ تن بهبود یافته‌اند.

همچنین ۴۸۵۵ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و تاکنون هم ۱۸ میلیون و ۹۳۲ هزار و ۸۹۶ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۸ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۳۳ شهر در وضعیت نارنجی و ۲۰۷ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۳.۳ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۶.۷ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۳ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
وای به حال ما که تو قرن 21 برقمون قطع میشه و جدول خاموشی دادن . . . .
1.6 میلیارد نفر در سطح جهان واکسن دریافت کرده و ایمن شده اند ولی صدها ایرانی هنوز از بی واکسنی روزانه قربانی کرونا می شوند. در این میان دست کم 19 شرکت مدعی ساختن واکسن داخلی شده اند تا بلکه از نمد این بلا کلاهی برای خودشان بدوزند و بودجه دریافت کنند، در حالی که هیچکدامشان سابقه و تجربه طراحی و طی مراحل کارآزمایی واکسن جدید را ندارند. ولی چون به بالاها وصل هستند موفق به جلوگیری از واردات واکسن شده اند و همه ملت را گروگان وعده های الکی واکسن های توهمی شان گرفته اند.
بیمارستانها کم آوردن
پزشک و پرستار و کادر درمانی وظیفه عادی خودشان را نیز انجام نمیدن

مردم مراقب خودشان باشند
تا 28 خرداد نزولی میشه و در روز انتخابات تعدادی هم به قید قرعه زنده میشوند . نمی دانم چرا کرونا در روزهای عزاداری و انتخابات تعداد فوتی ها کم میشه و در ایام عید و تعطیلات زیاد
انتخابات اومد ویروس ترسیده فرار کرده داره میره از کشور بیرون
خدایا این انتخابات رو نگیر از مردم ایران یه آنتی ویروس قوی هستش کرونا رفته خونشون
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار