بازدید 22710
۵

استاد برجسته دانشگاه شهید بهشتی درگذشت

کد خبر: ۱۰۵۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶ 20 May 2021
استاد برجسته دانشگاه شهید بهشتی درگذشت
 
دکتر شریف مطوف استادیار گروه معماری منظر و بازسازی دانشگاه شهید بهشتی درگذشت.

به گزارش «تابناک» دکتر شریف مطوف، عضو هیئت علمی گروه معماری منظر و بازسازی دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه شهید بهشتی، دارای مدرک دکتری برنامه ریزی شهری (رساله دکتری پیرامون ارزیابی سیاست‌های بازسازی خرمشهر) از دانشگاه هریوت وات کشور انگلستان بود.

حضور در سازمان برنامه و بودجه استان خوزستان، مرکز آمار ایران و دفتر آمایش سرزمین سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور بخشی از سوابق کاری وی می‌باشد؛ همچنین از جمله فعالیت‌های تحقیقاتی وی می‌توان به مطالعات اقتصادی-اجتماعی استان‌های کشور در چارچوب آمایش و برنامه ریزی منطقه ای، مطالعات اقتصادی-اجتماعی مناطق مشکل دار و توسعه نیافته کشور، مطالعات اقتصادی-اجتماعی مناطق آسیب دیده از جنگ و بلایای طبیعی (تجربه‌های ایران و جهان) و مطالعات اقتصادی-اجتماعی مناطق مرزی کشور (تجربه‌های ایران و جهان) اشاره کرد. آخرین سفر ایشان هم شرکت در کنفرانسی علمی برای بازسازی شهر حلب بود.

دکتر شریف مطوف صاحب تفکرات و ایده‌های منحصر به فردی پیرامون موضوع بازسازی و توجه به خانه و نیاز‌های مردم بود.از ایشان مقالات و پژوهش‌های علمی بسیاری به یادگار مانده که به سبب همکاری و همراهی ایشان تعدادی از این مطالب به طور اختصاصی در «تابناک» منتشر شده بود.

«تابناک» ضایعه درگذشت این خدمتگزار متعهد و پرتلاش که منشا خدمات فراوانی بود را به خانواده مکرم و عموم دوستداران ایشان تسلیت می‌گوید و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان صبر و تسلی مسالت دارد.
 
نکوداشت این استاد فرهیخته به علت شیوع کرونا به صورت مجازی در تاریخ جمعه 31 اردیبهشت ماه از ساعت 17 الی 19 در ادرس مجازی زیر برگزار خواهد شد.
 
استاد برجسته دانشگاه شهید بهشتی درگذشت
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۵
استاد برجسته و استاد یار جالب است
روحشان شاد. چند ماه پیش هم آقای دکتر فرزین فردانش از همین دانشگاه به مرگی ناگهانی در گذشتند. از ایشان اما هیچ کجا یادی نشد که البته جفایی در حق همه بود. روح ایشان هم قرین رحمت باد.
خدا رحمتش کند
دایی جان روحت شاد همیشه در قلب ما باقی میمانی
خدا رحمتشون کند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل