بازدید 14507

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۳۰ اردیبهشت/ ۲۲۹ بیمار دیگر چشم از جهان فروبستند

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۲ میلیون و ۸۰۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۱۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۵۰۸۱ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۵۳۲۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹ 20 May 2021
تابناک اجتماعیتاکنون دو میلیون و ۳۶۶ هزار و ۸۹۵ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۴۳۹ هزار و ۲۹۳ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۲ میلیون و ۸۰۶ هزار و ۱۸۸ دوز رسیده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر اساس اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۲ هزار و ۴۲۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۱۷۷۶ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به دو میلیون و ۸۰۴ هزار و ۶۳۲ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۲۲۹ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۷۷ هزار و ۹۹۴ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۲ میلیون و ۲۹۰ هزار و ۶۱۳ تن بهبود یافته‌اند.

همچنین ۵۰۸۱ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و تاکنون هم ۱۸ میلیون و ۵۵۱ هزار و ۶۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۶۲ شهر در وضعیت نارنجی و ۱۸۳ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۳.۳ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۶.۷ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۳ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
نسبت کل متوفیان کرونایی به کل مبتلایان کشورمان تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ تقریبا ۲/۷۸۰ در صد و بهبودیافتگان ۸۱/۶۷۲ درصد است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
البته اگر بتوان به این تعداد متوفیان اعتماد کرد ؟
بالاخره تعداد واکسن های تزریق شده از تعداد مبتلایان فراتر رفت. امید است تزریق واکسن را جدی بگیرند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
با این سرعت ، اگر واکسن هم به تعداد کافی داشتیم !؟
نیاز به ۲۵ سال زمان داریم تا همه ۷۵ درصد مردم را واکسینه کنیم !!؟
مگر نمکی بارها نگفته بود که ما در اردیبهشت یک میلیون دوز واکسن ایرانی تولید و تحویل می دهیم ؟؟
چه شد ؟
آیا دروغ بود ؟
یا اینکه فقط قصد آرام کردن مردم که روزی چند صد نفر قربانی میدهند را داشت ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
واقعا باور کرده بودید ؟؟؟؟
یکی به این وزارت بهداشت بگه با واردات ماهیانه یک میلیون دوز واکسن به هیچ جا نمی رسند ایران هشتاد و پنج میلیون نفر جمعیت داره که نفری دو دوز واکسن می خواهند ، صد و هفتاد ماه طول میکشه این واکسیناسیون!!!!! شش ماه از شروع خرید واکسن گذشته و فقط پنج میلیون دوز واکسن وارد شده
چی شد واکسن ایرانیتون ؟ خیلی حرف میزدید طبق معمول
الانا دیگه باید صادر کننده واکسن میشدید یادتونه دیگه نه ؟؟؟؟؟؟؟؟
کرونا به ما آموخت که علم فقط علم الهی نیست که اهمیت بالایی دارد علم دنیوی هم باید از نظر دین خیلی با اهمیت باشد که هم مسجدها را باز می کند و هم به مسجدها نور می بخشد و هم راه مسجدها را آسان می کند.
ما باید بدانیم که اگر تنها چیزی که قرار است مشکلات کشور را حل کند و معیشت مردم را آسانتر کند و کاری کند که فقر از بین برود که از هر نیکوکاری بالاتر است علم و دانشی است که برخی افراد به آن اهمیت نمی دهند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار