بازدید 18873

افتتاح پیشرفته ترین دستگاه تولید بتن در شرق تهران

به دلیل تعدد کارخانه های بتن در منطقه شرق تهران، پیدا کردن بهترین کارخانه بتن شرق تهران کار دشواری است. پس کدام یک از کارخانه ها می تواند بهترین مکان برای خرید بتن آماده باشد؟ برای پاسخ به این سوال اول بیایید در مورد ویژگی های یک کارخانه خوب صحبت کنیم و سپس بهترین کارخانه بتن شرق تهران را معرفی کنیم.
کد خبر: ۱۰۵۲۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹ 18 May 2021

بهترین بتن شرق تهران

دستیابی به بتن با کیفیت نیازمند استفاده از تجهیزات پیشرفته، مصالح با کیفیت، کنترل دقیق بر آزمایش مواد ، و نظارت مداوم بر روی فرآیندهای کلیدی در حین ساخت می باشد همچنین جابجایی بهتر و روش مناسب اختلاط مواد از پارامترهای مهمی است که یک کارخانه بتن آماده باید آن ها را در نظر داشته باشد.

افتتاح پیشرفته ترین دستگاه تولید بتن در شرق تهران

مشخصات یک کارخانه بتن آماده خوب

واحد بتن آماده به عنوان یکی ازبزرگترین شیوه های تولید و حمل بتن به محل پروژه محسوب می شود. کارخانه های بتن به صورت روزانه با ظرفیت های مختلف سعی در برطرف کردن نیازهای مشتریان خود دارند. به طور کلی، کارخانه هایی که دارای سیستم مدیریتی قوی، امکانات بهتر و زیرساخت های فنی بالایی هستند، نیازهای مشتریان خود را به بهترین نحوه ممکن تأمین می کنند. درواقع، یک کارخانه خوب بتن آماده باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • امکانات و تجهیزات پیشرفته
  • تولید انواع بتن با مشخصات مورد نظر مشتری
  • فرآیند تولید سیستماتیک (مبتنی بر مدیریت یکپارچه)
  • کنترل کیفیت
  • ناوگان حمل و نقل مجهز به تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته پمپ بتن
  • منابع انسانی باتجربه و متخصص با دانش فنی بالا
  • داشتن تجربه و دانش لازم جهت پیش بینی‌ های لازم در شرایط بحرانی
  • تحویل به موقع و بدون تأخیر بتن

موارد بالا نکاتی هستند که تاثیر زیادی در کیفیت بتن نهایی دارند. درحقیقت، از زمان سفارش بتن آماده تا تحویل بتن در محل پروژه، خدمات باید در بالاترین کیفیت ممکن انجام شوند. نکته مهم دیگر این است که باید در زمان خرید بتن آماده به ظرفیت تولید و ظرفیت حمل کارخانه توجه کرد.

بتن در چندین مرحله به محل پروژه حمل می شود تا بتن ریزی انجام شود. کارخانه هایی که ظرفیت تولید بالایی دارند و از بهترین و جدیدترین تجهیزات روز استفاده می کنند، آنها سفارش بتن را در سریع ترین زمان ممکن پردازش کرده و به محل پروژه منتقل می کنند.

بهترین کارخانه بتن شرق تهران کجاست؟

بر اساس معیارهای عنوان شده،پیشرفته ترین کارخانه در جنوب شرق استان تهران، کارخانه ستوده بتن می باشد. شرکت ستوده بتن با به داشتن پرسنل حرفه‌ای و دارا بودن تجهیزات پیشرفته دنیا، توانسته در توسعه پروژه های عمرانی کشور به یکی از برترین واحدهای تولیدی بتن در تهران و کشور تبدیل شود.

افتتاح پیشرفته ترین دستگاه تولید بتن در شرق تهران

این کارخانه با سابقه طولانی در ارائه خدمات بتن آماده توانسته برخی از افتخارات مهم در این صنعت را کسب کند. برخی از این افتخارات و تقدیرها شامل موارد زیر هستند:

  • اخذ گواهینامه و پروانه علامت استاندارد تا رده مقاومتی C50
  • دارنده گواهینامه ISO 9001 در مدیریت کیفیت
  • دارنده گواهینامه ISO 14001 در مدیریت محیط زیست
  • دارنده گواهینامه ISO 45001 در ایمنی و سلامت
  • عضویت در انجمن صنفی تولید کنندگان بتن کشور
  • عضویت در انجمن بتن ایران
  • عضویت در انجمن کیفیت ایران

کارخانه ستوده بتن که از بهترین کارخانه های بتن آماده جنوب شرق تهران می باشد میکوشد تا نیازهای عملکردی روزافزون صنعت ساخت و ساز محدوه جنوب شرق تهران را با به کارگیری از سال ها تجربه و دانش و استفاده از تکنولوژی روز دنیا و نیروی انسانی دانش محور برطرف سازد.

چشم انداز کارخانه ستوده بتن ادامه تاریخ طولانی تولید بتن و ارائه محصولات و خدمات با کیفیت بالا به مشتریان خود در جنوب شرق تهران است. ما نسبت به جامعه خود تعهد داریم و اشتیاق به تعالی را در هر کاری که انجام می دهیم،خواه یک سازه چند سطحی باشد یا یک پروژه ساختمانی کوچک داریم، ما می توانیم با بالاترین کیفیت محصولاتی را ارائه دهیم که در طول زمان استحکام آن مشخص خواهد شد. ما مفتخریم که به مشتریان خود در شهر تهران خدمات می دهیم و مشتاقانه منتظر ارائه خدمات برتر هستیم .

اما به غیر شهرت برند، افتخارات و سابقه فعالیت، آنچه ستوده بتن را از دیگر کارخانه های تولید بتن در شرق تهران متمایز می کند، کیفیت خدمات و تجهیزات پیشرفته است. این شرکت دارای ظرفیت تولید 2000 متر بتن است که نشان از قدرت بالای تولید این کارخانه دارد. از تولید بتن گرفته تا حمل آن به محل پروژه، کیفیت خدمات ستوده بتن کاملاً بر مبنای اصول مهندسی شده و دانش بتن استوار است.

افتتاح خط پیشرفته تولید بتن

ستوده بتن، در راستای توسعه ظرفیت تولید بتن و تهیه حجم بیشتر بتن آماده برای پروژه های محدوده سرویس دهی این شرکت، یکی از پیشرفته ترین و جدیدترین سیستم های تولید بتن (بچینگ بتن) را در کارخانه راه اندازی و در سالگرد تاسیس این کارخانه در 31 اردیبهشت ماه، رونمایی می کند.

افتتاح پیشرفته ترین دستگاه تولید بتن در شرق تهران

بچینگ پیشرفته ستوده بتن

خرید بتن آماده از ستوده بتن

به ندرت می تواند یک کارخانه تولید بتن خوب را در شرق تهران جستجو کرد که دارای خدمات خرید آنلاین بتن باشد؛ اما ستوده بتن با درک این نیاز مهم به ویژه در همه گیری کرونا، توانسته خدمتی فوق العاده را در اختیار مشتریان قرار دهد.

سازندگان، مدیران پروژه و پیمانکاران می توانند از طریق خدمات آنلاین ستوده بتن، محصول مورد نظر را براساس عیار بتن، متراژ، پمپاژ بتن (نوع بتن و مقدار لوله کشی) و با تعیین تاریخ بتن ریزی، سفارش خود را نهایی کنند. سپس کارشناسان شرکت برای هماهنگی نهایی با مشتری تماس حاصل می کنند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار