بازدید 5355

تاکید سردار اشتری بر ایجاد تحول در مأموریت‌های پلیس

فرمانده ناجا با تأکید بر ایجاد تحول، نوآوری و ابتکار عمل در اجرای مأموریت‌های پلیس، بر لزوم بهره‌گیری هدفمند از سامانه‌های هوشمند و فناوری‌های نوین موجود در ناجا تأکید کرد.
کد خبر: ۱۰۵۳۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹ 19 May 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس از سمنان، سردار حسین اشتری عصر امروز در جلسه جمع‌بندی نهایی نتایج بازرسی و نظارت ستادی از فرماندهی انتظامی استان سمنان، روند تأمین امنیت در این خطه را خوب و مطلوب ارزیابی و از تلاش مجموعه این فرماندهی قدردانی کرد.

وی با تأکید بر ایجاد تحول، نوآوری و ابتکار عمل در اجرای مأموریت‌های پلیس، این موضوع را از مهم‌ترین کار‌هایی دانست که با جدیت در نیروی انتظامی دنبال می‌شود و گفت: بهره‌گیری هدفمند از سامانه‌های هوشمند و فناوری‌های نوین موجود در نیروی انتظامی مورد تأکید قرار داد.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به بهبود شاخص‌های امنیتی در استان سمنان، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین موضوع در این مسأله، قضاوت مردم است و باید اثربخشی کار خود را در اظهارات مردم بسنجیم؛ چراکه اگر مردم از ما اظهار رضایت نکنند، کار ما یک جا ایراد دارد.

اشتری به مطالبات مردم از پلیس اشاره کرد و ادامه داد: نیروی انتظامی با تمام توان در مقابله با وقوع جرائم در سطح جامعه حضور دارد.

فرمانده نیروی انتظامی به انتخابات اشاره و اضافه کرد: از ماه‌ها قبل جلسات مرتبط با آن برگزار و تمهیدات پلیس در برقراری و تأمین امنیت این رویداد بسیار مهم اندیشیده شده است که امیدواریم در ۲۸ خردادماه سال جاری انتخابات پرشوری را با حضور گسترده مردم شاهد باشیم.

سردار عبدالله حسنی، فرمانده انتظامی استان سمنان نیز در این جلسه، گزارشی از مهم‌ترین اقدامات پلیس در تأمین امنیت این استان ارائه کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها