بازدید 5591
سخنگوی گروه‌های مقاومت:

۱۱ روز زندگی را برای صهیونیست‌ها فلج کردیم

سخنگوی گروه‌های مقاومت با تاکید بر اینکه پاسخ موشکی مقاومت ۱۱ روز زندگی را برای صهیونیست‌ها فلج کرده و میلیون‌ها نفر از آن‌ها را به پناهگاه‌ها فرستاد، گفت که مقاومت در وضعیت خوبی است و اموال آن در بمباران‌های دشمن از بین نرفته است.
کد خبر: ۱۰۵۳۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۰ 22 May 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سخنگوی اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین پیروزی امروز ملت فلسطین را ثمره خون شهروندان، رزمندگان و فرماندهان فلسطینی از هر قشر و گروهی توصیف کرد.

به گزارش شبکه الجزیره، «ابواحمد» سخنگوی اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین امروز جمعه گفت: ورود ما به نبرد شمشیر قدس برای این بود که بگوییم بی تردید هر بهایی برای دفاع از قدس می‌دهیم.

وی با تاکید بر اینکه همه آزادگان جهان از ملت فلسطین و آرمان آن در مقابله با تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی حمایت کردند، گفت: مقاومت ما ارتش دشمن را مجبور کرد در پشت تپه‌های شنی پنهان شود تا چند کیلومتری مرز‌های غزه ظاهر نشود.

ابو احمد با بیان اینکه مقاومت قواعد جدید درگیری بر رژیم اشغالگر تحمیل کرد، گفت: ما در پاسخ به تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه هموطنان خود تل آویو، عسقلان، اشدود، بئر السبع و همه شهر‌ها و شهرک‌های اشغالی را زیر آتش گرفتیم.

او با اشاره به استفاده مقاومت فلسطین از شیوه‌ها و سلاح‌های جدید در نبرد سیف القدس گفت: ما در حملات راکتی تاکتیک‌هایی جدید به کار گرفتیم و دشمن را از نظر بُرد موشک‌ها و استمرار حملات موشکی غافلگیر کردیم.

سخنگوی گروه‌های مقاومت فلسطین گفت: ما موفق شدیم زندگی را در سرزمین‌های اشغالی برای ۱۱ روز متوالی فلج کنیم و میلیون‌ها صهیونیست را به پناهگاه‌ها فرستادیم و به پایگاه‌های راهبردی دشمن ضربه زدیم.

ابواحمد با بیان اینکه طرف‌های ذیربط باید افسار تجاوز رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را در هر کجا بکشند، گفت: ما به اشغالگران درباره تعرض به هموطنانمان در قدس هم هشدار می‌دهیم.

وی تاکید کرد: ما به دشمن می‌گوییم که مقاومت در وضعیت خوبی است و دشمن بر خلاف ادعای خود نتوانست دارایی مقاومت را نابود کند و انگشت ما هنوز روی ماشه است و اگر بازگردید، بازمی‌گردیم، زیرا نبرد ما فصل‌های دیگری هم دارد که هنوز اعلام نشده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر