بازدید 10187
۶
اصلاح اشتباه خطرناک فدراسیون و فرار از اتهام تقلب و جعل عنوان

فدراسیون فوتبال با یک خانم کارآموز به جنگ ویلموتس می‌رود؟

معرف این خانم وکیل برای صدور حکم چه کسی بوده و از اساس آیا رزومه او را قبل از انتصاب دیده اند؟ فوتبال ایران که با وکلای پرادعا نتوانسته در هیچ پرونده بین المللی ، توفیق داشته باشد حالا با این خانم چه کاری از پیش خواهد برد
کد خبر: ۱۰۵۳۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰ 19 May 2021

این روزها فوتبال ایران درگیر پرونده های سنگین بین المللی است و سپردن چنین پرونده هایی به کارآموز وکالت کار عجیبی است که پرونده انتصاب های عجیب فدراسیون فوتبال را قطور تر می‌کند.

به گزارش تابناک ورزشی، زمانی که خبر صدور حکم انتصاب برای يک خانم به نام فاطمه گلستانی نیا منتشر شد جلوی نام وی  عبارت "وکیل پایه یک دادگستری" ذکر شده بود که گویا حالا سایت فدراسیون فوتبال این اشتباه خود را اصلاح کرده است.

به نوشته مهر؛ سایت فدراسیون فوتبال روز ۲۴ اردیبشهت ماه در خبری که پیرامون انتصاب سرپرست دپارتمان حقوقی این فدراسیون روی خروجی خود قرار داد اعلام کرد فاطمه گلستانی نیا وکیل پایه یک دادگستری و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق است.

این خبر در حالی روی خروجی سایت فدراسیون قرار گرفت که در سامانه اطلاع رسانی وکلای دادگستری مرکز نام فردی با چنین مشخصاتی ثبت نشده بود. همین امر واکنش رسانه ها را به دنبال داشت از این اقدام فدراسیون فوتبال به عنوان یک سندسازی نام بردند.

البته فدراسیون فوتبال قبل از آنکه سرپرست دپارتمان حقوقی اش با برخورد قضایی مواجه شود عنوانش را تغییر داد و با تغییر خبری که بر روی سایت فدراسیون قرار داده بود «وکیل پایه یک» را حذف و نوشت: «وی دارای دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد در رشته حقوق از دانشگاه شهید بهشتی است.»

حالا اصلاح این اشتباه فاحش می تواند ابهام های دیگری را پیش بکشد؛ آیا رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال با اطلاع از سطح سواد و تجربه این خانم، وی را به چنین سمت کلیدی و مهمی گمارده اند؟ آیا عواقب بسیار بزرگ و مخرب این کار را می دانند؟

فوتبال ایران که با وکلای پرادعا نتوانسته در هیچ پرونده بین المللی ، توفیق داشته باشد حالا با این خانم چه کاری از پیش خواهد برد؟ مشاور یا معرفی کننده این خانم برای صدور حکم چه کسی بوده و از اساس آیا رزومه او را قبل از انتصاب دیده اند؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
شاید ته حساب فدراسیون یکم مانده!اون را هم خارج کنید دیگه کارتون تموم میشه!
بهترین وکیل تاریخ کره زمین هم بیارید بازهم حق با ویلتموس هست اشتباه کردن و باید تاوان اشتباه بدن البته این اشتباهات اکثرا عمدی هست
مهم نیست توو این پرونده پیروز بشن یا نه. مهم اینه به اسم این خانم وکیل کلی پول بگیرن بین خودشون تقسیم کنن
اساسنامه فدراسیون بگونه ای است که فدراسیون به حیاط خلوت وزارت ورزش در می آید نهادی که از دسترس نهادهای نظارتی هم خارج است. فساد در فدراسیون فوتبال غوغا خواهد کرد.
من موندم که فدراسیون و اعوان و انصارشون میدونند دارند چکار میکنند هر چی طرف بیسوادتر برای اونها بهتر ! اما این خانم برای خودش چه فکری کرده !
فساد همه جای این فدراسیون رو گرفته
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی