بازدید 20254

از کجا رزین بخریم

کد خبر: ۱۰۵۳۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸ 19 May 2021

رزین سنتز - خرید رزین اپوکسی

یافتن بهترین مارک رزین اپوکسی ارزان قیمت و کیفیت مناسب همواره سوالی چالشی بوده است. در واقع سوال این بوده که از کجا رزین (رزین اپوکسی) بخریم که واقعا با کیفیت باشد؟ اگر نکاتی ساده را مورد توجه قرار دهید، می‌توانید به خوبی و آسانی رزین اپوکسی بخرید. سایت رزین سنتر (rezincenter) ارائه دهنده بهترین مارک انواع محصولات رزینی شامل رزین اپوکسی، رزین یووی، رزین سنگ می باشد و شما می توانید با مراجعه به سایت رزین سنتر و تماس با کارشناسان فروش، برای خرید رزین اپوکسی به صورت اینترنتی با کیفیت مناسب، ارزان و ارسال سریع اقدام کنید.

در ادامه به بررسی نکات مهمی در کار با رزین می پردازیم. محیطی که قرار است کار با رزین اپوکسی را در آن انجام دهید باید شرایطی داشته باشد. ابتدا مطمئن شوید که کارگاه عاری از گرد و خاک است، سپس دما را بین 20 تا 22 درجه سانتی گراد تنظیم کنید.

مورد دیگری که مهم است این است که مقدار رزین و سفت‌کننده خود را به صورت کاملاً دقیق مخلوط کنید. این مهم را می‌توانید از طریق وزن یا حجم اندازه‌ گیری کنید. بسیار مهم است که عمل مخلوط شدن بسیار با دقت صورت گیرد. در غیر این صورت اپوکسی به درستی پخت نخواهد شد.

نکات مهم در خرید رزین اپوکسی

  1. اندازه ظرف رزین اپوکسی و هاردنر

وقتی رزین اپوکسی را خریداری می‌کنید، دو ظرف در اختیار شما قرار داده خواهد شد. یکی ظرف هاردنر است و دیگری اپوکسی. اگر این دو ظرف دارای وزن یکسان باشند، نتیجه می‌گیریم که باید نسبت اختلاط آن دو یک به یک باشد. اما اگر اندازه دو ظرف مساوی نبود، حتماً باید نسبت اختلاط روی آنها درج شده باشد.

از کجا رزین بخریم

  1. رزین دارای برچسب و دستور مصرف باشد

حتماً به این نکته توجه کنید که رزین اپوکسی که خریداری می‌کنید برچسب و علامت استاندارد و طریقه مصرف را داشته باشد. چرا که هر رزین دستور مصرف خاص خود را دارد و نسبت اختلاط رزین و هاردنر متفاوت است.

  1. توجه به ظروف رزین اپوکسی و هاردنر

هنگام خرید از پلمپ بودن هر دو ظرف اطمینان حاصل کنید. چرا که اگر پلمپ نباشند، نفوذ هوا ممکن است به محصول آسیب برساند و کیفیت آن را پایین بیاورد.  همچنین دقت کنید که ظروف رزین اپوکسی و هاردنر شفاف نباشند زیرا این دو به اشعه ماوراء بنفش و نور خورشید بسیار حساس هستند.

همچنین ظرف‌های فلزی هم در نگهداری رزین اپوکسی و هاردنر توصیه نمی‌شوند. چرا که این دو با ظروف خود واکنش نشان می‌دهند و در نتیجه مواد موجود در این ظروف باعث می‌شوند کار نهایی خشک نشود. بهتر است از ظروف پلی اتیلن برای نگهداری رزین اپوکسی و هاردنر استفاده شود چرا که بهترین ظرف‌ها هستند.

  1. محل نگهداری ظروف رزین اپوکسی و هاردنر

همچنین وقتی به فروشگاه جهت خرید مراجعه می‌کنید حتماً به محلی که رزین اپوکسی و هاردنر نگهداری می‌شوند توجه کنید، زیرا همانطور که قبلاً اشاره شد، به نور خورشید حساس هستند. رطوبت هم بسیار برای نگهداری رزین اپوکسی و هاردنر مضر است. بنابراین محل نگهداری نباید در محلی مرطوب باشد.

  1. خریداری رزین اپوکسی و هاردنر از فروشگاه معتبر

باید هنگام خرید از اینکه فروشگاه اعتبار لازم را در زمینه رزین اپوکسی و هاردنر دارد اطمینان حاصل کنید. ممکن است فروشگاه مورد نظر در زمینه‌های بسیاری معتبر باشد اما رزین در حیطه کاری آن فروشگاه نباشد. بنابراین از طریق فروشنده این اطمینان را حاصل کنید. با توجه به اینکه نگهداری رزین‌ها به دانش و مهارت خاصی نیاز دارد، بهتر است که فرد فروشنده با تجربه و مهارت باشد. پس قبل از خرید تجربه فروشنده را بررسی کنید. کارشناسان فروش سایت رزین سنتر (rezincenter.ir) آماده ارائه بهترین پیشنهاد ها متناسب با نیاز شما در زمینه محصولات رزینی ( رزین اپوکسی، رزین یو وی،....) می باشند.

از کجا رزین بخریم

  1. قیمت رزین اپوکسی و هاردنر

یکی دیگر از عواملی که برای خرید رزین اپوکسی و هاردنر مورد توجه است، قیمت است. این مهم است که شما قیمت اصلی را بدانید تا توسط فروشنده از شما سوءاستفاده نشود. برای همین لازم است که قیمت رزین را در محل مورد نظر از چندین فروشنده بپرسید تا رنج قیمت را به دست آورید.

  1. مقدار پوشش ‌دهی رزین اپوکسی

البته این مورد ممکن است به اندازه موارد قبلی در هنگام خرید حائز اهمیت نباشد، اما با توجه به تأثیر زیادی که روی کیفیت کار شما خواهد گذاشت مهم است. وقتی به این نتیجه رسیدید که قیمت‌های موجود در بازار پایدار و ثابت هستند، تنها موردی که تفاوت قیمت را مشخص می‌کند، میزان پوشش‌دهی رزین است. این مورد است که در نهایت ارزش رزین را تعیین می‌کند.

  1. زمان پخت رزین اپوکسی

 البته این موضوع هم در کیفیت رزین‌ها بسیار اهمیت دارد که چه مدت زمانی برای پخت آن لازم خواهد بود. گفته می‌شود اگر زمان پخت رزین اپوکسی سریع باشد، کیفیت قابل توجهی ارائه خواهد و بسیار مهم است. با توجه به کاری که ما رزین را برای آن استفاده می‌کنیم، ممکن است زمان خیلی مهم باشد.

  1. استفاده آسان رزین اپوکسی

اینکه بتوان محصولی را به آسانی مورد استفاده قرار داد به طور حتم می‌تواند یکی از ویژگی‌های بسیار مهم آن محصول باشد. در مورد رزین هم اینطور است. به خصوص اگر فردی که از آن استفاده می‌کند مبتدی باشد و تجربه کافی در این زمینه نداشته باشد.

دلیل اهمیت این مسئله هم این است که گاهی ممکن است اگر استفاده سخت باشد، امکان ترمیم صحیح رزین وجود نداشته باشد. بیشترین موردی که در استفاده رزین‌ها اهیمت دارد حباب‌هایی است که در حین استفاده به وجود می‌آیند و در کنار آن پدیده‌ای به نام سرخ شدن است که ممکن است ما را با مشکل مواجه کنند.

از سؤالات مهمی که در هنگام خرید رزین اپوکسی برای چوب مطرح می‌شود هم همین است که این رزین چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد و در هنگام خرید مهم ترین مسائلی که باید به آن توجه شود چه مواردی است. تمامی مواردی که در مورد خرید رزین در بالا به آنها اشاره شد برای خرید رزین چوب هم قابل توجه است و باید در نظر گرفته شود.

از کجا رزین بخریم

  1. توجه به غلظت رزین

باید ابتدا توجه کنید که برای چه کاربردی از رزین استفاده می‌کنید، بنابر آن غلظت مورد نظر شما تعیین خواهد شد. غلظت مخلوط رزین اپوکسی و هاردنری که برای کار با چوب باید در نظر گرفته شود حدود 1000 سانتی‌پوز است و اگر بیشتر از این باشد، حباب‌ها را نمی‌توان به آسانی از آن گرفت و برای کارهای هنری زیورآلات مناسب‌تر خواهد بود. غلظت را معمولاً می‌توانید در قسمت  viscosity، در برگه مشخصات فنی محصول ببینید و یا اینکه از طریق فروشنده جویا شوید.

جمع بندی:

شما می توانید برای برای خرید انواع رزین شامل رزین اپوکسی، رزین یووی (UV) و سایر انواع رزین با بهترین کیفیت و قیمت ارزان با کارشناسان فروش سایت rezincenter تماس بگیرید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار