بازدید 5716
۱

ماجرای اینترنت رایگان نامزدهای انتخابات

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات گفت تخصیص اینترنت رایگان به نامزدهای انتخابات به معنای ارائه بسته اینترنت رایگان مصرفی نیست.
کد خبر: ۱۰۵۲۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴ 17 May 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از خانه ملت وزیر کابینه دوازدهم درباره انتشار برخی خبرها مبنی بر ارائه اینترنت رایگان به کاندیداهای ریاست جمهوری، توضیح داد: در روزهای گذشته پیامک‌های بسیاری مبنی بر اینکه اگر می‌دانستیم به کاندیداها اینترنت رایگان داده می‌شود، نام‌نویسی می‌کردیم برای من ارسال شده است اما باید به این نکته دقت کرد که تخصیص اینترنت رایگان به کاندیداهای ریاست جمهوری به معنای ارائه بسته اینترنت رایگان مصرفی نیست.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: منظور ارائه بسته امکانات تبلیغاتی در فضای مجازی اعم از ارتباط ویژه با مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی داخلی، تسهیلات ارتباطی، خدمات صوت و تصویر فراگیر و.. است که به کاندیدهای تائید صلاحیت‌شده شورای نگهبان اختصاص پیدا می‌کند تا تمام کاندیداهای تاییدشده شورای نگهبان بتوانند در شیوع کرونا در فضایی عادلانه از ظرفیت‌های کمپین‌های فضای مجازی برای تشریح برنامه‌های خود استفاده کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همانطور یکه قبلاٌ از مشترکین خانگی انترنت کاسته وسرعت آن کم شد وبه گیکا 5 اضافه شد باید منتظر قطعی اینترنت خانگی و تخصیص آن به نامزده های انتخاباتی شد و کسی هم پاسخگو نیست از این جیب به اون جیب ،از جیب مردم به کام نامزدهای انتخاباتی .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار