بازدید 21795

مخالفت با پیوستن هیفا وهبی به کشتی مریم

حزب الله لبنان هم پس از بررسی ، مخالفت خود را با حضور هیفا وهبی در کشتی شکست غزه "مریم" اعلام کرد چرا که به اعتقاد آنها، حضور این خواننده باعث می شود تا توجه ها و نگاه ها از هدف اصلی این کشتی منحرف شود.
کد خبر: ۱۰۵۲۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۵ 20 June 2010
حزب الله لبنان با حضور خواننده مشهور لبنانی در کشتی زنان صلح طلب با هدف شکست محاصره غزه مخالفت کرد.
 
به گزارش عصر ایران به نقل از روزنامه القدس العربی چاپ لندن، حزب الله لبنان با درخواست هیفا وهبی خواننده مشهور لبنانی برای حضور در کشتی فعالان صلح طلب برای شکست محاصره غزه مخالفت کرد.
 
وهبی پیش از این نیز در هنگام جنگ 33 روزه اسرائیل علیه لبنان، حمایت قاطع خود را از حزب الله لبنان اعلام کرده بود.

قرار است تا روزهای آینده کشتی با نام "مریم" با حمایت حزب الله لبنان و هزینه یکی از بازرگانان فلسطینی مقیم سوریه برای شکست محاصره غزه به طرف این منطقه حرکت کند.

تمامی سرنشینان این کشتی را زنان تشکیل می دهند.

دلیل این مخالفت نیز این گونه اعلام شده است که عریانی و ظاهر شدن با لباس های غیرموجه و به دور از وقار این خواننده، باعث بد نامی همه زنان حاضر در کشتی مریم می شود.
هنوز این خواننده لبنانی این خبرها را تایید یا رد نکرده اما "سی ان ان" به نقل از هیفا وهبی گزارش داد که وی تعجب خود را از این خبرها اعلام کرده و گفته است که مجبور نیست به وسیله کشتی های شکست محاصره، به نوار غزه سفر کند.

منابع آگاه نیز گفتند که وهبی در صورت تمایل می تواند از طریق گذرگاه رفح مصر وارد نوار غزه شود همانگونه که پیش از این نیز هیئت های مختلفی چنین کرده اند.

رسانه های کویتی نیز گزارش دادند هیفا وهبی درخواست پیوستن به کشتی مریم را تسلیم خانم"سمر الحاج" مدیر کاروان فعالان صلح طلب در کشتی "مریم" کرده است .
 
سمر الحاج نیز در این باره با مسول اصلی سازماندهی این کشتی یعنی "یاسر قشلق " بازرگان فلسطینی مقیم سوریه مشورت کرده که وی هم تصمیم گیری در این باره را به حزب الله لبنان واگذار کرد.

حزب الله لبنان هم پس از بررسی ، مخالفت خود را با حضور هیفا وهبی در کشتی شکست غزه "مریم" اعلام کرد چرا که به اعتقاد آنها، حضور این خواننده باعث می شود تا توجه ها و نگاه ها از هدف اصلی این کشتی منحرف شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۰
حالا مطمئن هستند بقيه خانم‌هاي شركت كننده در آن كشتي پيشينه بهتر از اين خانم دارند، يا همه مثل مريم مقدس هستند؟
مگه حزب الله نگفته بود نقشي در اعزام اين كشتي‌ها نداره؟
این چه ربطی به حجاب داره
تا جايي كه من يایدم میاد چند ماه پیش توی همین تابناک شایع پرداز نوشته بودین که این خانوم محجبه شده و رفته شبونه به فقرا کمک میکنه و این حرفا...
اخه ادم نمیدونه کدوم خبر شما رو باور کنه
چرا تو خبر دست مي بريد حداقل حزب الله لبنان از شما ها خيلي روشنفكر تر و آزاديخواه تر هستند و به زور چماق و اسلحه حجاب سر كسي نميكنند. خبر قسمت بالا در منطق مخالفت حزب الله با حضور هيفا زمين تا آسمان با نظر پاراگراف آخر خبر فرق مي كند.
چطوره که پحش عکس گوگوش توسط صداوسیما اشاعه فحشاست اما انتشار این عکس که هیچ جایگاهی نداره اشاعه فحشا نیست ؟
هيفا يا حيفا نام دختر حضرت هارون يعني برادر زاده حضرت موسي ( ع ) بوده است
عجب خبری . کلی از مشکلاتمان با این خبر رفع شد !!
بنظر تصميم حزب الله درست است مگر اينكه هيفا وهبي مقيد به رعايت ضوابط اعلان شده باشد .
رو كشتي ميخواد كنسرت هم بذاره؟؟ فك كن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل