بازدید 14304
با کاندیداهای ریاست جمهوری سیزدهم

وعده اقتصادی «محسن رضایی» به عشایر/ دولت باید با «رمز ارزها» چه‌ کند؟/ پشت پرده افزایش قیمت روغن و شکر

محسن رضایی که خود را برای رقابت با سایر کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری مهیا می‌کند، همچنین در صفحه شخصی خود در توئیتر درباره موضوع رمزارز‌ها و اینکه دولت آینده در این خصوص چه باید بکند و همچنین بی اعتنایی دولت به افزایش قیمت کالا‌هایی مانند روغن و شکر واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۰۵۳۱۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۸ 20 May 2021

وعده اقتصادی «محسن رضایی» به عشایر/ دولت با «رمز ارزها» باید چه‌کند؟/ پشت پرده افزایش قیمت روغن و شکر

یکی از کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری امروز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه، از لزوم اقدامات دولت آینده برای بهبود وضعیت و پیشرفت جامعه عشایری سخن گفت.

به گزارش «تابناک»؛ محسن رضایی که خود را برای رقابت با سایر کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری مهیا می‌کند، همچنین در صفحه شخصی خود در توئیتر درباره موضوع رمز ارز‌ها و اینکه دولت آینده در این خصوص چه باید بکند و همچنین بی اعتنایی دولت به افزایش قیمت کالا‌هایی مانند روغن و شکر واکنش نشان داد.

وعده محسن رضایی به عشایر

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در پیامی روز بسیج عشایر را تبریک گفت و بر اقدامات موثر دولت آینده برای پیشرفت، رونق اقتصادی، و تعالی عادلانه در جامعه عشایری کشور تاکید کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در پیامی روز بسیج عشایر را تبریک گفت و بر اقدامات موثر دولت آینده برای پیشرفت، رونق اقتصادی، و تعالی عادلانه در جامعه عشایری کشور تاکید کرد.

متن پیام دکتر محسن رضایی به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

رهنمود امام خمینی (ره) که «عشایر ذخایر انقلابند»، به خوبی گویای رویکرد اصولی جمهوری اسلامی ایران به جامعه عشایری کشور است.

همچنین مقام معظم رهبری فرموده اند: «عشایر در جنگ امتحان خوبی دادند، من در میدان جنگ دیدم که چطور با ایمان و با شور و شوق به طرف صحنه‌های جنگ آمدند و در امتحان‌های سخت، خوب و سربلند بیرون آمدند و شهدای زیادی تقدیم اسلام و ایران کردند».

بیست و نهم اردیبهشت، روز بیعت جامعه عشایر با امام خمینی (ره) که به همین مناسبت به نام روز «بسیج عشایر» مزیّن شده را به آحاد شیرزنان و شیرمردان سلحشور و ولایتمدار جامعه عشایر به ویژه به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و بسیجیان عزیز جامعه عشایری کشور تبریک می‌گویم.

امیدوارم در «دولت اقدام و تحول»، با روحیه جهادی، گام‌های موثری برای پیشرفت، رونق اقتصادی، و تعالی عادلانه در جامعه عشایر ـ که نقش بی‌بدیلی در مولفه‌های اقتصادی، فرهنگی اجتماعی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران دارند ـ برداریم.

از رمزارز‌ها به نفع سرمایه مردم استفاده شود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در پیام کوتاه اقتصادی با موضوع ارز‌های دیجیتال نوشت: در دولت ما با هدایت درست و تنظیم مقررات متناسب، از رمزارز‌ها به نفع منافع ملی و سرمایه‌های مردم استفاده خواهد شد.

دکتر محسن رضایی روز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ در اکانت شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر، نوشت: «رمزارز‌ها یک نوآوری بین المللی و فرصت پولی هستند. در دولت ما با هدایت درست و تنظیم مقررات متناسب، از رمزارز‌ها به نفع منافع ملی و سرمایه‌های مردم استفاده خواهد شد. اگر دولت کنونی، زودتر چاره اندیشی میکرد، مردم و ناظران با شفافیت بیشتری، وارد بازار ارز‌های دیجیتالی می‌شدند.»

واکنش رضایی به افزایش بی رویه قیمت روغن و شکر

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یک پیام کوتاه اقتصادی نوشت: آیا دولت بنا دارد در واپسین ماه‌های حیاتش، بیش از این، عرصه را بر مردم تنگ کند؟!

محسن رضایی در اکانت خود در شبکه اجتماعی توئیتر، با انتقاد از افزایش قیمت روغن و شکر نوشت: «برنج و گوشت به سبب کاهش قدرت خرید مردم، از سفره بسیاری از هموطنان حذف شد. امروز با افزایش بی رویه قیمت روغن، شکر و چند کالای دیگر، مدیریت معیشت خانواده برای هم میهنانمان دشوارتر شده است. آیا دولت بنا دارد در واپسین ماه‌های حیاتش، بیش از این، عرصه را بر مردم تنگ کند؟!»

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر