بازدید 11113

گواردیولا: روبرتو باجو بیاید، همین الان بازیکن فیکس تیم من است!

کد خبر: ۱۰۵۳۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰ 22 May 2021

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی که حدود بیست سال پیش با روبرتو باجو در برشا هم تیمی بود، در مصاحبه با کوریره دلو اسپورت در خصوص روبرتو باجو صحبت های خواندنی و جالبی انجام داده است که بخش اول آن را ساعاتی پیش خواندید. گواردیولا در بخش دوم مصاحبه ویژه خود در مورد باجو، معتقد است اگر او در فوتبال امروز بود می توانست فصلی 50 گل بزند.

گواردیولا: وقتی در 72 سالگی در ایتالیا سرمربی شوم، از روبرتو باجو می خواهم دستیارم شود

گواردیولا: روبرتو باجو بیاید، همین الان بازیکن فیکس تیم من است!
اگر روبرتو باجو همین الان دوباره به فوتبال برگردد و آمادگی بازی کردن به دست آورد، خوشحال می شوم او را به تیمم اضافه کنم. اگر باجو در تیم من بازی می کرد، قطعا یک نه کاذب می بود. همچنین او نیازی نداشت تا خیلی دوندگی داشته باشد اما در عوض 500 لمس توپ باید در هر بازی می داشت. باجو اگر در تیم من بود، در هر فصل 50 گل می زد. البته نه فقط در تیم من بلکه اگر او در هر تیمی از فوتبال امروز بود، می توانست این تعداد گل را بزند. هیچ شکی در این باره ندارم. نمی دانم اگر او در عصر حاضر بود، توپ طلاهای بیشتری می برد یا نه چون الان عصر رونالدو و مسی، دو فرا زمینی است و پیش بینی در این زمینه غیرممکن است. روبی یک پدیده بود و در آن فوتبال خشن ایتالیا عملا با یک پای سالم بازی می کرد که این در نوع خودش فوق العاده بود. در آن زمان فضاها کم بود و در هر بازی پنج الی شش موقعیت ایجاد می شد اما او بازهم می توانست گل های فوق العاده ای بزند. در فوتبال امروز ایتالیا، مهاجمان موقعیت های بیشتر و راحت تری در اختیار دارند.

پپ گواردیولا درباره رابطه اش با باجو گفت: ما همچنان در تماس هستیم. دو سال پیش به خانه اش رفتم اما با توجه به محدودیت های کرونایی مجبور شدیم دیدارهایمان را به تعویق بیاندازیم. شاید تابستان پیش رو فرصت مناسبی باشد. نمی توانم برای خوردن دستپخت روبی بیش از این صبر کنم، آشپزی او همچون فوتبالش فوق العاده است. می خواستم برای فینال لیگ قهرمانان اروپا دعوتش کنم اما تعداد بلیط ها محدود است. پس همان بهتر که در یک مهمانی شام با هم ملاقات کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی