بازدید 8019

توقیف پاراگلایدر حامل مواد مخدر در خراسان رضوی

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از توقیف یک دستگاه پاراگلایدر که قصد وارد کردن ۲۷کیلو و ۳۶۰ گرم تریاک از طریق آسمان به داخل خاک کشور را داشت، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۲۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۰ 19 May 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سردار مجید شجاع اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و جلوگیری از ورود مواد افیونی به داخل کشور، مرزبانان این استان در هنگ تایباد طی دو عملیات جداگانه موفق به کشف ۳۷ کیلو و ۳۶۰ گرم تریاک شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با اشاره به هوشیاری، اشرافیت اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی صددرصدی مرزبانان خراسان رضوی افزود: مرزبانان موفق شدند یک دستگاه پاراگلایدر که قصد وارد کردن ۲۷کیلو و ۳۶۰ گرم تریاک از طریق آسمان به داخل خاک کشور را داشت، توقیف کرده و تحویل مراجع قضایی دهند.

وی در تشریح عملیات دیگری گفت: مرزبانان در حوزه هنگ مرزی تایباد توانستند یک قاچاقچی مواد مخدر را که ۱۰ کیلوگرم تریاک به همراه داشت را دستگیر کرده و تحویل مراجع قضایی دهند.

شجاع خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اولویت‌های مرزبانی برخورد جدی با قاچاقچیان مواد مخدر است که با وجود مرزبانان هوشیار استان، نقشه‌های قاچاقچیان و سودجویان نقش بر آب خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی