بازدید 6703
از دل شهرآورد پایتخت تا ۴ گوشه‌ی ایران

روی گوشیت حساب باز کن

کد خبر: ۱۰۵۲۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴ 18 May 2021

به گزارش «تابناک» شهرآورد اردی‌بهشت‌ماهی جدا از حواشی پنالتی استقلالی‌ها و درگیری اواخر بازی، یک نکته جالب دیگر هم داشت؛ تبلیغات گسترده‌ای که یک بانک در فضای روبروی جایگاه انجام داده بود و از «آغاز صدور کارت هواداری پرسپولیس» به‌صورت غیر حضوری حکایت داشت.

در این تبلیغات در کنار نام «بانک گردشگری» ـ که اسپانسر اصلی باشگاه پرسپولیس است ـ یک اپلیکیشن نوپا به‌نام «گردش پی» در ابعادی وسیع در قاب دوربین‌های تلویزیونی به دفعات دیده شد.

شباهت و قرابت نام این نرم‌افزار با بانک گردشگری نمی‌تواند اتفاقی باشد و احتمالا بانک گردشگری در آغاز دومین دهه از فعالیت‌های خود وارد عرصه اپلیکیشن‌های پرداخت همراه هم شده‌است.

تبلیغات این طرح، این روزها در سطح پایتخت و بسیاری شهرهای کشور کاملا در دید مردم است تا اگر یک وقت هوس افتتاح حساب به سرشان زد سریع بدانند که بانک گردشگری آماده رفع نیازشان است. با این حساب کافی‌ست به آدرس (https://shabahang.tourism-bank.com) مراجعه کنید؛ آنجا همه کارهایی که باید انجام دهید نوشته شده‌است! وقتی هم که نرم‌افزار را نصب کردید، وارد بخش شباهنگ می‌شوید و حساب باز می‌کنید. اگر فوتبالی و طرفدار سرخ‌های پایتخت باشید هم بخش ویژه‌ای هست که می‌توانید کارت بانکی هواداری پرسپولیس دریافت کنید.

روی گوشیت حساب باز کن

خلاصه با این وضع شما می‌توانید روی گوشی‌تان حساب ویژه‌ای باز کنید؛ بدون کوچکترین دغدغه‌ای در این باره که الان کجا هستید و ساعت چند است. همه کارها با چند کلیک به صورت کاملا آنلاین انجام می‌شود. این مفهومی است که در تبلیغات طرح جدید بانکداری دیجیتال و خدمات آنلاین بانک گردشگری به‌خوبی دیده می‌شود؛ استفاده از ترکیبی آشنا که اینجا با ایهامی شیرین همراه شده در کنار فرم افتتاح حساب که به ابعاد گوشی هوشمند شما تعبیه شده، در فضایی که انگار حاصل برخورد چوب جادو به صفحه تبلیغاتی است، ترکیب دل‌نشینی ایجاد کرده‌است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار